![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige mensen kennen blijkbaar nog steeds echt niks van computers eh?
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal er maar van uitgaan dat je een grapje maakte en ik raad mensen dan ook aan je advies te negeren. ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 24 juni 2010 om 08:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger zaten er soms layers electronica boven elkaar, lange vijzen zorgden soms voor slechte contacten, of de isolatoren zaten niet goed, meestal ging het trouwens om toestellen die echt in de field gezeten hadden, op de stoffige vlaktes in zuid-amerika of regelrechte modderpoelen in europa dit alles gecombineerd met flink wat vibratie... Ik gooide die toestellen volledig uit elkaar, de sprayduster er eens in, alles terug op elkaar, en zorgen dat de plastiekskes en isolatoren goed zaten, de strikt noodzakkelijke vijzen er weer in en tada... gerepareerd. Heb er zo ooit eentje van een manager 40 minuten voor zijn belangrijke presentatie opnieuw tot leven gewekt, zo goed als zeker zo dood als een pier, efkes onder handen genomen , opengevezen en terug in elkaar en bingo. ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Gij moogt bij ons komen werken, gij hebt de juiste spirit.... ![]() Laatst gewijzigd door Herr Flick : 24 juni 2010 om 08:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar die prullen worden ook wel beheerd vanaf ne Linux bak, ik geloof dat daar CentOS of zoiets op draait, wordt ook gebruikt voor white listen(VMPS) authentication.... Als ge uwe laptop in een poort steekt, waar ge niet hoort te zijn, toek, poort down. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ipv één paswoord is dat nu ieder zijn eigen sleutel. No key , no wifi ![]() Leuke is dat ik dmv scriptje, de users automatisch kan aanmaken met bestandje van personeelszaken. Spaart mij daggeske werk tov manueel. ![]() Is VMPS geen filtering op mac adress? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de hand van het VLAN waar je toegang toe hebt, wordt je al dan niet toegelaten op die specifieke switch. Voor beginnende helpdeskers pure horror natuurlijk want ge moet telkens ge een pc of printer verzet niet vergeten van die op de juiste plaats te configureren... Maar wij hebben regelmatig bezoekers en allerhande consultants, en om te vermijden dat die overal maar hun PC insteken waar ze het denken, is dat de enige oplossing die werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, big brother is watching you...
Telefonie zit via VOIP dus ook totale controle wat dat betreft,... alhoewel dat niet strikt wordt gecontroleerd, ... maar wat ge met ne packsniffer allemaal niet kunt te weten komen op die manier,... scarry zulle ... we hebben dat ooit geprobeerd in test... en ik was redelijk onder de indruk... ik wist dat het kon maar dat het zo simpel was... |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voor "testdoeleinden" uiteraard ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En ijsblokjes op het moederbord voor suprageleiding.
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 24 juni 2010 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |