![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Met welke gegevens zal Duupjes kleine ter wereld komen? | |||
Een manneke: <2.75 kg |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,23% |
Een manneke: 2.751 - 3 kg |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Een manneke: 3.001 - 3.25 kg |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,23% |
Een manneke: 3.251 - 3.5 kg |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Een manneke: 3.501 - 3.75 kg |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,68% |
Een manneke: 3.751 - 4 kg |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,68% |
Een manneke: 4.001 - 4.25 kg |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Een manneke: 4.251 - 4.5 kg |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Een manneke: > 4.5 kg |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,23% |
Een vrouwke: <2.75 kg |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Een vrouwke: 2.751 - 3 kg |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,23% |
Een vrouwke: 3.001 - 3.25 kg |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,68% |
Een vrouwke: 3.251 - 3.5 kg |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,68% |
Een vrouwke: 3.501 - 3.75 kg |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,45% |
Een vrouwke: 3.751 - 4 kg |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,45% |
Een vrouwke: 4.001 - 4.25 kg |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,45% |
Een vrouwke: 4.251 - 4.5 kg |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Een vrouwke: >4.5 kg |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,23% |
Ik doe nie mee aan deze pronostiek, maar wens haar toch het beste toe! |
![]() ![]() ![]() |
8 | 25,81% |
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet me denken aan één van de avonden van de dorpsfeesten. Een kameraad van mij liep met krukken. Een pippo van een ander dorp meende hem te moeten provoceren en ambeteren, alé, er ambras mee te zoeken. Dat was buiten de waard gerekend. Hij kreeg de kruk tegen zijn neus geduwd met de bijhorende waarschuwing "wilt ge dat ik mijn kruk eens in uwe neus steek, of wa?". 't Was rap gedaan.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nah... haar wagen heeft reeds de meest trage motor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mikken tussen de twee ballen... eentje moet je toch echt wel raken dan, he?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik bespaar u de details ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 12 maart 2010 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noop. Z'n ogen waren veeleer gericht op een flesje dat richting barman vloog... en waarom dan nog: omdat die barman het liedje van mijn kameraad niet wilde opzetten...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ze bij jou oefenen?
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk liedje?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ik het niet weet. Ik stond er met m'n rug naar, te kijken naar de kerel die met mij ruzie kwam zoeken. Pas achteraf, als we uit het café weg waren, kreeg ik het hele verhaal te horen. En begreep ik waarom die ruziezoeker met grote ogen verbaasd bleef staan kijken.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 12 maart 2010 om 21:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#152 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#154 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() da's heel lief, maar ik heb al teveel werk met de mijne
![]() misschien moet jij maar eens je grenzen verleggen... ![]()
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben blijven staren in zijn ogen en hij werd steeds agressiever. Maar ik ging toen weg. End of story. Geen climax. Doei! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alé zeg... flauw
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 12 maart 2010 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik mis trouwens de optie: hermafrodiet
![]() Dat was een grapje...
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och... die kerel heeft zich die avond uit frustratie waarschijnlijk dood gesnoven. I cannot care less. Hij is al verwijderd uit het genen-collectief der aarde. Ik vond het wel grappig dat ik hem zelfs niet moest aanraken. Gewoon blijven kijken tot zijn eigen kameraad hem besprong (geen seksuele connotatie hier) en hem bleef vasthouden in een vrij ongemakkelijke positie en me rustig zei dat ik maar beter even weg kon gaan.
Ben toen nog twee minuutjes blijven kijken naar die lastigaard maar heb toen uit respect voor die heethoofd zijne maat toch maar de plaats verlaten. En dien zijne maat trouwens ook hoffelijk bedankt voor zijn ingrijpen. Het zijn dat soort dingen dat je eens moet meemaken. |
![]() |
![]() |