![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
als jij Brussel wilt laten vallen, hebben de frankofonen gewonnen en staan ze in de onderhandelingen sterker om nog meer Vlaamse gemeenten te eisen. proficiat alvast voor je bekrompen visie. Laatst gewijzigd door Shadowke : 14 september 2010 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2. OK, als ge 't niet voor het al dan niet originele Manneke Pis wilt doen, doe het dan voor de Gildenhuizen op de Grote Markt, of voor wat er nog overblijft van 't Begijnhof. Ge weet wel, zo van die dingen waar horden toeristen op afkomen. Maar als ge 't bij moderner dingens wilt houden, doe het dan voor den Ancienne Belgique, den KVS, 't Kaaitheater, den EHSAL en den VUB. En als ge Brussel écht niet wilt opeisen, eis dan op z'n minst UW GELD terug. Maar geef dat allemaal a.u.b. niet 'zomaar' cadeau aan de anti-Vlaamse parvenu's die de boel hier naar de kloten hebben geholpen. Allee jong, hoe kunt ge nu zo tam zijn? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou me liever bij een mogelijks haalbare kaart. Als het puntje bij paaltje komt zal Brussel ook wel even na denken en eieren voor zijn geld kiezen denk ik. Als het niet zo is, is het niet meer te moeten instaan voor die bodemloze put al een immense verbetering. Uw energie stoppen in het terug vragen van uw geld bij een kale kei die niet te scheren valt zou pure verspilling zijn. Die energie kun je beter stoppen in een degelijk beleid op til te zetten van het nieuwe Vlaanderen. Laatst gewijzigd door Garry : 14 september 2010 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie enkel een mini-Belgique, net zo bekrompen centralistisch en rabiaat ééntalig als het gr�*�*�*�*�*nde Belgique et sa trèèèès gr�*�*�*�*�*�*nde Bruxelles Francophone. Tot mijn grote ergernis is het mainstream Vlaams-nationalisme een kind van dat Belgique, en het heeft net zo'n lelijk gezicht, net zo'n slecht karakter en net zo'n slecht geweten als maman.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#148 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Qua profiel, opleiding, ervaring en vooral competentie was dat in onze ogen de meest geschikte man voor de job. Toch hebben wij deze kerel moeten ontslaan, helemaal niet vanwege zijn competentie verre van zelfs, maar vanwege zijn sociale omgangsvormen met de andere werknemers. Zijn directe ietwat hautaine zelfs brutale omgang met de andere personeelsleden maakte van hem een man die ze liever kwijt dan rijk waren. De situatie liep zo uit de hand dat zelfs de vertegewoordigers van de werknemers in de ondernemingsraad erop aandrongen dat de directie maatregelen zou nemen. Uiteraard was dit een eenmalig geval waarmee ik niet wil beweren dat alle Nederlanders zulk karakter hebben Laatst gewijzigd door speurneus : 15 september 2010 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
#149 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 15 september 2010 om 09:40. |
||
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken heel wat Nederlanders en ja... als Vlaming moet je even wennen aan hun openheid. Maar het betekent allerminst dat 1 rotte appel de hele mand maakt. |
|
![]() |
![]() |
#151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die zijn nog wel een stukje erger, vermits het door haat en frustratie gedreven... mensen zijn.
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
'De' Vlaming slaat in paniek en vindt dan 'den Hollander' arrogant. Wel, het beste 'compliment' dat ik van een rasechte Hollandse ooit mocht horen tijdens een gesprek, was : nou, jij bent wel erg direct... (voor een Vlaming).
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat) Laatst gewijzigd door job : 15 september 2010 om 09:55. |
|
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij zit naast het spoor. Met een haalbare kaart bedoel ik "voor Vlaanderen" niet voor België, zoals uwe BDW.
|
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het heeft nu weer van zich laten horen: http://forum.politics.be/showthread.php?t=143766 Ik begin stilaan zo'n donkerbruin vermoeden te krijgen dat de dag dat er problemen zouden komen indien het einde van belgique onafwendbaar zou blijken, de wind dan wel eens opnieuw vanuit dezelfde richting zou kunnen waaien. |
|
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() BDW heeft géén mandaat gekregen van de kiezer om België te laten verdwijnen, maar om er een eerlijke democratie van te maken. Iedereen verstaat dat de misgroei van zoveel slechte staatshervormingen niet op 123 is terug te draaien. Dus als je denkt dat je het beter kan dan Bartje, gelieve U aan te bieden bij hem. Maar ik vrees dat je te licht zal bevonden worden.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik het puur zakelijk bekijk delen jullie regelmatig gelijkende standpunten.
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |