![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben het doorgaans met je eens, maar in kader van de huidige wetgeving is het oproepen om homo's van een toren te smijten wel degelijk strafbaar...
Ik ben persoonlijk tegen volledige vrijheid van meningsuiting, maar deze bestaat in België niet.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Een ruimte in de luchthaven voor vrijzinnigen?
Wat een schande!! Wat denken die vrijzinnigen wel wie ze zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In de titel zie ik "islam", dus spreek met de authentieke bronnen van de islam, dan zal ik u vertellen wat ik denk. Zo niet, wat u schrijft is waardeloos. Als u ove de moslims wilt beginnen, dan bedoelt u ofwel moslims die daarin islam volgen en hierbij moet er uit de bronnen van de islam aangehaald worden wat ze precies volgen, ofwel volgen ze hun eigen begeerte, en derhalve heeft de islam hier niets mee te maken. Let op, als u het nieuws volgt, dan zal u duidelijk inzien dat moslims die hun eigen begeerten volgen kwade dingen doen, maar niet zo erg kwaad als de daden van niet-moslims die hun eigen begeerten aanbidden; en ook zij die hetzelfde plegen: hoeveel moslims? hoe vaak en hoeveel niet-moslims, hoe vaak? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn de koranverzen die ik aanhaalde geen mensenoffers of wat zijn het dan wel?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() Even onnozel als kapellen of andere gebedsruimtes op luchthavens
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Eeuh, dit moest dus zijn "voor volledige vrijheid van meningsuiting"
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 14 december 2010 om 20:47. |
|
![]() |