![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We hebben al ontwikkelingswerk genoeg hier in gent. ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 7 maart 2011 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken die gasten gelijk mijn broekzak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Weet den helft al ni meer, eigenlijk. Wel herinner ik me dat we enorm veel hilarische momenten hebben gehad gisteren.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
citaat van mijne maat toen hij zo zat als een patat met mij aan het lachen was... "Nu lachen wij met u eh,... slik ... maar morgen, ..... lacht gij met ons..." het is niet alleen bij die morgen gebleven overigens, ... god dat manneke kon zuipen, ongelofelijk... maar de morning after, was altijd hell to pay voor hem,... waar ik dus gewoon bij het krieken van de dag al terug ok was. En wat met die mannen hunne smoel aan het lachen was, ... kom jongens, we gaan eten, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ole ![]()
![]() |
![]() |