![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat die voorgoed in cyberspace rondzweven. Er zat o.a. een bericht van een dubbelnick van Cdude tussen, alsook een antwoord van mij daarop. En ik kan dat antwoord van mij dus niet meer terugvinden als ik mijn recentste berichten oproep.
|
![]() |
![]() |
#142 |
Super Moderator
|
![]() De relevante berichten mbt tot de ban van Cdude werden naar de betreffende draad verplaatst, de rest werd verwijderd. En dat laatste zal ook met alle volgende off topic berichten in deze draad gebeuren.
|
![]() |
![]() |
#143 |
Minister-President
|
![]() Wie heeft Chipie geband gekregen?
Laatst gewijzigd door longhorn : 3 november 2010 om 14:35. |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om het steeds maar weer over 'communisme' te hebben alswaar er geen is? Ik zag niet veel meerwaarde in die oneliners eigenlijk. Welliswaar, permbannen hoeven van mij minder dan op dit forum gebruikelijk is, wel in het geval van bedreigingen.
|
![]() |
![]() |
#145 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Bedankt voor alle steun en de ontbanning! ![]() ![]() Ik zal, de eerstkomende tijd althans, minder online zijn dan ik ooit was wegens tijdsgebrek. Maar het is goed om te weten dat ik hier terecht kan wanneer ik mijn ei over iets kwijt wil en dat ik heel wat oude bekenden terug zal 'tegenkomen'! Groetjes, Groentje-18
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 3 november 2010 om 19:25. |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer je echter je berichten uit het verleden na leest zie je eigenlijk dat je wel een stouterik was! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Soms is het overigens aangewezen een stouterik te zijn. Hoe dan ook, welkom terug Groentje-18.
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
Welkom terug groentje -18! ![]()
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welkom terug; |
|
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Cdude gaat wel amnestie krijgen, toch? Anders heerst er diversiteit... of... racisme ![]() |
|
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Racisme tegenover mensen met een 'Mr. USA Syndrome'-complex? Is dat ook al een apart ras?
|
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat een "oproep" per defenitie gericht is aan derden en dat daardoor het louter debiteren van een persoonlijke mening nooit als een "oproep" kan beschouwd worden. Maar ja, ik ben dan ook verstandiger dan gemiddeld. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |