![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei "Vroeger Miss België. Eerste politieke stappen bij de VLD. Daarna een overstap naar het Vlaams Blok, waarvoor ze een mandaat waarneemt als senator. Zij steunt de lijst met 18de effectieve plaats voor het Vlaams Parlement." - Maarten Malaise |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#142 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#143 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#144 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Als een imam zegt dat alle "ongelovige" meisjes "hoer" genoemd mogen worden krijgt hij immers ook straf. |
|
![]() |
![]() |
#145 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#146 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#147 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch raar dat Akkersloot onmiddellijk weet waarom de rechter een onderscheid zal maken tussen moslims en niet moslims die mensen beledigen door ze "hoer" te noemen.
Dus Nounou, wat baten kaars en bril als den uyl niet zienen wil?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#149 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Deze discussie heeft al lang genoeg geduurd, ik heb een enkele vraag op zoveel mogelijk verschillende manieren trachten te stellen en toch ontwijk je ze telkens weer. Dan krijg ik bovendien ook nog eens te horen dat ik het OK vind dat mensen worden uitgescholden. Dan doe ik de moeite om met iemand in discussie te gaan die op een gegeven moment doodleuk komt verkondigen dat hij niet eens de moeite wil doen beide kanten van het debat te bekijken. Leuk is dat. Dus kijk, ofwel cut the crap en antwoord gewoon op de vraag. Gelieve niet te vragen om ze nog eens te herhalen. Op elke pagina van de thread vind je wel een versie. Ofwel zetten we hier een punt achter en ga dan maar lekker stemmen voor vrije meningsuiting de 13e. Tabee. |
|
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kijk mijn beste nounou, ik heb hier eergisteren serieus moeite gedaan om op een gedegen manier ongeveer twintig keer op jou zogenaamde vraag te antwoorden. Dat is mijn standpunt en ik blijf erbij. Indien jij een ander standpunt hebt, so be it!
Maar indien men mij of mijn dochters nog voor hoer wil uitmaken zullen ze toch effekes verschieten, want wij PIKKEN HET NIET MEER! Dus cut the crap of niet, je doet maar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#151 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() om af te sluiten:
a. autochtonen noemen me in feite nooit "hoer" b. allochtonen hebben de gewoonte om sommige vrouwen "hoer" te noemen. c. noch autochtonen, noch allochtonen hebben het recht om mij of mijn kinderen hoer te noemen. d. als gevolg van de antidiscriminatie wet is het mogelijk om mensen aan te klagen die vanuit hun godsdienstig standpunt dénken om andersgelovigen of ongelovigen "hoer" te mogen noemen. In dat geval kan men een schadevergoeding eisen. Ik hoop dat je het ondertussen begrepen hebt? De zon schijnt hier en ik ga op mijn terras liggen!
![]() |
![]() |
#153 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Sorry, maar ik KAN het gewoon niet eens zijn.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zowel ik als mijn dochters zijn enkel door allochtonen voor hoer uitgemaakt, nooit door autochtonen.
Zowel in Tunesie als in Egypte moesten ze daarbij nog even "voelen" hoe goed ik in mijn vlees zat, door in mijn achterste te knijpen. (De Lubbers-truc zullen we maar zeggen). Jij mag dat veralgemenend noemen, voor mij zijn het gewoon feiten. Ik vermoed dat jij nog nooit voor hoer zijt uitgemaakt. dat is dan leuk voor jou. Ik zou zeggen, doe eens een minirokje aan, maar dan heb je natuurlijk weer de kans dat je met je hoofd naar beneden van de minaret afgedonderd wordt! ![]()
![]() |
![]() |
#155 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar antwoord nu eens: als je vindt dat zij (de allochtonen) zich moeten gedragen naar ONZE normen en waarden, hoe kan je hen dan veroordelen op basis van HUN normen en waarden? Hoe doe je dat? Spreekt dat zichzelf niet tegen? Tenzij je het OK vindt om de discriminatiewet selectief toe te passen. Doe je dat hier niet? |
|||
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#157 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarvoor lieverdje dient nu net die wet! je hebt er blijkbaar een probleem mee om dat te begrijpen, maar ik vergeef het je volkomen.
Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#159 |
Europees Commissaris
|
![]() Die wet dient om discriminatie TEGEN te gaan (getuige uw eigen quote). Wat u hier op uw beurt wil doen is diezelfde wet gebruiken om een ONDERSCHEID te maken tussen allochtonen en autochtonen OP BASIS VAN HUN GODSDIENST en ik vraag u hoe u dat in godsnaam verdedigd krijgt. Niet dus.
|
![]() |
![]() |
#160 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |