![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Parlementslid
|
![]() Buiten Antwerpen (wat dus Vlaanderen NIET is) , is het VB DOOD! Daarbij, waarom altijd spreken over 'Vlaanderen'?-> dat is in feite enkel Oost- en West-Vlaanderen( kijk naar de geschiedenis) - de rest zijn geadopteerde wezen.....
|
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder ons was U niet véél beter af dan de gemiddelde waalse inwoner.... Tijd om te dimmen mijn beste... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#145 |
|
![]() Verdorie, je hebt gelijk. Na het vernemen van deze schokkende onthulling spreekt het voor zich dat ik onmiddellijk mijn Vlaams-nationalisme afzweer. Hoe kon ik me toch zo vergist hebben? Bedankt voor de rechtzetting.
|
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
Neen, neen, NEEN. ![]() Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 21 mei 2010 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer dragen trollen rooije baretten mijn beste...
Maar bij de gewone zandstuivers geweest tijdens Uw militaire dienst ,zovéél is al vrijwel duidelijk...de elite was helaas voor U té hoog gegrepen... Laatst gewijzigd door Svennies : 21 mei 2010 om 23:52. |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() Eum...wat? Ik wou eigenlijk gewoon zeggen dat je niet serieus moet reageren op het afgezaagde anti-Vlaamse gewauwel van Boontjes.
Ter verduidelijking: hij is de trol, niet jij. Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 21 mei 2010 om 23:53. |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat U mij dat niet kwalijk neemt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() Geen probleem, mijn beste.
|
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#153 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() 't is de 1e van de 3 typische stappen die de correcte denkertjes moeten doorlopen bij verkiezingen : Eerst alles onderkotsen uit minachting, dan het broekske volkakken uit schrik en tenslotte bleiten om de uitslag. Altijd hetzelfde ![]() Noorman |
|
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 22 mei 2010 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar maak ik me echt geen zorgen over. Ten eerste liggen ze om duikvluchtkoers en ten tweede is zelfs Bart De Wever niet zot genoeg om met die parasieten een bestuursakkoord te sluiiten. Laatst gewijzigd door Henri1 : 22 mei 2010 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
U bent nu aan het kotsen en aan het kakken, over dat laatste zal u zwijgen. Bleiten zal u vanaf zondagavond 13 juni, vanzelf doen, u kunt dat niet tegenhouden, zelfs niet als u zou willen. Noorman |
|
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik kak als ik daar behoefte aan heb. Misschien ook zinnige vragen ? |
|
![]() |
![]() |
#160 |
Staatssecretaris
|
![]() Ziek, waarom? In welke partij zijn er geen interne ruzie's? Overal waar grote ego's bij elkaar zijn botst het wel eens. Het verschil is, als dat bij het VB gebeurt wordt dat door de linkse rakkers en co likkebaardend uitvergroot tot absurde proporties met de HOOP dat het VB ziek is. Links en co zit met de billen bloot door hun onvoorstelbaar wanbeleid, ze hebben nu al dubbele pampers aangedaan uit schrik de grootste nederlaag uit hun geschiedenis te beleven.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 22 mei 2010 om 14:56. |
![]() |