![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() tot hij een witte raaf vind of tot zijn bedrijf failliet gaat?
Ondertussen moeten de andere arbeiders opdraaien voor het extra werk of daalt de productie, ...en dat allemaal voor die arme allochtonen toch maar een jobke te kunnen geven. ![]() 3X is scheepsrecht. Time = money. |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je al een antwoord gegeven op de brood analogie? |
|
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 13 september 2010 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lees mijn voorgaande posts. Wij rekruteren NIET op basis van huidskleur of afkomst, wat u mij zo graag in de schoenen wil schuiven. Nogmaals de criteria, voor het geval u geen 'terug' toets in de browser vindt : Elementaire beleefdheid. Spraakvaardigheid. Handigheid en enige motivatie. Is dat te veel gevraagd ? Dan blijf je waar je bent. Aan den dop. Zo simpel is dat. Ik werk om mijn bedrijf te runnen. Ben geen OCMW medewerker ![]() Begin anders zélf een bedrijf, uitsluitend met Marokkaanse medewerkers. Zoek achter een goeie schuldsaldo verzekering ![]() Laatst gewijzigd door hurricane : 13 september 2010 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je selecteert dus uitsluitend op Elementaire beleefdheid. Spraakvaardigheid. Handigheid en enige motivatie. Als je een vreemde naam ziet tussen de sollicitaties; zal die naam je er niet van weerhouden om die sollicitant te testen op : Elementaire beleefdheid. Spraakvaardigheid. Handigheid en enige motivatie. |
|
![]() |
![]() |
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En die is ondertussen al zo'n dikke 10 jaar bij ons. Perfecte werkkracht en gaat erg goed met de klanten om. Turkse mensen blijken zich in de praktijk gemakkelijker aan te passen dan Marokkaanse. Vraag me niet hoe/waarom. Geen idee. |
|
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#152 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ...en als ik je avatar goed begrijp, mag mevrouw iedereen zich met een kopschaamlap presenteren. En bij afwijzing over discriminatie zeuren, zoals deze Papoea.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is wel zo ...met zeker +10 nationaliteiten samengewerkt in Brussel(Iran,Irak, tot Russische Toendra�*...en rarara wie bevestigde zijn vooroordelen? Den Achmed natuurlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik haat ze niet maar het zullen nooit mijn vrienden worden. (Om maar een voorbeeld te geven) |
|
![]() |
![]() |
#159 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik moet ook niks van profiteurs, ben ik nu ook racist?
![]() |
![]() |
#160 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |