![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Ik ben ze nog niet tegengekomen. Trouwens volgens hun eigen koran is dit niet mogelijk. Ze moeten hun wil opdringen en de huidige bevolking inlijven in de islam. Doen ze dat niet en ze integreren dan zijn ze slechte moslims en afvallige. Dan verdienen ze te sterven volgens hun koran.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat u moet leren lezen. Goed, geef me liever een antwoord op mijn vraag.
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wie het zegt... ![]()
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() hahaha. Nu gaan we het krijgen. je doelt toch op de haatomgeving die we hier hebben, sinds bepaalde rijke stinkerds het nodig vonden om ons jullie op te zadelen. Want sinds we de geneugten van de islamimmigratie kennen... De maatstaven qua dankbaarheid voor betere kansen, integratie, onderdrukken e.d zijn ineens ook aangepast.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 1 september 2010 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Burger
|
![]() [quote=artisjok;4956641]Uiteraard maakt dat het niet "minder erg". Waar haal je dat vandaan?
Blood and honour is evengoed een staatsgevaarlijke en antidemocratische organisatie die illustreert hoe sommige mensen, hier geboren en getogen, de pedalen aan het verliezen zijn bij de praktisering van "hun ideologie" Hun ideologie, het neonazisme is verwerpelijk, inderdaad. Maakt dat de ideologie van de Sharia4Belgium minder erg? Welke is de relevantie van uw these? Vind je dat nationalisten ook openlijk blood and honour moeten veroordelen? want anders is er iets fundamenteels mis met hun waarden en normenpatroon. Waarom? Wat heeft het neonazisme met nationalisme te maken?? Ik neem aan dat geen enkele "nationalist" die zichzelf democraat noemt er problemen mee heeft een organisatie als Blood and Honour te veroordelen. Het feit dat de moslimgemeenschap zich nooit eens distancieert van de zogenaamde "geloofsexcessen" of antidemocratische stromingen, acht ik verontrustend. Ook in de moslimexecutieve- die met overheidsgeld wordt gesubsidieerd - zitten salafistische individuen die de standpunten van Sharia4Belgium delen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Proficiat, u kan blijkbaar lezen. Nu nog de juist conclusies leren trekken en u bent er. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Dat vroeg ik me inderdaad ook al af. Het zal wel aan ons liggen Artisjok.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Krijg ik nog een antwoord?
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Niemand die mijn vraag beantwoordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een moslim kan uiteraard integreren, maar als hij dat niet doet kan je de oorzaak in de meeste gevallen wel vinden in het strikt volgen van de idiote regels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||