![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Ik ben het eens met de volgende stellingen | |||
Ik heb het liefst geen allochtone buren |
![]() ![]() ![]() |
27 | 71,05% |
Ik heb niet graag kindjes met een andere huidskleur in de klas van mijn zoontje |
![]() ![]() ![]() |
17 | 44,74% |
Ik heb liever geen poetsvrouw of klusjesman van vreemde origine |
![]() ![]() ![]() |
17 | 44,74% |
Ik heb liever geen dokter met een andere huidskleur |
![]() ![]() ![]() |
12 | 31,58% |
Ik zie mijn dochter niet graag met een allochtoon liefje |
![]() ![]() ![]() |
35 | 92,11% |
Ik heb liever geen allochtone collega |
![]() ![]() ![]() |
14 | 36,84% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je beseft toch dat niet alle Marokkanen kutmarokkanen zijn hé? Okee, vervolgens zal je de lust wel bekruipen om kutmarokkaan te zeggen, zodra je behandeld zou worden op een kut-manier, door een Marokkaan. Ik denk dat bleetgeval Fedra Hoste je meer zal kunnen inlichten: http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=G5U2OK1LE Voorts is het ook toegelaten om iets algemenere beelden te gebuiken, van zodra je een trend begint op te vallen: hangjongeren wielerterroristen postjespakkers salonsosjalisten en het mag je daarbij opvallen dat je geen goesting gaat krijgen om die naam te gebruiken, elke keer dat je een jongere, een fietser, een politieker of een sosjalist zoudt zien.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Natuurlijk niiet. Maar als 'men' over 'allochtoon' praat inzake criminaliteit dan heeft men het 9 tegen 10 over kutmarokkanen. De veralgemenende term 'allochtoon' discrimineert toch onze brave ingeburgerde braziliaan, japanner of senegalees. Dat de policorr politie dat nog niet heeft ingezien... Ha neen, want dan moeten we het beestje bij naam noemen en net dat willen we niet he? Ter meerdere eer en glorie mag men dan wel alle allochtonen over de kam scheren. Ipv gewoon te zeggen, de marokkanen dit of de turken als groep dat....
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 8 april 2010 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kutmarokkaan is een uitvinding van de linkse kerk. Maar Noordafrikaan is alleszins een stuk beter dan allochtoon, zeker als men Marokkaanse probleemgevallen bedoeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft is een klootzak een klootzak tout court. En ofschoon ik Phaedra Hoste een warm hart toedraagt, zal ze mij voorlopig niet van gedacht doen veranderen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor mij is dat een zekerheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn wellicht slechts een zeer beperkt persentage kutmarokkanen; ze vallen wel degleijk onder jouw (en mijn) noemer 'klootzakken'. Degenen die verantwoordelijk waren dat de Vlaamse spaarders bij hun banken onvoldoende beschermd waren, waren ook kut/klootzakken; en de politiekers die niet tijdig wetten gestemd hebben om de top-30 van elke van die banken in den bak te draaien, zijn ook kut. Allemaal witte kut-klootzakken. allee, en nu Fedra Hoste; ik zou haar ook eens graag een warm hartje toedragen, dat ze er van zal zweten zoals ze nog nooit gedaan heeft. Dat zal ze zeker niet kut vinden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() idem
Laatst gewijzigd door jan hyoens : 9 april 2010 om 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Bijna 55 procent van de Marokkaanse mannen in de leeftijd van 18 tot 24 jaar in Rotterdam komt in aanraking met de politie" (Elsevier, NL). Ok er zullen er daar nog een hoop tussen zijn die niets te verwijten valt, maar als nog maar 10% van de marokkaanse jongeren criminele feiten zou plegen, dus 80% van hen die met de politie in aanraking komen compleet onschuldig, dan spreken we niet over een kleine groep maar wel over een fundamenteel probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als je ziet hoeveel keer en tot welke gevangenisstraffen je moet veroordeeld worden, eer je echt eens mag gaan zitten; enz. enz. dan verschiet je daar allemaal niet van; dan verschiet je ook niet dat sommige mensen hun zekeringen doorslaan, en lelijke gedachten beginnen te krijgen; de oplossing lijkt nog niet in het zicht, alhoewel ze volgens mij redelijk simpel is: geen grote woorden van 'nultoleransie' en dergelijjke; maar gewoonweg de bestaande wetten op een gezonde manier toepassen; tesamen natuurlijk met hier en daar de wet wat logischer te maken. Een woning kraken; een kraan bezetten; banden van jeeps plat zetten, valse arbeidskontrakten versieren (en ja, ook het opstellen ..), een ganse regering uitmaken voor nazisten, ... daar krijg je applaus voor tegenwoordig, terwijl ik vind dat zoiets een duidelijke maatschappelijke afkeuring moet krijgen. Blijkbaar is men er in New York erin geslaagd om de stad stukken leefbaarder te maken. Waarom zou dat hier niet kunnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb niets tegen Marokkanen. Die denken er net zo over zoals ik, over al dat gespuis dat hier zit. Die aanzien al dat Berber gebroed niet als Marokkanen maar als uitschot dat ze ginder kwijt willen zijn, en wij zitten er mee op ons dak.
Het klinkt misschien in velen hun oren als racistisch maar dat ze dat dan maar eens aan de echte Marokkanen gaan vertellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
na 15 jaar huwelijk loopt de heel mooie madam al met een sluier aan, en schoonmoeder en zusters zitten constant bij hen voor 2 maanden op congé. zoon heeft nog alles te vertellen. (buiten) heeft ook de halal voeding tot zijne gemaakt. alleen wanneer hij eens alleen overkomt uit de haag, neemt hij graag een sparerribje tot zich. wanneer de culturen zoveel verschillen is er altijd ene die moet plooien. en het is over het algemeen gezien de witmens die de duimen legt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ter verduidelijking. wij, mij vrouw en ik worden er altijd ZEER goed ontvangen, door samira. wij zijn ook haar familie. maar de invloed van de eigen familie is te groot. ook de zoon gaat de verkeerde kant op. wanneer daarover aangesproken krijgt men steeds het antwoord. (ja, hij leert dat op school. dus in de omgang met andere gemengden, of allochtonen) onze maatschappij is te open en te tolerant naar andere culturen toe. in maroco worden de kinderen gevormd door de buurt waarin ze leven. zoals wij over 5 jaar. als men niet braaf was kon de buurman u ook nen klets rond de oren verkopen. en geen jeugdige deugniet zou dit aan zijn vader durven vertellen. nog wat kletsen bij. zo was de opvoeding van ons kansarmen in die tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens noemt u bedoelde dame in post 141 een "bleetgeval". Ik ben er nog niet in geslaagd te ontcijferen wat een bleetgeval is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Europees Commissaris
|
![]() ik absoluut niets. maar waar gaat dit eindigen op deze manier. wanneer de kleinkinderen onder elkaar een taaltje broebelen welke wij niet begrijpen. elk leeft zijn eigen leven. als hij geen last word van een ander. en .... ze werkt ook nog eens. iets wat men van de meesten niet kan zeggen. maar is ze nu geïntegreerd? leid ze haar kinderen op om nederlander te worden? zelf spreekt ze zeer goed nederlands. maar de kinderen spreken beter arabisch dan nederlands
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal voor een groot gedeelte wel liggen aan seneliteit, helaas voor mij zelfs geen vroegtijdige seneliteit. Om u beter te kunnen dienen, vraag ik u beleefd om even uit te leggen wat voor proza men wel mag verwachten van een volwassen nva-aanhanger. Daarnaast beloof ik natuurlijk om nooit meer het woord 'bleetgeval' te bezigen als ik Vlaamse beebs voor ogen heb.
|
![]() |
![]() |