![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- Het is de maatschappij - Stoute moslims zijn geen echte moslims - Vrouwen kiezen zelf voor de kopvod - Het staat in de Koran (niet dus) - Je interpreteerd het niet goed Vul de lijst gerust aan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik weet niet goed waarom, maar jou heb ik altijd te onbeschoft gevonden om op te reageren. Al zijn er hier die straffer uit de hoek komen dan jij, toch vind ik jou echt iets luguber hebben
![]() Is het mogelijk jezelf voor te stellen? Een klein woordje uitleg over je persoon bvb...niets speciaals...thx (als je dat wilt natuurlijk) Laatst gewijzigd door viaSanctus : 30 mei 2010 om 21:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We weten ook dat jij je geen bal aantrekt, van wat alle kafirs over jou bewonderde idool en zijn bloeddorstige leer zoal te zeggen hebben, maar wat mij dan weer mateloos interesseert, is waarom je dan een islam-kritisch artikel van een moslima negeert en verder doet alsof je snuiter bloed. Iets te snel gescrold en net die post gemist ? Geen erg, kan iedereen gebeuren. Nog eens proberen dan: http://extra.volkskrant.nl/opinie/ar...n_ego%EFstisch En lees daarna ook eens dit: http://extra.volkskrant.nl/opinie/ar...n_ego%EFstisch Enne, o ja, voor het geval je de essentie in deze artikels weerom negeert of onbeantwoord laat, heeft deze intelligente moslima daar ook al een uitleg voor in dat artikel, zo hoeft u 'm niet weer van mij te lezen: "Dus mensen die vinden dat de islamitische geschiedenis verborgen moet blijven, lijden aan de ‘denial’-stoornis en zouden een behandeling bij de psychiater kunnen nemen." Niet echt 'n fraai compliment zo te zien, maar het staat er wel als een Moerse dijk. Respect voor die dame en dat meen ik. Aldus, beste viaSanctus, alle gezonde verstand op een rijtje gezet, durf je eindelijk eens de intellectuele uitdaging aan, om die artikels van Sanira al-Onal onderbouwd te weerleggen, waar je denkt dat te kunnen doen ? Voor een verbeten islam-fan zoals jij, kan dit imo geen enkel probleem zijn. Good luck, ![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 30 mei 2010 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moslims hebben allemaal iets lugubers over zich. Laatst gewijzigd door grimbergen : 30 mei 2010 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat is pas een goede ! Laatst gewijzigd door grimbergen : 30 mei 2010 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() In feite verdoen we allemaal massaal onze tijd hier maar gelukkig fungeert ze als uitlaatklep en dat komt waarschijnlijk allemaal onze mentale gezondheid ten goede ongeacht welke overtuiging of religie we ook hebben. Om General Hammond (from texas) (RIP) te citeren: Yeea-Haaa!!!
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....9275&page=5#88 Sorry, ik had je intelligentie dus blijkbaar iets te hoog ingeschat. Geen erg hoor, my bad. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Genoeg intellectuele mensen die een hoop kennis hebben hier maar blijkbaar er niet echt veel met doen. Op een paar uitzonderingen na maar weinig werkelijk wijze mensen hier. Of zijn het de ego's die in de weg staan, dat kan ook maar dat wil ik nog in het midden laten. PS: Ik ben daar niet op in gegaan omdat ik al reeds meer dan me zeg gedaan heb daarover. Kort gezegd ben ik het niet eens met die reactie naar waar je verwijst.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe een mens toch zo ge-brainwashed kan zijn! Nog erger dan de echte nazi's destijds.... Wanneer gaat Europa zijn eigen afbraak stopzetten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
Nog eens bedankt, om hier zo eclatant je gebrek aan tegenargumenten te etaleren en wens je verder nog een prettig leven toe, inchallah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik wilde effe deze draad een bump geven. De voorbije week was echt chaotisch, maar ik ga proberen voor dit weekend mijn huiswerk klaar te krijgen en inhoudelijk te reageren op de valse beschuldigingen welke hier zijn gemaakt. Tot dan wens ik allen een prettige werkweek toe
![]() En ik hoop dat Belgie dit weekend sociaal links en economisch rechts stemt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Men debatteerd liever dan een dialoog aan te gaan. Argumentaties worden gegeven, vaak onderbouwd met feiten maar evenzeer vanuit meningen, waarna er tegenargumentaties komen met gelijke inhoud. Het telkens willen weerleggen van elkaars argumentatie is puur debatteren om gelijk te kunnen halen en niet een dialoog aangaan om gemeenschappelijke grond te bekomen. We denken niet meer samen maar naast elkaar en weigeren ook maar één duimbreed toe te geven. We maken dus allemaal al te vaak fouten in argumentaties en vervallen te vaak in drogredenen: 1.Het leggen van verkeerde verbanden 2.Overhaaste generalisatie 3.Cirkelredenering 4.Argumenten uit de weg gaan 5.Beroep op traditie 6.Pragmatisch redeneren 7.Autoriteitsdrogreden Ik hoop dat we in de toekomst dan ook meer dialogen dan debatteren met elkaar. Groeten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
|
![]() Citaat:
Noem je dat 'boos'? Dat noem ik 'ziek'. Dus omdat uw kids als vies werden beschouwd ben jij gaan lopen. Mannelijk en heel stoer, laat dat even duidelijk zijn. Zo pro cultureel ben je dan ook weer niet geweest; je dwarrelde slechts in de illusie. Die kleine allochtonen hebben u gewoon eens goed wakkergeschud. Op welke manier verovert de islam? Dat zou je me even toch eens moeten uitleggen? De moslims komen op voor hun rechten, dat is al een groot verschil met het 'veroveren van ...'. Mooi dat je zegt 'haatvol gedrag van de moslims' daarmee sluit je uit dat hun gedrag aan de islam ligt. Open je ogen man, en besef dat 'islam' en 'moslim' totaal iets verschillend zijn. Moslims hebben allemaal iets lugubers over zich, juist ja. Alleen varkenkwekers zijn gevrijwaard.
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Grimbergen maakt de typische denkfout dat wat hij observeert de waarheid is die opgaat voor een hele bevolkingsgroep, wat natuurlijk onzin is.
![]() |
![]() |
#159 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daarbovenop moesten ze tot fysiek geweld over gaan om mannelijk te zijn, in plaats van te gaan lopen. Hoe durven ze! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moslims = waanzinnige volwassenen die het sprookje voor realiteit aanzien |
|
![]() |
![]() |