![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#142 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
brussel mag gerust aansluiten bij vlaanderen. |
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
|
Citaat:
Heel veel Vlamingen (op en bep. moment 25.000) leefen daar allemaal samen in Moline USA. Ze trokken zich aan elkaar op en spraken Vlaams met elkaar; Helaas 25.00 was niets vergeleken met de rest en was maar een druppel in de Engelstalige oceaan; ze moesten zich dus wel aanpassen. |
|
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En waarom deze wederom scheve vergelijking aangezien ginds engels de nationale standaardtaal was met een officieel drietalig land als belgië... Zijn Uw échte argumenten al allemaal volledig opgebruikt aangezien U telkens wéér met zulke onzin afkomt... |
|
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Les Bruxellois zijn veel te bescheiden. Als ik nu zo'n fiere FDF-er was, zou ik om te beginnen eens flink schelden op de nazi's uit het noorden, en vervolgens eisen dat héél Halle-Vilvoorde *kuch* tweetalig mag worden. Daar zou ik aan toevoegen dat faciliteiten in Knocke, Ostende, La Panne, Anvers, Malines en Louvain in elk geval moeten worden overwogen. En ik zou eindigen met het breekpunt dat alle separatisten - per definitie 'extremisten' - het land worden uitgezet. Zo'n eisenpakket kan niet anders dan véél geld opleveren, en goodwill losmaken bij diegenen die het geld zullen mogen ophoesten. Wedden?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Behalve die zevenenvijftig die met de tricoloor zijn gaan zwaaien in de ronde,die hebben nog altijd last van een slap rechterarmpje... Laatst gewijzigd door Svennies : 14 april 2010 om 19:38. |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
|
niet in de rand.
|
|
|
|
|
|
#149 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 14 april 2010 om 19:41. |
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#151 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2. Ja, schandalig zeg. 3. En keken ze ondertussen ook neer op hun niet-Vlaamstalige buren, of hadden ze het te druk met de uitbreiding van België voor te bereiden? 4. Ja, de gedachte dat je kinderen Amerikanen zullen worden, is nog enigszins draaglijk. Verder gold toen: plutöt arabe que flamand. Of is dat van recenter datum?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U bedoelt toch de twee grote talen in belgië volgens het FDF,frans en frans dus..
|
|
|
|
|
|
#154 | |
|
|
Citaat:
In Suriname is het wel gelukt om het NL te doen zegevieren. |
|
|
|
|
|
|
#155 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er zijn véél meer russen dan Vlamingen naar ginds geemigreerd,en hebben de russen daar dan soms taalfaciliteiten kunnen loswaggelen aangezien het russisch qua taalgrootte nét zovéél prestige heeft dan het engels...
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Staatssecretaris
|
ik snap al die heisa rond Brussel niet?
Brussel bestaat uit datgene waar de vlamingen hun buik van vol hebben namelijk 1) een pak vreemdelingen en de bijhorende criminaliteit 2) arrogante franstaligen 3) een heel pak politiekers die enkel hun eigen zakken vullen Van mij part mag Brussel een marrokaans gebied worden, zolang we er maar ene goede grote muur rond bouwen want Brussel is in mijn ogen toch al de meeste rotte en lelijkste stad van België en Europa |
|
|
|
|
|
#159 |
|
Burgemeester
|
Djimi, je zegt al zoiets, ze zouden het nog durven voorstellen ook, en onze loodgieters zouden het nog durven goedkeuren ook.
maar waarom eisen wij niet Moeskroen en Komen terug, daar waren indertijd bij de overheveling, ganse wijken die volledig vlaams sprekend waren, en ik kan het weten, want een schoondochter komt van daar, en zo zijn er ons nog gemeenten afgepakt. |
|
|
|
|
|
#160 | |
|
|
Citaat:
Meteen na de val van de Berlijnse muur wilde geen enkele oostblokker het nog leren; liever EN, Duits of Frans. |
|
|
|
|