![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op kamp zal ze bijvoorbeeld nooit spruitjes klaarmaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
in die link staat een vermelding in die vermelding staat een pagina in die pagina staat "Jezus profeet" Was er sprake van positieve discriminatie toen je je diploma haalde?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 november 2010 om 10:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doet het er dan toe wat ze eten? Doet het er dan toe of ze al dan niet een hoofddoek dragen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus heet het niet integratie, maar INFILTRATIE.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Lees jij ook niet verder dan de eerste zin? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De moslim meisjes moeten dus samen met de jongens gaan zwemmen. Als ze weigeren moeten ze dus thuisblijven. Blij dit te vernemen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer werd die kledingskode aangepast? Graag met bron en link; want anders schrijf je alleen zever neer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Op welke vraag ben ik je nog een antwoord verschuldigd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....63#post5064463 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het VLAAMSE CULTUURGEBONDEN "iedereen eet wat de pot schaft" ritueel.
U blijkbaar totaal onbekend? In marokko krijgt elke persoon zijn eigen individuele �* la carte menu bij moeder de vrouw zeker? Ik dacht zelfs dat ze daar allemaal uit één pot aten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 november 2010 om 10:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even een vraagje aan artisjok.
Ik emigreer met mijn gezin naar Marokko. Mijn dochters worden daar lid van de plaatselijke allah-jeugdclub (ik neem aan dat die er is?) Om zich te kunnen integreren eisen ze tenminste dat die club gemengd wordt, en dat er minstens twee keer per week varkenscoteletjes worden geserveerd. Bovendien beginnen ze de activiteiten met een aanroeping van de heilige drievuldigheid en wordt Mohammed als een minder profeetje voorgesteld. Dat clubje gaat dat dus allemaal netjes doen, en dan krijgen mijn kinderen een certifcaat van "goed geïntegreerd" mee? Of hoe zie je dat ginds in marokko evolueren?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Ze vervalt weer in haar gewoonlijk spamgedrag, i.e. ze ontwijkt alle lastige vragen , draait continu rond de pot, begrijpt geen begrippen die zelfs mentaal gehandicapten met een IQ van 50 begrijpen, en stelt repetitief vragen waarop al tientalen keren geantwoord werd in de hoop iets te lezen dat in haar islamofiel kraam past.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De maagdelijkheidsfixatie. De eerbaarheid van de familie die door het maagdenvlies van de dochter bepaald wordt. Kuisheid door niqaabs. Nog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heb jij gelezen? Citaat:
En als men respect eist voor het uniform , mag jou dochter daar dan haar voeten aanvegen en haar hoofddoekje ophouden "omdat ze mooi meespeelt" met de anderen?Ik weet niet hoe het er in de scouts aan toe gaat, maar in de Chiro heeft dit probleem zich nooit gesteld. Ik vind het belangrijker dat ze samen spelen. Wat vind jij het belangrijkste? Samenspelen? Of een hoofddoek? Citaat:
Dit vroeg je Waarom altijd die uitzonderingen voor jullie? Snap je niet dat jullie zo zelf die apartheid zelf in de hand werken? Dat doe je nu al door die lieve vrijwilligers van de chiro apart voor jouw dochter te laten koken.Dit is toch wel een duidelijk antwoord http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=90 P.S. Zou je willen repliceren zonder jouw tekst bij de mijne te voegen. Het vergt meer tijd om op zo'n post te repliceren, en je dringt nu al na 6 minuten aan op een antwoord. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |