![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat wilt u daar mee zeggen dan ?
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
de hasbara kliek wordt er alleen maar gepikeerder van, maar dat is hun minste probleem. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Joodse nomadenstammen wonen al iets langer op die plek als de zogenaamde "autochtone palestijnen". De fabeltjeskrant werkt weer op volle toeren zo te zien......
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Totaal niet relevant voor de huidige situatie!
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Totaal niet relevant voor de huidige situatie!
![]() |
#147 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Relevant wel - aangezien het natuurlijk Palestijnen bleven - maar niet langer opportuun.
![]() |
![]() |
#149 |
Europees Commissaris
|
![]() Flauwkul. Als Vlaanderen zich afscheidt van Belgie, zijn Vlamingen ook geen Belgen meer en de Walen ook niet.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 20 oktober 2010 om 12:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onzin: Zowel de Belgen, Vlamingen als Walen blijven in dat geval Europeanen.
![]() |
![]() |
#151 |
Europees Commissaris
|
![]() Er bestaat geen Europese staat en als Belgie uit elkaar valt zijn er geen Belgen meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gaan ze dan hun Romeinse benamingen weer gebruiken? Menapi voor de Vlamingen en Eburones voor de Walen? En de Aduatucci voor de Ardennezen?
![]() |
#153 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() en de israelietische barbaren gaan gewoon door op hun verwerpelijke pad
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door roodhaar : 20 oktober 2010 om 16:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat een handvol of handenvolle Joden denken is hun zaak. Je hebt het nog altijd niet door, wel? Heb je nog niet opgemerkt dat van al de mensen die hun tijd hier verdoen met Israel naar de verdommenis te wensen, géén enkele zijn stem heeft laten horen om de Roms te verdedigen? Integendeel zelfs. IK hou nog mijn mond over degenen die geen allochtonen kunnen uitstaan maar het net zo goed druk hebben met de Palestijnse zaak te verdedigen,lol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nog vragen?
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister
|
![]() Lol. Je wordt dus door de staat betaald. Met andere woorden: door ons allen die verplicht
worden belastingen te betalen voor zaken waar ze absoluut niet achter staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je zou wellicht prefereren dat ik werkloos was... Hoe dan ook ondergraaft het je stelling dat mensen die de strijd van het Palestijnse volk steunen niet met andere thema's zouden bezig zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Minister
|
![]() Dat ondergraaft mijn stelling zeker niet. Laat me raden: al je allochtoonse klanten staan
achter de Palestijnen. Easy no. Je hebt dat recht. Maar je hebt NIET het recht van je functie gebruik te maken om aan politiek te doen en andere minderheden in dit land aan te vallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De jongeren waar ik mee werk reageren emotioneel op de slachtpartij die het IDF in Gaza aanricht en op de moordpartij door het IDF tegen de Freedom Flotilla. Ze weten bijzonder weinig over de geopolitieke verhoudingen en de voorgeschiedenis en vertalen hun begrijpelijke emotie in haat tegen Israël in het algemeen en Joden in het bijzonder. Zonder omkadering wordt dat antisemitisme. Het behoort tot mijn takenpakket om dat te duiden en om dat te vermijden. Zo heb ik mee een Palestina-avond ingericht waar de jongeren meer te weten kwamen over de geschiedenis, de achtergrond van het conflict en waarbij we ondermeer antizionistische Joden hadden uitgenodigd om hun visie te geven. Hierdoor begrepen de jongeren dat het geen kwestie is van Joden tegen Palestijnen of Joden tegen moslims maar van kolonisten tegen de autochtone bevolking. Van imperialisme en de strijd om land en gelijke rechten. Ze begrepen achteraf ook dat het efficiënter is om hun rekening bij Dexia op te doeken en niet langer grote dadels uit Israël te kopen dat ramen in te smijten van een administratief gebouw of een auto in brand te steken. Ik zorg ervoor dat hun emotie rationeel en dus gepolitiseerd wordt en als dat lukt, heb ik mijn job goed gedaan. De kern van de job is tenslotte het werken aan de emancipatie en integratie van de jongeren. Politiek engagement is van die emancipatie en integratie zowat de beste uitdrukking, zodat ze op een efficiënte manier kunnen opkomen voor hun rechten en belangen. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Minister
|
![]() [quote=ministe van agitatie;5044694]Ik heb niet alleen het recht om mijn functie te gebruiken om aan politiek te doen, het is zelfs mijn plicht.
De jongeren waar ik mee werk reageren emotioneel op de slachtpartij die het IDF in Gaza aanricht en op de moordpartij door het IDF tegen de Freedom Flotilla. Ze weten bijzonder weinig over de geopolitieke verhoudingen en de voorgeschiedenis en vertalen hun begrijpelijke emotie in haat tegen Israël in het algemeen en Joden in het bijzonder. Zonder omkadering wordt dat antisemitisme. Het behoort tot mijn takenpakket om dat te duiden en om dat te vermijden. Zo heb ik mee een Palestina-avond ingericht waar de jongeren meer te weten kwamen over de geschiedenis, de achtergrond van het conflict en waarbij we ondermeer antizionistische Joden hadden uitgenodigd om hun visie te geven. Hierdoor begrepen de jongeren dat het geen kwestie is van Joden tegen Palestijnen of Joden tegen moslims maar van kolonisten tegen de autochtone bevolking. Van imperialisme en de strijd om land en gelijke rechten. Ze begrepen achteraf ook dat het efficiënter is om hun rekening bij Dexia op te doeken en niet langer grote dadels uit Israël te kopen dat ramen in te smijten van een administratief gebouw of een auto in brand te steken. Ik zorg ervoor dat hun emotie rationeel en dus gepolitiseerd wordt en als dat lukt, heb ik mijn job goed gedaan. De kern van de job is tenslotte het werken aan de emancipatie en integratie van de jongeren. Politiek engagement is van die emancipatie en integratie zowat de beste uitdrukking, zodat ze op een efficiënte manier kunnen opkomen voor hun rechten en belangen. Ik val geen minderheden aan. Ik werk ondermeer samen met de Union des Progressistes Juifs de Belgique en andere seculiere, orthodoxe en progressieve antizionistische Joden tegen het beleid van Israël. Ik val daarbij politieke standpunten aan, geen mensen.[/QUOTE UPJB mensen worden, net als naturei karta , in Israel en ook door de meerderheid de Diaspora aanzien zoals oostfrontstrijders na de tweede wereldoorlog. Ik vind het zéér roerend hoor dat je allochtoonse jongeren zo inzitten met de Palestijnen. Maar geen vinger hebben opgeheven en nog minder hun stem hebben laten horen toen er in Algerijke honderduizend mensen gewoon gekeeld werden door de Islamisten. Ik zwijg nog over Darfur dat hun dus ook koud als ijs heeft gelaten. Ik suggereer dat we de hele bende met een paar fikse schoppen onder hun billen naar de Palestijnse gebieden of hun moederlanden schoppen. We hebben hun hier niet nodig. (Ze leven natuurlijk allemaal van een uitkering, niet? LOL) |
![]() |
![]() |