Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 januari 2011, 17:52   #141
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Ja , de rest van uw post heb ik geknipt daar ik mij niet bezig ga houden met dat gezever. Nu terug OT aub.
Nog een zelfbenoemde moderator, hilarisch hoor!

Maar wat wil je nog kwijt over het onderwerp? Doe gerust!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2011, 17:55   #142
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Geen antwoord dus op inhoudelijke vragen relevant aan het onderwerp, we zijn het gewoon hoor van jou!
Je weet onderwijl dat ik van jou eerst dat citaat wil waarin ik de onderdrukking van de vrouwen(rechten) verdedig; of dat je anders je leugen intrekt.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2011, 18:10   #143
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je weet onderwijl dat ik van jou eerst dat citaat wil waarin ik de onderdrukking van de vrouwen(rechten) verdedig; of dat je anders je leugen intrekt.
Hou eens op zeg! Al tien keer kreeg je antwoord, ik citeerde je met commentaar waar je inhoudelijk niet op kon reageren, leer er eens mee leven zeg!
Ik lieg niet en trek niets in, zou niet weten waarvoor!
Kun je nu eens inhoudelijk iets bijdragen?
Oud 29 januari 2011, 18:17   #144
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Hou eens op zeg! Al tien keer kreeg je antwoord, ik citeerde je met commentaar waar je inhoudelijk niet op kon reageren, leer er eens mee leven zeg!
Ik lieg niet en trek niets in, zou niet weten waarvoor!
Kun je nu eens inhoudelijk iets bijdragen?
Neen, ik hou pas op als je een citaat geeft waaruit blijkt dat ik de onderdrukking van vrouwen(rechten) verdedig of wanneer je je leugen terug intrekt.
Oud 29 januari 2011, 19:22   #145
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, ik hou pas op als je een citaat geeft waaruit blijkt dat ik de onderdrukking van vrouwen(rechten) verdedig of wanneer je je leugen terug intrekt.
Dat kreeg je , je stalkt dus bewust en valt mensen lastig met constant hetzelfde waarop je antwoord kreeg, al naar verwezen werd met nog eens een herhaling, ondertussen weiger je om inhoudelijke vragen te beantwoorden, daarmee provoceer je bewust en speel je stoorzender met de bedoeling discissues lam te leggen!

Ik beschouw dit als afgehandeld; maar provoceer maar hoor wanneer je dit voor jezelf nodig acht, ik neem geen woord terug van wat ik schreef !
Oud 29 januari 2011, 19:28   #146
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat kreeg je , je stalkt dus bewust en valt mensen lastig met constant hetzelfde waarop je antwoord kreeg, al naar verwezen werd met nog eens een herhaling, ondertussen weiger je om inhoudelijke vragen te beantwoorden, daarmee provoceer je bewust en speel je stoorzender met de bedoeling discissues lam te leggen!

Ik beschouw dit als afgehandeld; maar provoceer maar hoor wanneer je dit voor jezelf nodig acht, ik neem geen woord terug van wat ik schreef !

Dit is het toppunt .... mensen beschuldigen, woorden verdraaien , vragen negeren en omzeilen , ziekelijk gewoon. Same shit..., wel hier .... http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=612
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2011, 20:32   #147
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Dit zijn de citaten die je gaf om aan te tonen dat ik de onderdrukking van de vrouwen(rechten) verdedig.

Citaat:
laïciseren = onttrekken aan het beheer van de geestelijken, de geestelijken door leken vervangen.
Het dragen van een hoofddoek doet daar geen afbreuk aan.
Onze samenleving erkent tevens een vrije godsdienstkeuze en een vrije meningsuiting. Degenen die dit niet zint, kunnen misschien ook beter andere oorden opzoeken.
Citaat:
Ja.

Er is geen wetgeving die stelt dat je geen hoofddoek mag dragen.
Jij kan ook niet aantonen dat een dame die een hoofddoek dit steeds en overal omwille van een ongelijkheid man en vrouw doet.

Waar praat ik onderdrukking van de vrouw goed? Of de onderdrukking van vrouwenrechten.
Ik ben dit nu toch stinkend beu, je eeuwige leugens.
Geef een citaat met link waar ik de onderdrukking van vrouwen(rechten) goed praat.
Geef nu eindelijk die citaten, of trek je leugen terug in.
Oud 29 januari 2011, 20:42   #148
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hou eens op zeg! Al tien keer kreeg je antwoord
Neen, ik denk het niet.
Ik lees ook graag de posts van Artisjok en heb veel respect voor de manier waarop ze haar mening naar buiten brengt onder een lawine van beledigingen en misprijzen.

Ik heb haar nog nergens onderdrukking van vrouwen weten verdedigen, in tegendeel. Die beweringen van u zijn dus inderdaad flagrante leugens.

Ik ben het eens met Arisjok.
In Engeland zeggen ze 'put up or shut up'.

M.a.w bewijs wat ge zegt of zwijg.

Laatst gewijzigd door Alboreto : 29 januari 2011 om 20:43.
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2011, 20:51   #149
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Neen, ik denk het niet.
Ik lees ook graag de posts van Artisjok en heb veel respect voor de manier waarop ze haar mening naar buiten brengt onder een lawine van beledigingen en misprijzen.

Ik heb haar nog nergens onderdrukking van vrouwen weten verdedigen, in tegendeel. Die beweringen van u zijn dus inderdaad flagrante leugens.

Ik ben het eens met Arisjok.
In Engeland zeggen ze 'put up or shut up'.

M.a.w bewijs wat ge zegt of zwijg.

Idd... ik zou er nog aan toe willen voegen dat de manier waarop het hier loopt 'in heel I&I' fucked up is. Steeds de topic omzeilen , rond de pot draaien , beledigen , woorden verdraaien , liegen en woorden in de mond leggen.

Dit alles gaat meestal samen met het ontwijken van de vraag en een hoop islamofobisch gedoe.
Oud 29 januari 2011, 20:59   #150
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Idd... ik zou er nog aan toe willen voegen dat de manier waarop het hier loopt 'in heel I&I' fucked up is. Steeds de topic omzeilen , rond de pot draaien , beledigen , woorden verdraaien , liegen en woorden in de mond leggen.

Dit alles gaat meestal samen met het ontwijken van de vraag en een hoop islamofobisch gedoe.
Ik weet het.
Het is zielig bij momenten, en het ergste is dat ze het niet beseffen en nog denken dat het probleem bij die andere is.

Ook weer een rode draad doorheen hun redeneringen.
Echt zielig.
Oud 29 januari 2011, 21:09   #151
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Tja, als ik mag kiezen, liever mijn straat vol Walen dan 1 islamiet.
Kijk eens rond in de wereld, op de meeste plaatsen waar er problemen zijn heeft die religie en zijn volgelingen er iets mee te maken.
Hoe groter de polarisatie hoe beter, dat is de enige hoop om er nog ooit vanaf te raken al zullen we op "de Belgen" niet moeten rekenen, die onderwerpen zich liever onder het mom van "verdraagzaamheid".
*knip*

Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 29 januari 2011 om 21:56.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2011, 21:12   #152
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Wat is het probleem met de islam dat angst brengt binnen de westerse wereld? Islamofobie is pas gestegen als gevolg van de opkomst van de moslim-radicalen. Het gevolg was dat veel journalisten, politici en groepen in Europa en Amerika de schuld legden bij de hele islam .

Sommigen van hen beweren ook dat in plaats van het stimuleren van moslims om te integreren, de islam moslims motiveert tot overname van de westerse thuislanden door de invoering van de Sharia ???? Met andere woorden, islamofoben betogen dat de ware islamitische leer van de islam een bedreiging vormt voor de westerse waarden en moslims een keuze moeten maken tussen hun gastland en hun godsdienst.

Deze beschuldigingen tegen de moslims doen denken aan de vooroordelen en discriminatie van oa de joden net voor de Tweede Wereldoorlog. Ik geef toe dat de islamitische terroristen een grote verantwoordelijkheid hebben bij de islamofobische toestanden, maar een religie van een miljard moet niet worden bestempelt als een religie van terrorisme en intolerantie te wijten aan de acties van een kleine minderheid.
Samenvatting:

Citaat:
Islambashing is in, complexe analyses zijn uit.
Oud 29 januari 2011, 21:15   #153
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Samenvatting:

Wie dat we hier hebben ... alles goed ?

Mijn teksten zomaar samenvatten ....

Oud 29 januari 2011, 21:15   #154
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Mag ik meedoen lantjes, please prettyplease?
Gij moslims deporteren mejuffrouw Sonia? Hoe ga je dat doen vanuit uw hangmat?
Oud 29 januari 2011, 21:17   #155
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Wie dat we hier hebben ... alles goed ?

Mijn teksten zomaar samenvatten ....

Cava cava, geweldig! En met u?

Toe, Wisord. Ik mag zoiets. Ik als moslima kan mij alles permiteren, dat moeten jullie nu ondertussen wel al weten he
Oud 29 januari 2011, 21:20   #156
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit zijn de citaten die je gaf om aan te tonen dat ik de onderdrukking van de vrouwen(rechten) verdedig.

Geef nu eindelijk die citaten, of trek je leugen terug in.
Op basis van deze citaten vind ik inderdaad dat u voor het onderdrukken van vrouwen bent, dat klopt!
IK heb ook toegelicht waarom ; waarom geef je die citaten niet weer?
Inhoudelijk kun je daarop reageren of niet, dat deed je niet, wel zeuren dat " anderen liegen" bij nader order mag ik een mening hebben over uw uitlatingen, daar kunt u het wel of niet mee eens zijn en al of niet weerleggen, blijven huilen dat het " leugens zijn" zonder inhoudelijk te weerleggen is kinderachtig en onvolwassen als houding!

U kunt eens uitleggen wat voor u vrouwenrechten betekenen, of toelichten waar volgens u hoofddoeken voor staan, u kunt uitleggen waarom u het niet met mijn vaststelling eens bent, u kunt uitleggen HOE U HET GEDACHTENGOED WAAR HOOFDDOEKEN VOOR STAAN EN VROUWENRECHTEN COMBINEERT maar u deed dat niet, maar zeurt als een klein kind dat MIJN MENING over uw uitlatingen leugens zijn.

U kunt dus niets uitleggen of toelichten maar wel wollig kleppen dat anderen liegen
Oud 29 januari 2011, 21:20   #157
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Gij moslims deporteren mejuffrouw ? Hoe ga je dat doen vanuit uw hangmat?

Ziekelijke shit idd...
Oud 29 januari 2011, 21:22   #158
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ik weet het.
Het is zielig bij momenten, en het ergste is dat ze het niet beseffen en nog denken dat het probleem bij die andere is.

Ook weer een rode draad doorheen hun redeneringen.
Echt zielig.
MOraalriddertje nummer 1 .. heb je ook nog zo iets als argumenten? U mag ook proberen uit te leggen hoe je hoofddoeken combineert met vrouwenrechten hoor!
Oud 29 januari 2011, 21:24   #159
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Oh ja?? Legt gij het dan eens uit, hoe combineer je vrouwenrechten met het gedachtengoed waar hoofddoeken voor staan, of sta je weer met je mond vol tandjes?
Oud 29 januari 2011, 21:27   #160
suqar_7loe

Standaard

-

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 29 januari 2011 om 21:40.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be