![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
<font color="Red">21 April 2004 Geen aanslag op de vrije meningsuiting</font> Letterlijk uit het arrest: "De Wet van 30 juli 1981 staat niet in de weg dat door een groep of vereniging schokkende, verontrustende of zelfs kwetsende ideeën worden geuit. (…) Kritiek, zelfs hevige kritiek door eender welke groep of vereniging en nog meer door een politieke partij is en blijft mogelijk." |
||
![]() |
![]() |
#142 |
Gouverneur
|
![]() Ik zal dan maar de evenwichtige forumgebruiker spelen zeker
![]() 1) Laten we met een axioma beginnen , slaan is fout en moet gestraft worden 2) Niemand heeft hier nadere kennis tot het dossier , dus niemand kan hier eigenlijk conclusies uit trekken. 3) Bijgevolg kan het zijn dat er verzachtende omstandigheden zijn. Zelf bij doodslag zijn er verzachtende omstandigheden. Vrouwen kunnen ook geweldadig zijn. En dan is het wettelijk om terug te slaan. 4) Hoedanook dient elke partij waar één van de mandatarissen bij zoiets betrokken is , sereen te overleggen. 5) Niemand weet hoe het VB hierover zal beslissen , maar ik kan me voorstellen dat een kopstuk moeilijk uit de partij gesmeten zal worden. Zou een Karel De Gucht , Van den Broucke ( ![]() Dan een bedenking of twee : Vindt niemand het ongelooflijk merkwaardig dat net voor de verkiezingen al deze voorvallen plaatsvinden. Ik wil niet zeggen dat ze niet gebeuren , maar ik heb de indruk dat dit extra in de verf wordt gezet. Een partij die volgens sommigen uit criminelen en gestoorden bestaat ,zou in haar 20 jaar geschiedenis toch wat meer voor zulke feiten op't nieuws komen. Vind niemand het merkwaardig dat enkel de Morgen daar over verhaalt. Losafstaand van wie schuldig is , dit is gewoon een gore moddercampagne voor de verkiezingen, en dat negeer ik als rationeel persoon gewoon. Dit is politiek irrelevant voor een rationeel mens. Enkel voor mensen die naar politiek kijken zoals ze naar Dynasty kijken , is dit relevant. ![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#144 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En het is weeral niet goed. De koran zegt toch van tijd tot tijd een pandoeringskegevn aan uw vrouwke! Het Vlaams Blok is zelfs veroordeelt omdat het heeft geschreven dat dit niet zou mogen. Maar de rechter zegt dat dit racistisch, is en dan mag het volgens dit oordeel wel. Anders was het Vlaams Blok daar toch niet voor veroordeelt zeker!? |
||
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#146 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#147 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kijk naar de echte foto in de krant. Die vrouw is ZWAAR toegetakeld. Hier op de foto op het net komt het niet zo over, maar in de krant is het heel duidelijk.
![]() |
#148 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blij dat de blokkers het eindelijk inzien ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
#150 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#151 | |
Burger
|
![]() Citaat:
1. Yep, dit is een moddercampagne van de ex-vrouw (en wellicht ook schoonbroer) van Rob. Zij hebben een persoonlijk vete omgewerkt tot een politiek schandaal en hun verhaal aan de morgen gaan vertellen. (Btw: die hebben het verhaal maar langs 1 kant, aangezien de andere kant niet wou reageren...) 2. Desalniettemin zal dit toch een invloed hebben. Mensen stemmen (voor een stuk) sentimenteel. Zoals gezegd: twee persoonlijke bedenkingen. Klop er niet op als ik de bal missla... TL
<font color="Red">21 April 2004 Geen aanslag op de vrije meningsuiting</font> Letterlijk uit het arrest: "De Wet van 30 juli 1981 staat niet in de weg dat door een groep of vereniging schokkende, verontrustende of zelfs kwetsende ideeën worden geuit. (…) Kritiek, zelfs hevige kritiek door eender welke groep of vereniging en nog meer door een politieke partij is en blijft mogelijk." |
|
![]() |
![]() |
#152 |
Burger
|
![]() En Rob maar klagen dat de criminaliteitscijfers in Borgerhout zo hoog liggen.
Ik kijk wel uit de volgende keer wanneer ik om Rob's hoek naar den Delhaize ga. |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En wat in De Morgen staat is totaal ongeloofwaardig.
![]() |
#154 |
Minister-President
|
![]() "Eigen vrouw eerst"<
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#155 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#156 | ||
Partijlid
|
![]() TL,
Hier zijn nog een paar vragen waarop je niet geantwoord hebt! Citaat:
![]() |
#157 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Jij kijkt teveel naar Hollywood films waar het bloed naar alle kanten spettert. |
||
![]() |
![]() |
#158 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of verteld U zo maar wat? |
||
![]() |
![]() |
#159 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
#160 | ||
Minister
|
![]() Citaat: