![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Gouverneur
|
![]() In de openingspost heb ik geschreven dat we met een ernstig probleem zitten. Breivik is voor mij een van de zovele signalen dat we de verkeerde kant uitgaan. Spijtig genoeg is elk signaal een extra wind in het zeil van de verkeerde richting. Emotionaliteit is onze grootste kracht en tegelijkertijd de demper op ons rationeel denken.
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn slecht bezig. De multiculturele maatschappij werkt niet en bij sommigen slaan de stoppen door. Er moeten dringend maatregelen getroffen worden. Wat mij betreft, zie ik één voorlopige oplossing : een direkte volledige immigratiestop, liefst in heel West-Europa maar zeker in België. Dan kan men eens rustig de toestand overwegen en naar alle partijen luisteren en maatregelen treffen die de allochtonen vooruithelpen zonder dat ze de autochtonen het gevoel geven dat ze in de steek gelaten worden. Maar ja, daar hebben we een paar wijze politici voor nodig en dat is een contradictio in terminis, vrees ik.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 5 augustus 2011 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En nu worden de daden van die psychopaat door de sossen en consoorten uiteraard gebruikt om alles wat een beetje naar rechts ruikt gevaarlijk en belachelijk te maken. In plaats van in te zien dat de beweegredenen van die vent eigenlijk hun eigen schuld is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daarbij is het belangrijk dat alle achterdeurtjes ook op slot gaan, dus geen familiehereniging hier, geen familievorming hier, geen dubbele nationaliteiten toestaan, asielzoekers meteen terugsturen naar het eerste veilige land dat ze op weg naar hier gepasseerd hebben, enzovoorts, enzovoorts.
![]() |
![]() |
#147 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Walgelijk.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 6 augustus 2011 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister
|
![]() De manier waarop jij hier anderen woorden in de mond legt die niet eens uitgesproken of zelfs maar geïnsinueerd zijn, is ronduit walgelijk, Alboreto. In die post waarnaar jij refereert wordt helemaal nergens de schuld bij die kinderen gelegd. Integendeel.
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat kan je toch mooie stropoppen ineen flansen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() You like?
Geleerd van jullie. ![]()
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Minister
|
![]()
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister
|
![]() En dan durf jij telkens weer anderen "trollen" te noemen...
Je staat er weer mooi op Alboreto. Spagaat nummer zoveel.
![]() |
#156 |
|
![]() Idd, vandaar dat die als een van de weinigen hier op m'n negeerlijst staat.
![]() |
#157 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe tragisch het geval Breivik ook is en hoe vreselijk dat zoveel mensen door zo iemand zijn moeten sterven, het is inderdaad een teken aan de wand. En ik hoop dat het voorval de mensen wakker schudt.Hierboven leest u mijn post 143 Kwantum publiceert dan post 144 die u hier aanhaalt en waar u commentaar opgeeft. Mag ik vragen hoe mijn post de gebeurtenis misbruikt om meteen de schuld bij de kinderen die gestorven zijn te steken. 144 volgt toch nog altijd op 143 dacht ik zo.
![]() |
![]() |
#158 |
Minister
|
![]() Ik raad je aan die post nog maar eens in zijn geheel te lezen, en dan gewoon lezen wat er staat en niet wat jij denkt wat er staat.
![]() |
#159 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als de feiten ons een ding leren is dat extreem rechts met de anti-islamitische ideologie tot dezelfde feiten in staat is als was ze in de schoenen schuiven van de islam. Ze zijn dus geworden wat ze menen te moeten bestrijden, of zelfs nog erger. Ik ben het met u eens dat er dringend maatregelen moeten getroffen worden, vooral in het opsporen van mensen met dezelfde ideologie om ervoor te zorgen dat die feiten zich niet meer herhalen. Extremisme moet bestreden worden.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 6 augustus 2011 om 22:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
Veroordeelde Jihadist krijgt vluchtelingenstatuut in België http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...n-Belgie.dhtml
![]() |