Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: zijn de daders van deze walglijke praktijken nog maar eens verrijkers of niet?
natuurlijk, marokkanen 14 93,33%
neen. autochtonen 1 6,67%
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 8 maart 2010, 22:46   #141
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Jij negeert en vergoelijkt het feit dat Brussel totaal onveilig is geworden door Islamitische straatbendes.

Daar is ie weer, de provinciaalse reflex.

Totaal onveilig omdat er iemand gepopt wordt?

De realiteit is dat Brussel de grootste bevolkingsaanwas kent van Belgie, het hoogste geboortecijfer, de laagste gemiddelde leeftijd, de meeste banen, de best betaalde banen, de duurste vierkantemeterprijzen, 60 metrostations, etc etc,

Echt iets anders dus als een strontvervelende ambitieloze linkse studentenstad, als Utrecht.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 8 maart 2010 om 22:47.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2010, 22:47   #142
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
kun je het niet in groen of blauw zetten, rood leest zo moeilijk.

en zet er dan ook eens bij uit elke bron je dit haalt. volgens mij lijkt het meer op gefantaseer.
Ga toch fietsen met uw misselijkmakend gezeur. Trol.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2010, 22:48   #143
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Daar is ie weer, de provinciaalse reflex.

Totaal onveilig omdat er iemand gepopt wordt?

De realiteit is dat Brussel de grootste bevolkingsaanwas kent van Belgie, het hoogste geboortecijfer, de laagste gemiddelde leeftijd, de meeste banen, de duurste vierkantemeterprijzen, 60 metrostations, etc etc,

Echt iets anders dus als een strontvervelende ambitieloze linkse studentenstad, als Utrecht.
Jonger dan Brussel. Én een veel mooier centrum. En niet provinciaal; het is verkeersnetwerk van Nederland en behoort tot de Randstad.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2010, 22:56   #144
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ga toch fietsen met uw misselijkmakend gezeur. Trol.
typisch, beschuldigingen uiten maar de nooit kunnen staven. tja, ik had ook niet anders verwacht van jou.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2010, 23:03   #145
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oh nee. Met de naderende economische crisis in het vooruitzicht -die crisis in namelijk helemaal niet bezworen zoals men ons wil wijsmaken, het ergste moet nog komen- gaat er armoede komen. Echte armoede. Honger en ondervoeding en zo. Binnen de kortste keren is dat zomerhuis in Frankrijk geen zak meer waard dan, noch het eigen huis. De onvrede met een aantal belangrijke zaken, waaronder de multikul, die er nu al onderhuids is, zal dan, door armoede gedreven, naar boven en tot een uitbarsting komen. Er zijn dan geen pensioenrechten meer. Die zijn dan al opgesoupeerd door hordes onaangepaste paupers uit de derde wereld. Geen werk, geen of slecht vreten, geen huis meer etcetera staat heel veel brave mensen te wachten. Het zal overal gaan branden, wees gerust. En ditmaal niet aangestoken door wannabe gaza-naäpers, maar door mensen die echt door de staat en de elite genaaid zijn geweest. En dat gaan er veel zijn.
Dan zal de oeroude en gezonde reflex van eigen volk eerst weer opgeld maken. Pas dan zal die 'weg met ons' mentaliteit verdwijnen en zal men weer vechten voor het bestaan. Letterlijk. Vechten om te overleven.

Als ik u was zou ik vooral niet op het 'eigen volk' wachten. Voordat die in actie komen...
We zagen het toen onlangs hun leider Dewinter door de Brusselse politie werd mishandeld. Het bleef rustig in de straten (Het zou de mocro's niet zijn overkomen, en terecht) , en druk in de winkels.
Zolang er nog bier uit de tap vloeit, de royale uitkeringen nog maandelijks binnenvloeien, en de eigen Vlaamse tv de zelfgenoegzaamheid mediaal projecteert op witte verkavelaar, pakt de gemiddelde Vlaming nog eens een zak chips uit de kast en gaat tevreden naar bed.

Te lui om in actie te komen te lui om zich voort te planten, te lui voor een opstand, zelfs in geval van een ernstige crisis.
Tegelijkertijd is de witte Vlaming behalve op het platteland overal in de minderheid geraakt of zal zij binnen tien jaar een minderheid zijn.
In Brussel, in alle grote en middelgrote Vlaamse binnensteden, in de Rand om Brussel, aan de Kust, en in de grensstreek met Nederland, overal is de witte Vlaming op de vlucht geslagen, zichzelf wentelend in de fantasie van de welvaart, een gegarandeerd pensioen en het consumentisme.

Het zijn de migranten die de toekomst van Brussel bepalen, het zullen ook de migranten zijn die de richting die Vlaanderen uit gaat bepalen. Zo simpel is het.
Oud 8 maart 2010, 23:07   #146
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ik u was zou ik vooral niet op het 'eigen volk' wachten. Voordat die in actie komen...
We zagen het toen onlangs hun leider Dewinter door de Brusselse politie werd mishandeld. Het bleef rustig in de straten (Het zou de mocro's niet zijn overkomen, en terecht) , en druk in de winkels.
Zolang er nog bier uit de tap vloeit, de royale uitkeringen nog maandelijks binnenvloeien, en de eigen Vlaamse tv de zelfgenoegzaamheid mediaal projecteert op witte verkavelaar, pakt de gemiddelde Vlaming nog eens een zak chips uit de kast en gaat tevreden naar bed.

Te lui om in actie te komen te lui om zich voort te planten, te lui voor een opstand, zelfs in geval van een ernstige crisis.
Tegelijkertijd is de witte Vlaming behalve op het platteland overal in de minderheid geraakt of zal zij binnen tien jaar een minderheid zijn.
In Brussel, in alle grote en middelgrote Vlaamse binnensteden, in de Rand om Brussel, aan de Kust, en in de grensstreek met Nederland, overal is de witte Vlaming op de vlucht geslagen, zichzelf wentelend in de fantasie van de welvaart, een gegarandeerd pensioen en het consumentisme.

Het zijn de migranten die de toekomst van Brussel bepalen, het zullen ook de migranten zijn die de richting die Vlaanderen uit gaat bepalen. Zo simpel is het.
Uw toekomst in een marginale, rappende achterbuurtgang, de mijne niet hoor.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2010, 23:07   #147
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
typisch, beschuldigingen uiten maar de nooit kunnen staven. tja, ik had ook niet anders verwacht van jou.
Ik heb genoeg beschaafde pogingen gedaan met u tot een vruchtbare discussie te komen, en keer op keer vertikt u het op de kern van de zaken in te gaan. U zoekt het verder maar uit. Of zoals wijlen mijn overleden grootvader zaliger gezegd zou hebben: "ge kent me d'n bout hachele".
Oud 8 maart 2010, 23:12   #148
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb genoeg beschaafde pogingen gedaan met u tot een vruchtbare discussie te komen, en keer op keer vertikt u het op de kern van de zaken in te gaan. U zoekt het verder maar uit. Of zoals wijlen mijn overleden grootvader zaliger gezegd zou hebben: "ge kent me d'n bout hachele".

Laatst gewijzigd door Sywen : 8 maart 2010 om 23:12.
Oud 8 maart 2010, 23:13   #149
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
e realiteit is dat Brussel de grootste bevolkingsaanwas kent van Belgie, het hoogste geboortecijfer, de laagste gemiddelde leeftijd, de meeste banen, de best betaalde banen, de duurste vierkantemeterprijzen, 60 metrostations, etc etc,
De hoogste werkloosheid, de hoogste criminaliteit per capita, de grootste verkrotting en verloedering... Ja een echt paradijs jouw Brussel.

Je vergeet dat al die best betaalde banen voor het overgrote deel NIET door Brusselaars uitgevoerd worden, maar door die "provincialen" waar jij zo op neerkijkt.

Voor de rest is het een vieze grijze troosteloze berg van onaangepaste werkloze analfabeten.
Oud 8 maart 2010, 23:15   #150
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat noemt men ook wel beschaving Eberhard.

Citaat:
Heeft u eigenlijk mijn vorige post aan u gericht, wel gelezen? Dan zal er geen bier vloeien, dan zullen er geen uitkeringen meer binnenkomen, dan zijn er geen chips meer in de kast, hooguit een korst beschimmeld oud brood. En dan zullen de leugens die dagelijks op tv verkondigd worden allang doorgeprikt zijn.

Citaat:
Ik denk dat u hier 'de Vlaming' (of om het even welke oude Europeaan) danig onderschat. Vlamingen zullen misschien niet het voortouw nemen, maar Vlaanderen is niet de enige regio in Europa waar deze dingen spelen. Slaat elders de vlam in de pan, zal men in Vlaanderen ongetwijfeld volgen.

Citaat:

Die enorme influx aan integratieonwillige immigranten zorgt er inderdaad voor dat de toekomst door hen zal worden bepaald. Beter gezegd; door hun aanwezigheid en hoe er vanaf te geraken.
Oud 8 maart 2010, 23:17   #151
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit bedoel ik dus, hiermee vat u perfect de inhoud van uw eigen berichten samen: nietszeggend en lachwekkend.
Oud 8 maart 2010, 23:23   #152
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit bedoel ik dus, hiermee vat u perfect de inhoud van uw eigen berichten samen: nietszeggend en lachwekkend.
tja als je beschimpingen, kleineringen, scheldwoorden enzo "beschaafd" vindt, wie ben ik om je tegen te houden. dus daarom

mijn excuses aan andere posters die deze uitlatingen moeten lezen.

Laatst gewijzigd door Sywen : 8 maart 2010 om 23:23.
Oud 8 maart 2010, 23:27   #153
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
tja als je beschimpingen, kleineringen, scheldwoorden enzo "beschaafd" vindt, wie ben ik om je tegen te houden. dus daarom

Ondertussen blijf je maar rond de hekele vragen heenfietsen.
Oud 8 maart 2010, 23:29   #154
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat noemt men ook wel beschaving Eberhard.

Beschaafd is het natuurlijk als je je politieke leider niet laat slaan door het regime.

Al het andere is dociliteit en je m'en foutisme.
Oud 8 maart 2010, 23:34   #155
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Aha, u heeft zichzelf alvast de minstens zes meter lange tenen ener moslim aangemeten. Typisch, eerst zelf agressief met non-argumenten in de aanval gaan, en als u dan tegengas krijgt, gaat u als een klein kind u aanstellen, en beticht u de tegenpartij van 'beschimpingen, kleineringen, scheldwoorden'.

Citaat:
Dit zou u best in uw onderschrift kunnen opnemen, opdat het voor iedereen meteen duidelijk is uit welk hout u eigenlijk gesneden bent. Waaibomenhout dus.
Oud 8 maart 2010, 23:36   #156
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aha, u heeft zichzelf alvast de minstens zes meter lange tenen ener moslim aangemeten. Typisch, eerst zelf agressief met non-argumenten in de aanval gaan, en als u dan tegengas krijgt, gaat u als een klein kind u aanstellen, en beticht u de tegenpartij van 'beschimpingen, kleineringen, scheldwoorden'.

Dit zou u best in uw onderschrift kunnen opnemen, opdat het voor iedereen meteen duidelijk is uit welk hout u eigenlijk gesneden bent. Waaibomenhout dus.
jong, je hangt me de keel uit, terug op mijn negeerlijst.

en ik die dacht dat er volwassen discussies mogelijk waren...

Laatst gewijzigd door Sywen : 8 maart 2010 om 23:38.
Oud 8 maart 2010, 23:40   #157
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heeft u eigenlijk mijn vorige post aan u gericht, wel gelezen? Dan zal er geen bier vloeien, dan zullen er geen uitkeringen meer binnenkomen, dan zijn er geen chips meer in de kast, hooguit een korst beschimmeld oud brood. En dan zullen de leugens die dagelijks op tv verkondigd worden allang doorgeprikt zijn.

De 'crisis' zal zeker dooretteren, maar langzaam, tergend, en vooral ten opzichte van...
Andere landen (Brick) zullen hun welvaartsniveau absoluut en relatief zien stijgen.

Ergo:
- Het welvaartniveau zal in de EU in eerste instantie vooral relatief dalen.
- Veel Vlamingen, meer dan u denkt misschien, hebben hun schaapjes aardig op het droge.
- Met anderhalf kind per vrouw gemiddeld vermindert de autochtone bevolking razendsnel.
- Een relatief kleine groep witte Vlamingen zal idd met lege handen achterblijven.

Ik zie een miserabele groep op het platteland wonende zestigplussers over twintig jaar nog geen revolutie ontketenen.
En buiten dat, tegen wie? De (jonge) migranten die dan de meerderheid zullen zijn in alle steden? Of tegen de witte bedriegers uit 'het eigen volk', die waarschijnlijk al met de noorderzon vertrokken zijn naar hun zomerhuizen in Frankrijk of de VS?
Oud 8 maart 2010, 23:40   #158
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:

Volwassen discussies met moslims en hun gehersenspoelde serviele slaafjes is een utopie.
Oud 8 maart 2010, 23:44   #159
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Die enorme influx aan integratieonwillige immigranten zorgt er inderdaad voor dat de toekomst door hen zal worden bepaald. Beter gezegd; door hun aanwezigheid en hoe er vanaf te geraken.
De influx van migranten is hard nodig voor het voortbestaan van de Nederlanden. Enorm is deze influx nog niet, maar laten we hopen dat ie dat wordt.
Over hun zogenaaamde integratieonwilligheid heb ik hier menigeen al eens met de harde werkelijkheid om de oren mogen slaan.

De lijst van populairste artiesten uit het Nederlands taalgebied.

1) Yes-R 53,6 miljoen views
2) Ali-B 27,7 miljoen views
3) Nick & Simon 20,2 miljoen views
4) Sjaak 19,8 miljoen views
5) Kempi 15,5 miljoen views
6) Marco Borsato 15,1 miljoen views
7) Darrryl 13,7 miljoen views
8) Fouradi 12,9 miljoen views
9) Nino (LSD) 12,8 miljoen views
10) Opposites 11,9 miljoen views
11) Sef 11,4 miljoen views
12) Dio 9,6 miljoen views
13) Brace 8,9 miljoen views
14) Soesi B 8,8 miljoen views
15) Gio 8,7 miljoen views
Oud 8 maart 2010, 23:45   #160
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo gaat dat dus. Mejuffrouw Sywen is op haar teentjes getrapt, want ze krijgt in een discussie niet te horen wat ze juist wel wilt horen, namelijk dat de islam geweldig is en een absolute verrijking. Mejuffrouw Sywen gaat vervolgens nuffig trollen en de essentie van de discussie ontwijken, krijgt dan lik op stuk en hopla, men belandt op haar negeerlijst.

Citaat:
Dat dacht ik ook, totdat u stelselmatig begon te weigeren mijn vragen aan u te beantwoorden. Liever beperkt u zich tot wat nietszeggende oneliners, die verder kant noch wal raken, en is eenieder die het niet met u eens is een 'moslimhater' (sic), een 'racist', een 'xenofoob', een 'VB'er' en wat al dies meer zij.

Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 8 maart 2010 om 23:55.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be