Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 mei 2010, 23:08   #141
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
De meesten hier schijnen niet te snappen dat mensen die tevreden zijn thuis in hun zetel blijven zitten.
Denk je nu echt dat die het communiefeest van hun nichtje gaan inruilen voor een betoging ?

Ik ga ervan uit dat mensen die niet tevreden zijn véél meer geneigd zijn dat te gaan uiten in een betoging.
Er dient dus te worden geconcludeerd dat het voor mensen die tevreden zijn een enorme opkomst was.

Dus cijfers van betogingen voor of tegen moet je met een korrel zout nemen.
echt ja

Maar als het een vlaams-nationalistische betoging is, dan zie ik u met zo'n comments niet af komen... hypocriet as usual?
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."

Laatst gewijzigd door lollysticky : 18 mei 2010 om 23:08.
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2010, 00:01   #142
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Dat had je gedacht. Dat is dan serieus buiten Brugge Veilig en Leefbaar gerekend, vriendje!

Bub rekende waarschijnlijk op de Decoorne om de grote doorbraak in Brugge te forceren.

Citaat:
Het Vlaamsgezinde gemeenteraadslid Lucien Decoorne blies een akkoord met ex-VLD'er Ruben Cottenjé de Dauphin van Bub op, omdat die in zijn campagne uitgesproken Belgische thema's aanhaalde, terwijl het enkel om lokale thema's had mogen gaan
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2010, 02:08   #143
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
De meeste Brusselaars waren op de hoogte van jullie komst, en wilden absoluut niet het risico lopen met jullie te worden geassocieerd.

Vandaar dat jullie de straten van het centrum even voor jullie alleen hadden.
Voltreffer.... geweldig...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2010, 10:56   #144
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezer Bekijk bericht
Woonde die niet in Leuven?
Ah, ik dacht in GROOT-LUIK. Vraag me niet waarom.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2010, 11:04   #145
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Verder valt me op dat er in het Vlaams gewest ('Vlaanderen' bestaat immers alleen uit Oost- en West-Vlaanderen volgens de BUB) niet genoeg mensen te vinden die hun handtekening voor een unitair België te zetten...
Ze stellen zich hiermee communautair gezien op dezelfde hoogte als het 'Front des Gauches'.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=138835
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2010, 11:06   #146
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht
Ik vind dat veel voor een betoging die praktisch niet op voorhand werd aangekondigd. De vorige keer, toen er meer ruchtbaarheid aan werd gegeven, waren er 32.000 betogers pro België. En die was ook niet zo goed voorbereid vond ik, maar toch iets langer op voorhand.

Laatst gewijzigd door system : 19 mei 2010 om 11:07.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2010, 11:59   #147
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ik vind dat veel voor een betoging die praktisch niet op voorhand werd aangekondigd. De vorige keer, toen er meer ruchtbaarheid aan werd gegeven, waren er 32.000 betogers pro België. En die was ook niet zo goed voorbereid vond ik, maar toch iets langer op voorhand.
Dat is maar een slap excuus aangezien die betoging op een zondag doorging...

Of wil U beweren dat alle berlgicisten s'zondags moeten werken,en ze géén vrijaf konden en of mochten nemen....
Oud 19 mei 2010, 16:03   #148
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verder valt me op dat er in het Vlaams gewest ('Vlaanderen' bestaat immers alleen uit Oost- en West-Vlaanderen volgens de BUB) niet genoeg mensen te vinden die hun handtekening voor een unitair België te zetten...
Noord-België, bedoel je?
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2010, 18:30   #149
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

Jiha.

Het België-gevoel leeft:

Après le succès indiscutable du Belgavox Concert du 17 mai 2009, l’asbl Belga-Vox organise un seconde édition, une semaine avant les élections fédérales. Elle veut �* nouveau donner un signal fort et clair �* tous ceux qui vivent et travaillent en Belgique, mais aussi �* l'étranger, pour plus de solidarité et de dialogue en Belgique.

Le dimanche 6 juin de 13h �* 18h, sur la Place des Palais �* Bruxelles, plus de 38 artistes belges donneront leur voix, au sens propre du terme, pour une Belgique forte, solidaire, tournée vers l'avenir et pleine de joie de vivre.

info: www.belgavoxconcert.be

Na het overtuigende succes van het Belgavox Concert op 17 mei 2009 organiseert Belga-Vox vzw één week voor de federale verkiezingen een tweede editie. Daarmee wil de vzw opnieuw een duidelijk en sterk signaal geven - naar al wie leeft en werkt in België, en naar het buitenland - voor meer solidariteit en dialoog in België.

Op zondag 6 juni van 13u tot 18u zullen meer dan 38 Belgische artiesten, op het Paleizenplein in Brussel, letterlijk hun stem geven aan een sterk, solidair, toekomstgericht en levenslustig België.

Oud 21 mei 2010, 18:31   #150
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
Jiha.

Het België-gevoel leeft:

Après le succès indiscutable du Belgavox Concert du 17 mai 2009, l’asbl Belga-Vox organise un seconde édition, une semaine avant les élections fédérales. Elle veut �* nouveau donner un signal fort et clair �* tous ceux qui vivent et travaillent en Belgique, mais aussi �* l'étranger, pour plus de solidarité et de dialogue en Belgique.

Le dimanche 6 juin de 13h �* 18h, sur la Place des Palais �* Bruxelles, plus de 38 artistes belges donneront leur voix, au sens propre du terme, pour une Belgique forte, solidaire, tournée vers l'avenir et pleine de joie de vivre.

Na het overtuigende succes van het Belgavox Concert op 17 mei 2009 organiseert Belga-Vox vzw één week voor de federale verkiezingen een tweede editie. Daarmee wil de vzw opnieuw een duidelijk en sterk signaal geven - naar al wie leeft en werkt in België, en naar het buitenland - voor meer solidariteit en dialoog in België.

Op zondag 6 juni van 13u tot 18u zullen meer dan 38 Belgische artiesten, op het Paleizenplein in Brussel, letterlijk hun stem geven aan een sterk, solidair, toekomstgericht en levenslustig België.

Nog iemand een worst, Monsieur Woeste?

Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 21 mei 2010 om 18:32.
Oud 21 mei 2010, 18:41   #151
luc broes

Standaard

Citaat:
Jiha.

Het België-gevoel leeft:

Laatst gewijzigd door luc broes : 21 mei 2010 om 18:41.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2010, 18:50   #152
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Dos cervezas por favor
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2010, 19:29   #153
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

't is gratis

Een ware muziekliefhebber vertelde me ooit: ga nooit naar gratis concerten. Als de muziek op niks trekt, kan je nergens met klachten terecht, tenzij bij ons. En wij hebben ons ook laten vangen.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2010, 20:01   #154
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
't is gratis

Een ware muziekliefhebber vertelde me ooit: ga nooit naar gratis concerten. Als de muziek op niks trekt, kan je nergens met klachten terecht, tenzij bij ons. En wij hebben ons ook laten vangen.
De vorige keer was het prachtig.
En nu is de locatie nog beter.
azert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2010, 20:09   #155
Hollander

Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
't is gratis

Tis gratis ?? Pas maar op dat er geen hordes Ollanders komen. Die houden als het gratis is massaaaaal van Blegië
Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2010, 20:11   #156
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
ze hebben verdorie nòg meer geld en nòg meer gepraat nodig!
Wat had je anders gedacht,toch alvast niet voor onze schone ogen....

Alléén geld en uitbreiding van hun grondgebied,dat zijn de enige twee zaken die hen interesseren....

Daarvoor dient de solidariteit in hun ogen...
Oud 21 mei 2010, 20:14   #157
system
Banneling

Standaard

België in Shangai.

Puike prestatie!

http://www.youtube.com/watch?v=76m1Q...ayer_embedded#!

Laatst gewijzigd door system : 21 mei 2010 om 20:41.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2010, 20:17   #158
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

1. De vorige keer was het prachtig.
2. En nu is de locatie nog beter.
1. Ik kan dat moeilijk geloven. Wat was er zo goed aan?

2. Als 't schoon weer is, ga ik misschien eens kijken naar wie en wat daar zo allemaal op afkomt. Ik denk niet dat ik lang ga blijven, want ik heb zo veel andere, veel belangrijker dingen te doen dan het land te redden. En wat de muziek betreft: 't is mijn genre niet.

Oud 21 mei 2010, 20:39   #159
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1. Ik kan dat moeilijk geloven. Wat was er zo goed aan?
Is dat niet de normale reactie van mensen die zo eenmaal per jaar naar een festival of concert gaan als men hen nadien vraagt hoe het was? 'Het was fantastisch!' Veelal zijn dat echter zo typisch van die mensen die naar een festival gaan 'voor de sfeer' (vooral in Werchter lopen er jaarlijks zo hele volksmassa's rond) dan voor de muziek zelf.
Oud 21 mei 2010, 20:49   #160
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Is dat niet de normale reactie van mensen die zo eenmaal per jaar naar een festival of concert gaan als men hen nadien vraagt hoe het was? 'Het was fantastisch!' Veelal zijn dat echter zo typisch van die mensen die naar een festival gaan 'voor de sfeer' (vooral in Werchter lopen er jaarlijks zo hele volksmassa's rond) dan voor de muziek zelf.
azert zit alleszins vaak op de trein.

Wie weet is hij dan telkens op weg naar een festival of een concert.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be