Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 1 november 2010, 18:05   #141
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ten eerste het gaat niet om moslims. Of heb jij een bron waar duidelijk vermeld staat dat het om 'allahtoontjes' gaat?

Ten 2e ik heb nergens vermeld dat ik respect hebt voor hun gewelddadigheden. Ik keur hun daden zelfs sterk af.
Dat zou ik niet zeggen wanneer ik lees dat u de bende van de dikke die gewelddadige overvallen pleegde bijzonder grappig vind!
Heb jij even een bron waar duidelijk vemeldt staat dat het niet om moslims ging? Want daarvan lijk je overtuigd, toch niet omdat jij in de supermarkt vooral uw zwarte medemens zag? Kun je even verduidelijken waarom je ervan uitgaat dat die steekpartij niet door moslims is gebeurd? Anders ben je even lachwekkend als wat je meent aan te vallen, de veronderstelling dat het wel moslims zouden zijn geweest.
alice is offline  
Oud 1 november 2010, 18:12   #142
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat zou ik niet zeggen wanneer ik lees dat u de bende van de dikke die gewelddadige overvallen pleegde bijzonder grappig vind!
Heb jij even een bron waar duidelijk vemeldt staat dat het niet om moslims ging? Want daarvan lijk je overtuigd, toch niet omdat jij in de supermarkt vooral uw zwarte medemens zag? Kun je even verduidelijken waarom je ervan uitgaat dat die steekpartij niet door moslims is gebeurd? Anders ben je even lachwekkend als wat je meent aan te vallen, de veronderstelling dat het wel moslims zouden zijn geweest.
Sinds wanneer moet Suqar uw stelling ontkrachten? Jij, en met jou enkele anderen, beweren dat het om moslims gaat. Vandaar: definieer de categorie moslim en toon aan dat het om moslims gaat.

Ik stel als definitie voor moslim voor 'iemand die zichzelf moslim noemt en/of zich zo ziet'. De rest van de bewijsvoering laat ik aan u.
Oud 1 november 2010, 18:17   #143
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Sinds wanneer moet Suqar uw stelling ontkrachten? Jij, en met jou enkele anderen, beweren dat het om moslims gaat. Vandaar: definieer de categorie moslim en toon aan dat het om moslims gaat.

Ik stel als definitie voor moslim voor 'iemand die zichzelf moslim noemt en/of zich zo ziet'. De rest van de bewijsvoering laat ik aan u.
Het hyenagedrag is typisch voor moslims. Ze vallen hun prooien altijd in groep aan, nooit individueel.
Sunny is offline  
Oud 1 november 2010, 18:17   #144
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:

Nen dikke dat fastfoodketens gaat overvallen is grappig , als je die humor niet ziet heb je geen gevoel voor humor.
Wisord is offline  
Oud 1 november 2010, 18:19   #145
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Wie houd dit in stand ?
Dringend tijd dat het onderwijs hier eens geprivatiseerd wordt
Savatage is offline  
Oud 1 november 2010, 18:22   #146
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Het hyenagedrag is typisch voor moslims. Ze vallen hun prooien altijd in groep aan, nooit individueel.

Idd kijk naar het clubje hier op het forum , sunny , alice , circ , pericles enz... typisch hyenagedrag .Wie is jullie leider ? Ik vermoed dat sunny de benjamin van het groepje is .
Wisord is offline  
Oud 1 november 2010, 18:23   #147
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik behoor tot de roedel van Suqar zoals u tot die van alice behoort. Daar is niets mis mee.
Oud 1 november 2010, 18:24   #148
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Dringend tijd dat het onderwijs hier eens geprivatiseerd wordt

Ik was te laat dus kon het niet meer verbeteren. dt
Wisord is offline  
Oud 1 november 2010, 18:25   #149
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Ouders zijn verantwoordelijk voor hun kinderen tot ze meerderjarig zijn. Neem het kindergeld af en gebruik het als schadevergoeding voor de slachtoffers. Waar is de politieke wil?
longhorn is offline  
Oud 1 november 2010, 18:25   #150
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Idd kijk naar het clubje hier op het forum , sunny , alice , circ , pericles enz... typisch hyenagedrag .Wie is jullie leider ? Ik vermoed dat sunny de benjamin van het groepje is .
Ik vermoed circe. Ik zou zijn verschijning in ieder geval appreciëren. Al was het maar omdat ik een antwoord op mijn uitleg over judeofobie verwacht.
Oud 1 november 2010, 18:27   #151
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Ouders zijn verantwoordelijk voor hun kinderen tot ze meerderjarig zijn. Neem het kindergeld af en gebruik het als schadevergoeding voor de slachtoffers. Waar is de politieke wil?
Hier in Vlaanderen is de politieke er wel. In Wallonië willen ze nog meer van dat linkse gedoe.
Savatage is offline  
Oud 1 november 2010, 18:27   #152
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Niets kwetst meer dan de waarheid.
Zeg nu eerlijk, is het hyenagedrag van moslimcriminelen (de kloppers, diegenen die passanten in elkaar slaan, of de moeder van drie kinderen afschiet na een overval op een juwelierszaak , of een bejaarde dood klopt op het openbaar vervoer, of homo's ineenslaat, of jaarlijks in het zomerseizoen meisjes lastig vallen in recreatiedomeinen) u nooit opgevallen?

