![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#142 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 25 september 2010 om 20:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Suqar fanatiek?
![]() Been smoking some funny stuff have ya?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Echt waar, ze ontspannen zich als je het mes er in ploft. Ik zal het bewijzen "mes slijpen doet. Bismillah prevelt." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
|
![]() Citaat:
![]() En als moslim zou jij moeten weten dat het hebben van een goede aglaaq heel belangrijk is. Het is onze plicht een ander op een zachtaardige manier te benaderen.. (als ik me niet vergis, staat in Soerah Al foerqan een mooi vers daarover). De Profeet zegt duidelijk: "Degene die arm is aan vriendelijkheid (liefhebbende gevoelens) is in feite arm aan het goede."
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Alleen spijtig dat je daar dat boek voor nodig hebt. All I see is the Golden Rule |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Geef toe, je bent jaloers op iemand die bruin, islamiet, Marokkaans is en geen strafblad heeft.. (Grapken hé
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Europees Commissaris
|
![]() He, suqqa!
Jij bent een meisje, haram moetlaq om hier met mannen en vreemden te komen chit-chatten! ![]() ![]() Ga toch naar de keuken wat klaarmaken (een tajin of marmita) voor je mammie en pappie en andere kindjes daar thuis, schonmaak, was, afwas doen en dan een beetje studeren want kennis vergaren is verplicht in de islam, dus vergeet dat niet. Hier heb jij niets te zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() Bedankt porpo, dit verklaart heel wat. Weg met de kunst en cultuur, weg met de muziek en de poëzie, geen nuances, geen begrip voor je natuurlijke behoeften, je gevoel, je intuïtie, leer je lesjes, op je knieën en bidden zondig beest dat je bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar goed, je mag denken wat je wilt, en graag gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Piero : 26 september 2010 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() *trekt zakje chips openin zetel wachtend op Suqars reactie*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Ten eerste, ik voel me een beetje onwel, dus heb niet veel zin om in de keuken te staan. En ik ben mijn werk aan het voorbereiden voor morgen. Ge hebt ook moslima's die wat van hun leven willen maken en hun studies en werk serieus nemen. Ten tweede, ik laat een ander voor mij koken. Ik ga zo bij mn nonkel gaan eten. Ten derde, ik heb deze ochtend de vaat al gedaan, grrr. Ten vierde, ik kan ook kennis vergaren van achter mijn pc. Achter het aanrecht leer ik namelijk niet veel bij. Ten vijfde, waarom ben je gemeen tegen mij? Ge wilt me hier duidelijk weg zodat ge verder de extremist kunt uithangen ![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 26 september 2010 om 13:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Onze culturele betekenis van "onderdrukking" verschilt enorm veel van jullie politiek-ideologische beeld. Just trust me on this ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik geef jouw een islamitische raad, en u beslist zelf of u hier weg wilt of niet, iedereen belandt in zijn eigen graf, en is voor zijn eigen daden verantwoordelijk. Maar een ding is duidelijk: chit-chat met vreemde mannen = haram moetlaq. Moetlaq want er is geen andere interpretatie mogelijk. Ik heb de waarheid gesproken, en nu mag je verder plaaghoofd schreeuwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Don't blush, indien alle moslim(s)(a's) jouw ingesteldheid hadden, was hier van "moslim-probleem" nauwelijks sprake.
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN