![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Het afdwingen van een monocultuur is fascisme, dit is wat het derde rijk van zin was en waar we terug op gaan afstevenen als we niet opletten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Het afdwingen van eender welke cultuur is fascisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Ik begrijp uw mening maar keur ze op veel vlakken niet goed zoals ik aangaf.
Zet het woordje mono voor cultuur en ik ben het met u eens. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kom je daarbij? Dat wil ik u graag eens zien verklaren, sorry dat ik hierom lach. ![]() Laatst gewijzigd door comandante : 25 februari 2011 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onze maatschapij is meer en meer egoistisch aan het worden dus in dat opzicht 'uw eigen belang', kan ik u geen ongelijk geven. Maar kan je toelichten wat volgens u de wortel van het probleem is? Ik denk dat je wel weet wat die volgens mij is. Net het individualisme waar jij het over hebt maar dit individualisme is een onderdeel van de concurentiestrijd die men ons oplegt. En wie legt dat op? Juist ja... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik vind de mens op zich eigenlijk het probleem, onze natuur zal ons altijd wel wegen doen bouwen waardoor we de boel kunnen kapotrijden. Zoals het verhaal van de schorpioen en de kikker ... of we nu communisme of kapitalisme toepassen ... als dit niet geregeld wordt door een externe entiteit gaat het naar de botten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Burger
|
![]() Precies!! En juist daarom ben ik tegen de islam!
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is dus daarom ook dat men de natuur boven de mens moet plaatsen de mens zijn voortbestaan hangt immers af van het voortbestaan van de natuur, iets wat het kapitalisme nooit zal doen daar staat de winst van een minderheid bovenaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik ben om de juiste reden tegen het fascisme/de islam, maar ook tegen het fascisme/neo-nazisme.
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is elke moslim in uw ogen een fascist? En zo ja, waarom dan? Waarvoor denk je dat de mensen in de Arabische wereld aan het strijden zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het in een discussie en ten behoeve van die discussie definiëren van een gebezigde term is heel goed gebruik en zeker geen gebrek aan kennis van de vraagsteller. Het kan zomaar zo zijn dat jouw idee van fascisme niet strookt met de algemene definitie bijvoorbeeld. Ook in deze discussie verbaas ik me over je niveau of liever gezegd het ontbreken ervan.
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze vraag zal het thema verleggen dus die is niet relevant voor deze discussie. kan je inhoudelijk reageren in plaats van u naast de discussie te blijven begeven AUB? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je het in het geheel niet begrijpt wat ik bedoel, als uw defenitie van de Islam Fascisme is en je zelf tussen de lijnen aangeeft dat een moslim niet gelijk is aan een fascist stel ik vast dat je uzelf tegenspreekt. Als de gematigde Moslim uw medestander is, dan denk ik dat we meer overeenkomen dan je zelf durft te denken. Het overbodige uit uw post heb ik verwijdert en ik hoop dat je niet opnieuw gaat beginnen met mij als persoon trachten te beledigen. Als je wil weten wat fascisme is en wat het voor mij is, ga dan kijken op wiki of een woordenboek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mogen het niet de klassieke kleine problemen zijn? Moet het moord en doodslag zijn, of mag het ook over de klassieke vooroordelen gaan? |
|
![]() |
![]() |