![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 |
|
Parlementslid
|
Geen enkele politicus kent het begrip 'schaamte'. Het zijn stuk voor stuk tafelspringers die alleen hun eigen 'minutes of fame' nastreven. Politiek is pervers.
|
|
|
#142 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
mevrouw Meire, die heeft nogal wat gepresteerd hoor in't leven
|
|
|
#145 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bart_Van_den_Bossche Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
||
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voorbeelden genoeg zou ik zo zeggen. |
|
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ge kunt ook tot op het fietspad aanschuiven voordat ge een brood hebt. Meestal ga ik naar de bakker van mijn vorig dorp, die levende fosiel achter de toog begroet u nog met; Wadist, ik hem slecht geslapen, want die nieuwe doctoor.....
|
|
|
|
#148 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
nog een echte warme bakker!
|
|
|
|
#149 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dien ene waar zijn dochter instond, is spijtig genoeg gesloten nu, ... daar ging ik graag om brood... |
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is zijn dochter niet en de minimum "bevrouwing" is 8 stuks, zodus in 7/8 gevallen valt het tegen.
|
|
|
#151 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar begin ik niet mee.
|
|
|
#153 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
duidt op een voltooide handeling |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Gouverneur
|
Vooral spijtig voor die bel spel presentatoren.Alles weg.De villa die ze nu aan het afbetalen zijn.Nu zie ik het maar in.Waarom die presentatoren op uit waren om jullie zo veel mogelijk geld trachten armen te maken.
Vooral hun wereld stort in,want hun groot huis zal niet meer gebouwd worden met ons (fake)geld.Maar net goed voor!!!! Ha,ha,ze wisten van niets. Laatst gewijzigd door fabianen : 21 januari 2011 om 20:09. |
|
|
|
|
|
#155 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...n-bedrog.dhtml
zou het ???????????????????????????????? Waaar zit da addertje ???? €€€€€€€€€€€€ ????????
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|