![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: Iedereen gelijk voor het forumreglement, ook bekende koppen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
14 | 73,68% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
5 | 26,32% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een echte ster, zijn langste bericht is : één regel.
![]() Ik vond van hem geen enkele post met enige inhoudelijke waarde en dan heb ik de lat nog uitzonderlijk laag gelegd. En nee , niemand hoeft te smeken. Ik heb wel iets anders te doen dan in te gaan op puberale provocaties van Zipperkes en consoorten. Op 7777 is het vaarwel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om dan vierklauwens terug te komen onder een andere naam zeker? We kennen dat...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha de Raf, ik ga u niet lezen jongen, het loont gegarandeerd de moeite niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Whaaa Whaaa Whaaa
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Het zou moeten verboden worden dat iemand op meer dan drie computers tegelijk post, dag en nacht, en vooral overdag, in d e tijd van de baas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als het nu nog berichten waren, maar verder dan enkele woorden komt die nooit...
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn advies: wie dit forum misbruikt om reclame te maken voor activiteiten die ingaan tegen de goede zeden kun je beter negeren. Anders doe je zelf mee met die reclame.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |