Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 december 2010, 14:43   #141
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
...

..., we zijn een land met domme hypocriete politiekers die hun voeten vegen aan de wensen van hun kiezers!
Wij zijn een land met slimme hypocriete graaiende politici die goed luisteren naar hun kiezers. Boodschap: "Doorgraaien!"

Wat is nieuw?
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2010, 14:43   #142
Leeuwenklauw
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door survivor Bekijk bericht
ach jullie weten niet waarover je praten, al denken jullie dat wel waarschijnlijk
ikzelf heb iets zeer ernstigs meegemaakt met buitenlanders in het verleden, toch heb ik geen wrok tegen hen, omdat ik ondervonden heb dat belgen al even slecht of nog slechter kunnen zijn, en omdat ik ook ondervonden heb,na jaren moeite gehad te hebben met buitenlanders, dat ze niet allemaal hetzelfde zijn, zelfs in mijn geval, had ik in het verleden geen recht om racist te zijn, denk daar maar eens over na, dat een vrouw die nu sterker dan ooit is, en heeft moeten knokken om er te geraken, om een normaal leven te kunnen leiden, ik had zelf ook kunnen blijven klagen en zagen over buitenlanders, ik doe dat niet
het zagen zal bij jou misschien pas beginnen als je niet meer zonder bourka buiten mag komen in het belgisch emiraat
Leeuwenklauw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2010, 14:56   #143
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leeuwenklauw Bekijk bericht
het zagen zal bij jou misschien pas beginnen als je niet meer zonder bourka buiten mag komen in het belgisch emiraat
Citaat:
zal misschien
Citaat:
als

Laatst gewijzigd door filosoof : 23 december 2010 om 14:56.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2010, 15:06   #144
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Filosoof heeft weer eens niets bij te dragen...
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2010, 15:14   #145
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Wij zijn een land met slimme hypocriete graaiende politici die goed luisteren naar hun kiezers. Boodschap: "Doorgraaien!"

Wat is nieuw?
Dat ze niet alleen meer zijn.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2010, 19:29   #146
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Wat is nieuw?
Man man man..zet toch eens een poot buiten de deur! Ga eens naar Marokko en kom dan nog eens kraaien over graaicultuur! Ge moet wat minder youtuben en wat meer leven!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2010, 19:40   #147
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Filosoof heeft weer eens niets bij te dragen...
spionkop van FC CGKR..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2010, 19:46   #148
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
spionkop van FC CGKR..
*proest*

Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2010, 19:55   #149
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Man man man..zet toch eens een poot buiten de deur! Ga eens naar Marokko en kom dan nog eens kraaien over graaicultuur!
Hét klootjesvolk eind-argument op de vaststelling dat Vlaanderen een graaicultuur heeft:

"Ergens anders is het nog erger"

Sommige mensen zullen de witte graaiers van Vlaanderen in hun graf nog verdedigen.
Het zit in hun systeem denk ik.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 23 december 2010 om 19:56.
Oud 23 december 2010, 21:52   #150
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De witte elite in Vlaanderen is wel racistisch overigens.
De niet witte elite is ook racistisch onder elkaar. Elke mens maakt onderscheid op basis van de kenmerken gedefinieerd onder de term 'racisme'.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2010, 21:53   #151
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
spionkop van FC CGKR..
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2010, 02:19   #152
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Je maakt je er wel erg gemakkelijk van af!
Voor je plezier kun je inderdaad even goed of beter naar Turkijë, Dubai enz gaan als toerist ... en daarna mag je het weer aftrappen! Je zult er niet naar het ocmw moeten gaan en een sociale woning en een leefloon opeisen + rest van je familie binnensmokkelen!
Ik spreek over het land in het algemeen, als een racistisch land. Het is slecht voor toerisme ook (en niet alleen). Mijn beste vriend (die in België niet woont) was hier bij mij in mei 2010 op bezoek (als toerist voor 10 dagen). Hij voelde zich niet als toerist, maar als een vreemdeling, net als alle andere vreemdelingen die hier wonen en geen toeristen zijn. En dat is wat ik bedoel.
Trouwens, ik krijg geen O.C.M.W. steun, ik heb dat niet nodig. Ik woon hier al jarenlang helemaal alleen. Gaan we nu beginnen te filtreren voor een concrete en correcte discussie? Categorie (cat.) vreemdeling, cat. werknemer, cat. alleenstande, cat. jarenlang, cat. afkomst, cat. religie, cat. huidskleur, cat. beroep, enz...? Want het is een delicaat thema. U discrimineert mij (concreet) met uw beweringen!

Citaat:
Bij mijn volgende vraag (welke landen zijn beter dan België voor de opvang) kun je blijkbaar geen antwoord geven.
Ik ben niet geluk aan het zoeken om land per land te "gokken". Ik ben maar in 1 land asiel aangevraagd (hier dus). En dat was de bedoeling. En ik weet het niet hoe het in Frankrijk, in Duitsland, in Nederland of in Luxembourg is. Wat betekent "beter van opvang"? O.C.M.W. steun? Krijgt men in andere landen geen steun? Ik weet het niet. Hier heb ik het ook niet nodig hoor. Alles wat ik nodig heb, is zo snel mogelijk mijn jaren (die ik nog steeds aan het kwijt spelen ben) te "redden" (zowel als een jonge mens, als als een vriend, zoon, broer, collega, enz.).

Citaat:
Waarom we hier 4x meer vreemdelingen binnenkrijgen dan de landen rondom ons (die het zoveel beter doen, want wij zijn racisten!) ook geen respons...
Niet dat het zo belangrijk is, maar toch voeg ik normaal gezien een concrete verwijzing (naar een betrouwbare bron) als ik over bepaalde statistieken spreek. Statistieken, geschreven door andev-forummer zeggen mij niks, Zelfs als u een betrouwbare bron hebt, kan ik met u zo gemakkelijk niet akkoord gaan, want het verschil tussen de "voordelen" en de "nadelen" van het sociaal systeem van alle landen, die u vergelijkt, weet ik niet. Volgens u heeft België het beste sociaal systeem in West-Europa ofzo?

Citaat:
We zijn geen racistisch land, we zijn een land met domme hypocriete politiekers die hun voeten vegen aan de wensen van hun kiezers! (... met aftrek van al de "nieuwe kiezers" die ze zelf opgestapeld hebben)
Dat is uw overtuiging. Niemand is verplicht om geen ander overtuiging te hebben. U bent een racistisch land; dat is mijn overtuiging; dat is wat ik gevoeld heb gedurende al die jaren. Ik voel het nog steeds. U zit thuis aan uw pc en toetst op uw toetsenbord "wij zijn geen racistisch land", terwijl ik, zijnde een vreemdeling, bijna overal haat voel tegen vreemdelingen.
Trouwens, wie zijn de "nieuwe kiezers"? Diegenen die ondertussen nationaliteit hebben gekregen?

Laatst gewijzigd door QuasiX : 24 december 2010 om 02:28.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2010, 02:33   #153
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leeuwenklauw Bekijk bericht
Hoeveel echte boerka's heb je gezien in je leven? (niet op tv, internet of foto ofzo) en waar?
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2010, 07:03   #154
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Dat is uw overtuiging. Niemand is verplicht om geen ander overtuiging te hebben. U bent een racistisch land; dat is mijn overtuiging;
Er zijn inderdaad veel racisten in België.
Of dit er meer zijn dan in onze buurlanden kan ik niet direct zeggen.
Ze zijn misschien luidruchtiger waardoor het lijkt alsof het er meer zijn.

In Nl begint het er ook meer en meer op te lijken bv.
Oud 24 december 2010, 08:24   #155
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Kunt ge die sukkels niet gaan inlichten voor ze zich laten vangen om naar hier te komen ?
Niets aan te doen: 't zijn allemaal S.M's!

.
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2010, 09:57   #156
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Ik spreek over het land in het algemeen, als een racistisch land. Het is slecht voor toerisme ook (en niet alleen). Mijn beste vriend (die in België niet woont) was hier bij mij in mei 2010 op bezoek (als toerist voor 10 dagen). Hij voelde zich niet als toerist, maar als een vreemdeling, net als alle andere vreemdelingen die hier wonen en geen toeristen zijn. En dat is wat ik bedoel.
Trouwens, ik krijg geen O.C.M.W. steun, ik heb dat niet nodig. Ik woon hier al jarenlang helemaal alleen. Gaan we nu beginnen te filtreren voor een concrete en correcte discussie? Categorie (cat.) vreemdeling, cat. werknemer, cat. alleenstande, cat. jarenlang, cat. afkomst, cat. religie, cat. huidskleur, cat. beroep, enz...? Want het is een delicaat thema. U discrimineert mij (concreet) met uw beweringen!

Ik ben niet geluk aan het zoeken om land per land te "gokken". Ik ben maar in 1 land asiel aangevraagd (hier dus). En dat was de bedoeling. En ik weet het niet hoe het in Frankrijk, in Duitsland, in Nederland of in Luxembourg is. Wat betekent "beter van opvang"? O.C.M.W. steun? Krijgt men in andere landen geen steun? Ik weet het niet. Hier heb ik het ook niet nodig hoor. Alles wat ik nodig heb, is zo snel mogelijk mijn jaren (die ik nog steeds aan het kwijt spelen ben) te "redden" (zowel als een jonge mens, als als een vriend, zoon, broer, collega, enz.).

Niet dat het zo belangrijk is, maar toch voeg ik normaal gezien een concrete verwijzing (naar een betrouwbare bron) als ik over bepaalde statistieken spreek. Statistieken, geschreven door andev-forummer zeggen mij niks, Zelfs als u een betrouwbare bron hebt, kan ik met u zo gemakkelijk niet akkoord gaan, want het verschil tussen de "voordelen" en de "nadelen" van het sociaal systeem van alle landen, die u vergelijkt, weet ik niet. Volgens u heeft België het beste sociaal systeem in West-Europa ofzo?

Dat is uw overtuiging. Niemand is verplicht om geen ander overtuiging te hebben. U bent een racistisch land; dat is mijn overtuiging; dat is wat ik gevoeld heb gedurende al die jaren. Ik voel het nog steeds. U zit thuis aan uw pc en toetst op uw toetsenbord "wij zijn geen racistisch land", terwijl ik, zijnde een vreemdeling, bijna overal haat voel tegen vreemdelingen.
Trouwens, wie zijn de "nieuwe kiezers"? Diegenen die ondertussen nationaliteit hebben gekregen?
Het nieuwe kiesvee zijn de grootste racisten in Europa. Daarom is het beter dat vlaanderen afscheurt. Wij kunnen zo de haat en toestroom van nog meer kiesvee tegenhouden. Zodat wij welvarend mogen zijn en blijven.
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2010, 09:59   #157
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Of dit er meer zijn dan in onze buurlanden kan ik niet direct zeggen.
Ze zijn misschien luidruchtiger waardoor het lijkt alsof het er meer zijn.

Door de toename van moslims in Europa. Krijg je heel veel racisten binnen. Wie oh wie heeft de afkeer van de moslims nog niet gevoeld? Hun ogen vol haat en afgunst branden op onze ruggen. Hun koran geeft hen de moed en de kracht om ons te haten.
Oud 24 december 2010, 10:01   #158
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Hoeveel echte boerka's heb je gezien in je leven? (niet op tv, internet of foto ofzo) en waar?
Antwerpen en Brussel. Elke dag wel een paar. Hoofddoeken dat zie je constant. Zelfs piepjonge meisjes moeten die discriminerende doeken dragen. Kom jij wel eens buiten.
Oud 24 december 2010, 10:08   #159
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
....

In NL heb je bijzonder weinig racisten, wel eeen significante groep 'islamofoben'.
Oud 24 december 2010, 10:43   #160
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
Het nieuwe kiesvee zijn de grootste racisten in Europa. Daarom is het beter dat vlaanderen afscheurt. Wij kunnen zo de haat en toestroom van nog meer kiesvee tegenhouden. Zodat wij welvarend mogen zijn en blijven.
Ha,Ha,ha.... De Vlamingen zijn even of nog gastvrijer dan de Walen en de Brusselaars tezamen. (compliment of verwijt ?)

Ocharmen, al die arme mensjes die hun Land hebben moeten verlaten omdat de gangbare Dictatuur, hun niet toelaat te leven zoals wij hier.

Denk maar: hier krijgen ze meer, om niets te MOGEN doen, dan ginds om alles te MOETEN doen en vooral te moeten zwoegen als SLAVEN.

Hun toegeeflijkheid is daarbij ook grenzeloos (zoals hun reilen en zeilen t.a.); zolang er plaats is voor hun families en deze van hune neven en nichten, groot en overgrootouders en vooral hun te kroostrijke gezinnen, Mogen wij verder doen alsnog er niets gaande is.

KOEKOEK’s : dat zijn zij. En wij: die,,, dat ze uit hun nest jagen.

Ochot en ochaaarme: ’t zijn zo één lieve sloebertjes hé.

Sorry 'Extra X'... maar, 'k kan erniet aandoen...maar; dit is mijn waarheid jong!!!!
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be