Laatst gewijzigd door Sunny : 1 november 2010 om 18:31.
Sunny is offline  
Oud 1 november 2010, 18:38   #153
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Niets kwetst meer dan de waarheid.
Zeg nu eerlijk, is het hyenagedrag van moslimcriminelen (de kloppers, diegenen die passanten in elkaar slaan, of de moeder van drie kinderen afschiet na een overval op een juwelierszaak , of een bejaarde dood klopt op het openbaar vervoer, of homo's ineenslaat) u nooit opgevallen?
Dat er in grootsteden of plaatsen waar veel mensen op elkaar wonen veel problemen zijn is niets nieuws . Racisme komt in golfbewegingen, en we evolueren weer naar een piek. Het racisme in België is er niet in een bui van verstrooidheid gekomen . Het is een samenleven dat gebaseerd is op een hiërarchie volgens afkomst en financiële situatie. Geen samenleven gebaseerd op de gelijkheid van alle burgers , armen en vreemdelingen zijn het zwarte schaap .
Wisord is offline  
Oud 1 november 2010, 18:39   #154
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Hier in Vlaanderen is de politieke wil er wel. In Wallonië willen ze nog meer van dat linkse gedoe.
Graag gedaan

En nee , geen privaat onderwijs !

Laatst gewijzigd door Wisord : 1 november 2010 om 18:41.
Wisord is offline  
Oud 1 november 2010, 18:39   #155
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nen dikke dat fastfoodketens gaat overvallen is grappig , als je die humor niet ziet heb je geen gevoel voor humor.
Shit jong
Oud 1 november 2010, 18:41   #156
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat er in grootsteden of plaatsen waar veel mensen op elkaar wonen veel problemen zijn is niets nieuws . Racisme komt in golfbewegingen, en we evolueren weer naar een piek. Het racisme in België is er niet in een bui van verstrooidheid gekomen . Het is een samenleven dat gebaseerd is op een hiërarchie volgens afkomst en financiële situatie. Geen samenleven gebaseerd op de gelijkheid van alle burgers , armen en vreemdelingen zijn het zwarte schaap .
Je voorspelt nog meer racistische halalaanvallen door hyenameutes op onschuldige burgers? En jullie noemen dat 'verrijking'?
Sunny is offline  
Oud 1 november 2010, 18:43   #157
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
U gaat er dus vanuit dat ze moslim zijn?

Ik zal u moeten teleurstellen want dat zijn ze niet.
Ik zal u moeten teleurstellen. Dat zijn ze wel. Het is al eeuwen zo dat moslims ongelovigen terroriseren.
grimbergen is offline  
Oud 1 november 2010, 18:44   #158
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Je voorspelt nog meer racistische halalaanvallen door hyenameutes op onschuldige burgers? En jullie noemen dat 'verrijking'?

Ik zou eerder denken dat er een 'vereikeling' in deze maatschapij gaande is als ik uw schrijfsels lees .
Wisord is offline  
Oud 1 november 2010, 18:45   #159
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zou eerder denken dat er een 'vereikeling' in deze maatschapij gaande is als ik uw schrijfsels lees .
Halal gewelddadigheid is progressief als ik jou moet geloven.

Laatst gewijzigd door Sunny : 1 november 2010 om 18:46.
Sunny is offline  
Oud 1 november 2010, 18:46   #160
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik doe wel wat meer in Zelzate dan alleen naar de supermarkt gaan hoor. Een kei toffe gemeente trouwens met aangename Vlamingen (zal wel aan hun politieke opinie liggen, daar ben ik zeker van).

Verder, is het niet aan mij om uw huiswerk te maken. Het waren uw vriendjes Cdude en Savatage die beweerden dat het om moslims ging. Nou, ik geloof jou en die bende niet. Bewijs maar eens dat het om moslims ging.
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be