Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 mei 2010, 21:37   #141
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Serieus man probeer jij mohammed die zoveel bloed aan zijn handen heeft kleven goed te praten? Heb je het over mohammed de pedofeet? Ik wil graag je argumenten dat de islam geen veroverings of haatreligie is lezen. Ik wil je argumenten horen dat de islam geen vrouwen discrimineert. Enerzijds door het verplicht dragen van de schaamdoek en anderzijds door de andere vrouwen als seksobject te zien. Ik wil je argumenten lezen dat de moslims geen pedofeet aanbidden. Good luck je zal het nodig hebben.
Kies maar uit het lijstje:

- Het is de maatschappij
- Stoute moslims zijn geen echte moslims
- Vrouwen kiezen zelf voor de kopvod
- Het staat in de Koran (niet dus)
- Je interpreteerd het niet goed

Vul de lijst gerust aan
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2010, 21:48   #142
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
...
Ik weet niet goed waarom, maar jou heb ik altijd te onbeschoft gevonden om op te reageren. Al zijn er hier die straffer uit de hoek komen dan jij, toch vind ik jou echt iets luguber hebben

Is het mogelijk jezelf voor te stellen? Een klein woordje uitleg over je persoon bvb...niets speciaals...thx (als je dat wilt natuurlijk)

Laatst gewijzigd door viaSanctus : 30 mei 2010 om 21:49.
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2010, 22:11   #143
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Mohamed was volgens vele enquêtes één van de meest invloedrijkste mensen uit de geschiedenis welke ons enorm veel heeft bij gebracht op vlak van humaniteit en wetenschappen.
Kompleet kierewiet en dat wisten we al.
We weten ook dat jij je geen bal aantrekt, van wat alle kafirs over jou bewonderde idool en zijn bloeddorstige leer zoal te zeggen hebben, maar wat mij dan weer mateloos interesseert, is waarom je dan een islam-kritisch artikel van een moslima negeert en verder doet alsof je snuiter bloed.
Iets te snel gescrold en net die post gemist ?
Geen erg, kan iedereen gebeuren.
Nog eens proberen dan: http://extra.volkskrant.nl/opinie/ar...n_ego%EFstisch

En lees daarna ook eens dit: http://extra.volkskrant.nl/opinie/ar...n_ego%EFstisch

Enne, o ja, voor het geval je de essentie in deze artikels weerom negeert of onbeantwoord laat, heeft deze intelligente moslima daar ook al een uitleg voor in dat artikel, zo hoeft u 'm niet weer van mij te lezen:
"Dus mensen die vinden dat de islamitische geschiedenis verborgen moet blijven, lijden aan de ‘denial’-stoornis en zouden een behandeling bij de psychiater kunnen nemen."

Niet echt 'n fraai compliment zo te zien, maar het staat er wel als een Moerse dijk. Respect voor die dame en dat meen ik.

Aldus, beste viaSanctus, alle gezonde verstand op een rijtje gezet, durf je eindelijk eens de intellectuele uitdaging aan, om die artikels van Sanira al-Onal onderbouwd te weerleggen, waar je denkt dat te kunnen doen ?
Voor een verbeten islam-fan zoals jij, kan dit imo geen enkel probleem zijn.

Good luck,

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 30 mei 2010 om 22:14.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2010, 22:31   #144
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik weet niet goed waarom, maar jou heb ik altijd te onbeschoft gevonden om op te reageren. Al zijn er hier die straffer uit de hoek komen dan jij, toch vind ik jou echt iets luguber hebben

Is het mogelijk jezelf voor te stellen? Een klein woordje uitleg over je persoon bvb...niets speciaals...thx (als je dat wilt natuurlijk)
Ik ben een boze vader wiens 2 zonen uit een concentratieschool zijn moeten gaan lopen. Er valt niet samen te leven met moslims. Mijn zoontjes werden als vies beschouwt omdat ze een hond en varken als huisdier hebben. Ik kom uit een rood pro multikul gezin. Gelukkig ben ik goed wakker gemaakt door het achterlijk en haatvol gedrag van de moslims. Ik moet van de islam niet meer weten. De islam verovert. In de islam moet men zich aanpassen aan hen of het afbollen.

Moslims hebben allemaal iets lugubers over zich.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 30 mei 2010 om 22:32.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2010, 22:38   #145
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht

- Het is de maatschappij
- Je interpreteerd het niet goed

Vul de lijst gerust aan
mohammed zegt datte dat honden vies zijn enzo maar ze mogen wel als ze moeten werken voor de moslims

dat is pas een goede !

Laatst gewijzigd door grimbergen : 30 mei 2010 om 22:38.
Oud 30 mei 2010, 22:40   #146
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Kompleet kierewiet en dat wisten we al.
We weten ook dat jij je geen bal aantrekt, van wat alle kafirs over jou bewonderde idool en zijn bloeddorstige leer zoal te zeggen hebben, maar wat mij dan weer mateloos interesseert, is waarom je dan een islam-kritisch artikel van een moslima negeert en verder doet alsof je snuiter bloed.
Iets te snel gescrold en net die post gemist ?
Geen erg, kan iedereen gebeuren.
Nog eens proberen dan: http://extra.volkskrant.nl/opinie/ar...n_ego%EFstisch

En lees daarna ook eens dit: http://extra.volkskrant.nl/opinie/ar...n_ego%EFstisch

Enne, o ja, voor het geval je de essentie in deze artikels weerom negeert of onbeantwoord laat, heeft deze intelligente moslima daar ook al een uitleg voor in dat artikel, zo hoeft u 'm niet weer van mij te lezen:
"Dus mensen die vinden dat de islamitische geschiedenis verborgen moet blijven, lijden aan de ‘denial’-stoornis en zouden een behandeling bij de psychiater kunnen nemen."

Niet echt 'n fraai compliment zo te zien, maar het staat er wel als een Moerse dijk. Respect voor die dame en dat meen ik.

Aldus, beste viaSanctus, alle gezonde verstand op een rijtje gezet, durf je eindelijk eens de intellectuele uitdaging aan, om die artikels van Sanira al-Onal onderbouwd te weerleggen, waar je denkt dat te kunnen doen ?
Voor een verbeten islam-fan zoals jij, kan dit imo geen enkel probleem zijn.

Good luck,
Good luck dat hebben moslims nodig vooral als ze sterven. De is dan vrij groot.
Oud 30 mei 2010, 22:43   #147
AsGardSGO
Minister

AsGardSGO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met alle respect, maar heeft u ooit enige hoop gekoesterd dat hier iemand van mening zou gaan veranderen? 99% van onze bevolking kent dit hier niet eens...en wij die hier komen zijn allen koppigaards. Ik denk niet dat we veel teweeg gaan brengen hoor, maar bon
Voorlopig alvast iets waar ik het eens met je over kan zijn.
In feite verdoen we allemaal massaal onze tijd hier maar gelukkig fungeert ze als uitlaatklep en dat komt waarschijnlijk allemaal onze mentale gezondheid ten goede ongeacht welke overtuiging of religie we ook hebben.
Om General Hammond (from texas) (RIP) te citeren: Yeea-Haaa!!!
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2010, 23:10   #148
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude

- Het is de maatschappij
- Je interpreteerT het niet goed

Vul de lijst gerust aan
(voor iemand anders het ziet/doet
Oud 30 mei 2010, 23:20   #149
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO Bekijk bericht
Voorlopig alvast iets waar ik het eens met je over kan zijn.
In feite verdoen we allemaal massaal onze tijd hier maar gelukkig fungeert ze als uitlaatklep en dat komt waarschijnlijk allemaal onze mentale gezondheid ten goede ongeacht welke overtuiging of religie we ook hebben.
Groot gelijk, beste, en een dagje of wat je bolle kop in je aars steken, is dan een degelijk alternatief voor het behoud van die mentale toestand, ipv in te gaan op bv dit:

http://forum.politics.be/showthread....9275&page=5#88

Sorry, ik had je intelligentie dus blijkbaar iets te hoog ingeschat.
Geen erg hoor, my bad.
Citaat:
Om General Hammond (from texas) (RIP) te citeren: Yeea-Haaa!!!
Om in je filmsfeertje te blijven, citeer ik dan bij deze liever Bruce Willis (alive): Yippieyayee-motherfucker!!!
Oud 31 mei 2010, 02:46   #150
AsGardSGO
Minister

Standaard

Citaat:
Groot gelijk, beste, en een dagje of wat je bolle kop in je aars steken, is dan een degelijk alternatief voor het behoud van die mentale toestand, ipv in te gaan op bv dit:

http://forum.politics.be/showthread....9275&page=5#88

Sorry, ik had je intelligentie dus blijkbaar iets te hoog ingeschat.
Geen erg hoor, my bad.

Om in je filmsfeertje te blijven, citeer ik dan bij deze liever Bruce Willis (alive): Yippieyayee-motherfucker!!!
Weet het ik zou hier niet op mogen reageren maar wil je wel laten weten dat ik mezelf verre van 'intelligent' vind maar evenzeer niet onder de indruk ben van jouw of de doorsnee intelligentie van de medeforummers. Ik maak hier aan algemene opmerking uiteraard en wil niet puur persoonlijk aanvallen laat dat overduidelijk zijn aub.
Genoeg intellectuele mensen die een hoop kennis hebben hier maar blijkbaar er niet echt veel met doen. Op een paar uitzonderingen na maar weinig werkelijk wijze mensen hier. Of zijn het de ego's die in de weg staan, dat kan ook maar dat wil ik nog in het midden laten.

PS: Ik ben daar niet op in gegaan omdat ik al reeds meer dan me zeg gedaan heb daarover. Kort gezegd ben ik het niet eens met die reactie naar waar je verwijst.
- Albert Einstein
Oud 31 mei 2010, 11:07   #151
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Ohhh neee,
Begint heel die zever opnieuw. Alles is al gezegd en weerlegd.
Daar blinken die kerels in uit! Steeds en steeds opnieuw beginnen alsof er nog niets werd gezegd of geschreven over dit zielig gedoe dat de "islam" ons probeert op te solferen.
Hoe een mens toch zo ge-brainwashed kan zijn! Nog erger dan de echte nazi's destijds....
Wanneer gaat Europa zijn eigen afbraak stopzetten?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 19:25   #152
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO Bekijk bericht
Weet het ik zou hier niet op mogen reageren maar wil je wel laten weten dat ik mezelf verre van 'intelligent' vind maar evenzeer niet onder de indruk ben van jouw of de doorsnee intelligentie van de medeforummers. Ik maak hier aan algemene opmerking uiteraard en wil niet puur persoonlijk aanvallen laat dat overduidelijk zijn aub.
Genoeg intellectuele mensen die een hoop kennis hebben hier maar blijkbaar er niet echt veel met doen. Op een paar uitzonderingen na maar weinig werkelijk wijze mensen hier. Of zijn het de ego's die in de weg staan, dat kan ook maar dat wil ik nog in het midden laten.

PS: Ik ben daar niet op in gegaan omdat ik al reeds meer dan me zeg gedaan heb daarover. Kort gezegd ben ik het niet eens met die reactie naar waar je verwijst.
Blablabla..intelligentie..niet eens..weet zelf niet goed wat..euh euh..blabla..geen inhoud..blabla..euh en ja hoor, zo hoef je weer niet op die vorige post in te gaan.
Nog eens bedankt, om hier zo eclatant je gebrek aan tegenargumenten te etaleren en wens je verder nog een prettig leven toe, inchallah.
Oud 7 juni 2010, 22:36   #153
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Ik wilde effe deze draad een bump geven. De voorbije week was echt chaotisch, maar ik ga proberen voor dit weekend mijn huiswerk klaar te krijgen en inhoudelijk te reageren op de valse beschuldigingen welke hier zijn gemaakt. Tot dan wens ik allen een prettige werkweek toe

En ik hoop dat Belgie dit weekend sociaal links en economisch rechts stemt
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2010, 22:55   #154
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Oveiligheidsgevoel in Antwerpen onzin?

Wat vind je van dit artikel in het Nieuwsblad:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=G0O2QK3UC
Pas op dat ze geen krant verscheuren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2010, 07:31   #155
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wilde effe deze draad een bump geven. De voorbije week was echt chaotisch, maar ik ga proberen voor dit weekend mijn huiswerk klaar te krijgen en inhoudelijk te reageren op de valse beschuldigingen welke hier zijn gemaakt. Tot dan wens ik allen een prettige werkweek toe

En ik hoop dat Belgie dit weekend sociaal links en economisch rechts stemt
En ik, dat ze eindelijk eens anti geloof stemmen. Wat mij betreft, dan maar VB als het niet anders kan.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2010, 10:06   #156
AsGardSGO
Minister

Standaard

Citaat:
Blablabla..intelligentie..niet eens..weet zelf niet goed wat..euh euh..blabla..geen inhoud..blabla..euh en ja hoor, zo hoef je weer niet op die vorige post in te gaan.
Nog eens bedankt, om hier zo eclatant je gebrek aan tegenargumenten te etaleren en wens je verder nog een prettig leven toe, inchallah.
Men heeft altijd de mond vol over tolerantie en een dialoog met elkaar voeren tot puntje bij paaltje komt. De meesten zijn hevig overtuigd van hun gelijk, vastgeroest in hun denk patroon of zelfs onwillend.
Men debatteerd liever dan een dialoog aan te gaan. Argumentaties worden gegeven, vaak onderbouwd met feiten maar evenzeer vanuit meningen, waarna er tegenargumentaties komen met gelijke inhoud. Het telkens willen weerleggen van elkaars argumentatie is puur debatteren om gelijk te kunnen halen en niet een dialoog aangaan om gemeenschappelijke grond te bekomen.
We denken niet meer samen maar naast elkaar en weigeren ook maar één duimbreed toe te geven.
We maken dus allemaal al te vaak fouten in argumentaties en vervallen te vaak in drogredenen:
1.Het leggen van verkeerde verbanden
2.Overhaaste generalisatie
3.Cirkelredenering
4.Argumenten uit de weg gaan
5.Beroep op traditie
6.Pragmatisch redeneren
7.Autoriteitsdrogreden

Ik hoop dat we in de toekomst dan ook meer dialogen dan debatteren met elkaar. Groeten
- Albert Einstein
Oud 8 juni 2010, 10:49   #157
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben een boze vader wiens 2 zonen uit een concentratieschool zijn moeten gaan lopen. Er valt niet samen te leven met moslims. Mijn zoontjes werden als vies beschouwt omdat ze een hond en varken als huisdier hebben. Ik kom uit een rood pro multikul gezin. Gelukkig ben ik goed wakker gemaakt door het achterlijk en haatvol gedrag van de moslims. Ik moet van de islam niet meer weten. De islam verovert. In de islam moet men zich aanpassen aan hen of het afbollen.

Moslims hebben allemaal iets lugubers over zich.
Heb al veel rare pipo's zien typen maar aan uw onbeschoft gedrag kunnen ze werkelijk niet tippen. Ik zou nooit hebben gezegd dat jij een vader bent met kinderen, maar eerder een puber die verloren gelopen is en een pak rammel heeft gekregen van een allochtoon.

Noem je dat 'boos'? Dat noem ik 'ziek'. Dus omdat uw kids als vies werden beschouwd ben jij gaan lopen. Mannelijk en heel stoer, laat dat even duidelijk zijn. Zo pro cultureel ben je dan ook weer niet geweest; je dwarrelde slechts in de illusie. Die kleine allochtonen hebben u gewoon eens goed wakkergeschud. Op welke manier verovert de islam? Dat zou je me even toch eens moeten uitleggen? De moslims komen op voor hun rechten, dat is al een groot verschil met het 'veroveren van ...'.
Mooi dat je zegt 'haatvol gedrag van de moslims' daarmee sluit je uit dat hun gedrag aan de islam ligt. Open je ogen man, en besef dat 'islam' en 'moslim' totaal iets verschillend zijn. Moslims hebben allemaal iets lugubers over zich, juist ja. Alleen varkenkwekers zijn gevrijwaard.
Oud 8 juni 2010, 10:57   #158
Torkilson
Gouverneur

Torkilson's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Moslims hebben allemaal iets lugubers over zich, juist ja. Alleen varkenkwekers zijn gevrijwaard.
Niet alle Moslims hebben op alle Vlamingen een dergelijk effect. Sommige Moslims kunnen voor op weinig begrip rekenen van mijn kant. De meerderheid echter wel. Met mij zijn er vele anderen die zo denken.

Grimbergen maakt de typische denkfout dat wat hij observeert de waarheid is die opgaat voor een hele bevolkingsgroep, wat natuurlijk onzin is.
Oud 8 juni 2010, 10:58   #159
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb al veel rare pipo's zien typen maar aan uw onbeschoft gedrag kunnen ze werkelijk niet tippen. Ik zou nooit hebben gezegd dat jij een vader bent met kinderen, maar eerder een puber die verloren gelopen is en een pak rammel heeft gekregen van een allochtoon.

Noem je dat 'boos'? Dat noem ik 'ziek'. Dus omdat uw kids als vies werden beschouwd ben jij gaan lopen. Mannelijk en heel stoer, laat dat even duidelijk zijn. Zo pro cultureel ben je dan ook weer niet geweest; je dwarrelde slechts in de illusie. Die kleine allochtonen hebben u gewoon eens goed wakkergeschud. Op welke manier verovert de islam? Dat zou je me even toch eens moeten uitleggen? De moslims komen op voor hun rechten, dat is al een groot verschil met het 'veroveren van ...'.
Mooi dat je zegt 'haatvol gedrag van de moslims' daarmee sluit je uit dat hun gedrag aan de islam ligt. Open je ogen man, en besef dat 'islam' en 'moslim' totaal iets verschillend zijn. Moslims hebben allemaal iets lugubers over zich, juist ja. Alleen varkenkwekers zijn gevrijwaard.
Inderdaad, het is de autochtone kinderen hun schuld.
Daarbovenop moesten ze tot fysiek geweld over gaan om mannelijk te zijn, in plaats van te gaan lopen.
Hoe durven ze!
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2010, 11:09   #160
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
en besef dat 'islam' en 'moslim' totaal iets verschillend zijn. Moslims hebben allemaal iets lugubers over zich, juist ja. Alleen varkenkwekers zijn gevrijwaard.
Islam = een sprookje
Moslims = waanzinnige volwassenen die het sprookje voor realiteit aanzien
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be