![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoals ik al zei, er bestaat vast een oplossing, dat heb je vast goed gehoord, maar de oplossingen die u noemde leveren een fout op vergelijkbaar met die van de huidige peilingen, of misschien wel erger.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 14 juni 2010 om 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het tweede deel van uw antwoord is echter onzin: ik stel helamaal niets voor, ik geef wel aan dat u best bij een echte statisticus te rade gaat voor de oplossing voor dit probleem. (En dus niet bij een volksverlakker als De Hond).
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 14 juni 2010 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag me af waarop dat zgzd "homo" van Rutte gebasseerd is?
Die spagetti draaier in de Walen weten we, maar Rutte??? Ik betwijfel dat ten zeerste.
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
En ja, het klopt dat alleen homo's zo'n goed ontwikkeld gevoel hebben voor wie er nog meer bij de club hoort.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 14 juni 2010 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hoge mate is nooit 100%. Maar je hebt gelijk: echt betrouwbaar is het pas als je een volledige populatie zou kunnen bevragen.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 14 juni 2010 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.google.nl/#hl=nl&source=h...94b9b95a5b3100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() Moet je na gaan hoe weinig andere mensen dit bedacht hebben of het een belangrijk issue vinden.
![]() |
![]() |
#150 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
die (nog?) te fatsoenlijk zijn om PVV te stemmen. Zie ook http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=77 Het "probleem" is dus toch wat groter dan de provincie Limburg...
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 6 juli 2010 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Van mijn kant probeerde ik een homocentrische discussie over de verkiezingen en regeringsformatie te houden. Maar het homodeel is nu zoek. Gisteren hoorde ik Rutte iets zeggen over homorechten. Hoe dan ook, wij kijken naar het Holocaust kabinet in wording en wij zullen binnen vijf jaar moeten vluchten als wij niet willen dat wij om onze gouden tanden vermoord worden in dit beschaafde werelddeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Het is toch jammer dat het allemaal zo binnenskamers wordt gehouden. Men kan toch dagelijks eindigen met een in overleg opgesteld bulletin? Het gaat toch om onze zaak. Als het een mislukking wordt accepteren wij dit, als het een succes wordt zullen wij daar ook mee moeten leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Rutte wordt premier! Maar willen wij deze vreemde 'minderheidskabinet met gedoogsteun constructie' wel over ons hebben? Waarom dan maar geen VVD, CDA en PVDA?
http://www.gayportal.be/nederland/pv...-achtige-rutte Citaat:
Kunnen wij er niet op een volwassen manier mee omgaan? Bespotten is niet de weg. Hoe oud is dit verschijnsel, en nog steeds geen oplossing! Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 31 juli 2010 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() ![]() [Francois Sagat] Als het parlement nu eens een vrouw voor hem zoekt? De man komt 's avonds thuis in een koude flat (waar woont hij) en eet een AH dinner uit de magnetron voor de televisie, en kijkt daarna naar een DVD om aan zijn gerief te komen. Dat is toch niet wat wij voor onze lieve premier willen? Citaat:
![]() Kan Arie Boomsma hem niet adviseren? Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 12 september 2011 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() Ik vind uw homofobie bepaald vervelend worden. Ik zou zeggen houdt uw seksuele voorkeuren voor uzelf en val anderen daar niet mee lastig.
![]() |
#156 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Op een discussieforum staat het je vrij storende zaken te negeren.
Laatst gewijzigd door Noorderlicht : 12 september 2011 om 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() Correct. Het staat me ook vrij om daar mijn mening tegenover te zetten.
![]() |
#158 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
|
![]() Ik drukte me verkeerd uit. Het moet geen "fobie" zijn maar "manie".
Het homo-zijn kan besluitvormingen van politici beinvloeden. Zie de VS. Of lui die last hebben van seksuele preferenties voor seks met minderjarige meisjes (o.a. Berlusconi). Hoover heeft destijds een heel archief aangelegd van de seksuele abberaties van politici in de VS tot aan zijn dood in de jaren '70. Die archieven worden in een bepaalde zoutmijn in Virginia bewaard. Niemand durft ze te openen. Hoover was zelf ook een homo.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 13 september 2011 om 20:12. |
![]() |
![]() |