![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ??? Lach je jezelf uit ofzo?
Achnee, das juist "Raf", jij denkt beter dan mezelf alle te weten oven mezelf. Kwas je al vergeten maar nu komt alles terug nadat ik je avater zag.
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Uw avatar daarintegen, .... En gaat het hier werkelijk over de loonverdeling of iets groters? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar velen hier waarschijnlijk een probleem mee hebben is dat ik niet tegen de anti-VS propaganda ed. Ik ga niemand zomaar beschuldigen van vanalles en nog wat. Kortom, ik heb velen tegengesproken indien ze waardeloze propaganda spugden over de VS. Maar dat zou ik voor andere ook doen. Ben ik daarom pro-amerikaans? Ik heb zopas uitgelegd wat daar de bedoeling van was. Ik zeg duidelijk "was", omdat ik deze momenteel meer gebruik om mijn eigen postings terug te vinden dan dat ik er een boodschap mee achter wil laten. Voor de rest...ik luister vooral naar amerikaanse liedjes...kijk vooral naar amerikaanse films...op professioneel vlak gaat 90% in het Engels... Ik heb alvast niets tegen de VS en wat ze doen in het algemeen...maar dat is het gros van degene die hier zijn...zijn we dan allemaal perce pro-vS?
Laatst gewijzigd door illwill : 13 juli 2011 om 14:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) Vriendjespolitiek (vrouw benoeming geven)
2) Zatlap als minister van pensioenen 3) Topambtenaar laat prive eigendom opknappen met belastingsgeld 4) Accijnzen lekker hoog houden op olieproducten 5) Iedereen harder werken behalve politici zelf. 6) Tijd genoeg om diamant clubje op te richten...hoor je de kassa al rinkelen? 7) Belastingsgeldverspilling. 8) Vlaams parlement? Waarom zouden we daar moeten zijn als politicus? 9) Iedereen besparen en langer werken. Zij krijgen opslag en meer pensioen. 10) Dure belastingen...het geld opsmossen...verzekering verplichten...verzekeringen vragen opnieuw wat ze willen. 11) Belastingsgeld voor snoepreisjes. 12) Crimineel? Geen probleem. 13) Het zoveelste snoepreisje. 14) Belastingsgeld voor Delvoux kabassen. 15) Dure wegenbelastingen dienen blijkbaar niet voor de staat van de wegen. 16) Feestjes voor eigenbelang betaald met belastingsgeld. 100000 euro 17) Smos met belastingsgeld en zie...u krijgt een nieuwe topfunctie. 18) Fictieve offertes 19) Al zoveel krijgen en nog niet genoeg e! Koningshuis en zijn verspilling van belastingsgeld. 20) Monsterwinsten voor verzekeringen. 21) Kamer en senaat kosten plots 8 miljoen meer op 1 jaar tijd. 22) Absurde lonen voor onze politici. En wij opnieuw meer belastingen betalen? 23) Toch wel makelijk als elke gewone burger voor je gaat werken. http://album.hbvl.be/foto-album/koni...n-corsica.aspx
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() een vlaming is braaf en volgzaam en zal de rug dubbelplooien met plezier maar eenmaal duidelijk wordt dat de vriendelijkheid enkel en alleen misbruikt wordt, is het spelletje voorbij. Ik hoop met alles in mijn bestaan dat de traditionele partijen verdwijnen en zoals ze bezig zijn zal men ofwel ons kiessysteem afschaffen/aanpassen ofwel zullen ze verdwijnen.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 22 augustus 2011 om 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
toch wel ![]() Er rest ons enkel te stemmen en te blijven stemmen tot ze weg zijn.
![]() |
![]() |
#149 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door bruggeman : 22 augustus 2011 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw reactie gaat over de topic zelf...
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister
|
![]() Vandaag ook 2 artikels op de Tijd die politici erg in vraag gaan stellen
http://blogs.tijd.be/bbb/2011/08/de-...sillusie-.html http://www.tijd.be/opinie/commentaar...096244-620.art |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Ik denk het wel, want als ze een kwart van hun tijd aan politiek besteedden, dan wisten ze dat braaf hun ruggen plooien niet de oplossing is. Want dan zouden ze weten dat achter al die mooie wollige prietpraat van onze politici, enkel agenda's zitten om nog wat meer van hun zuurverdiende centjes uit hun zakken te kloppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, komt dat tegen, iemand op het politicsforum die on topic reageert.
Ik zal een unicum zijn zeker?
![]() |
#158 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Juffrouw Vervotte was (is?) een eerlijk mens, het siert haar dat ze gepoogd heeft om tussen die nuttelozen werk te verrichten; maar haar attitude zal haar niet in dank zijn afgenomen.
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() Met haar ontslagvergoeding kan ze wel een paar jaar gratis "werken". Zo Christelijk zal ze wel zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dit in tegenstelling tot bijv een Schouppe (het zou mij niks verbazen dat het gedrag van zulke sujetten de druppel waren voor juffrouw Vervotte) die blijft niks doen en blijft poen scheppen.
![]() |