![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
@ anderen: Gelieve jullie aan het onderwerp te houden en niet zoals artisjok constant offtopic proberen te gaan door het over onbelangrijke bijzaken zoals ouders van het meisje, de verslaggeving van AT5, of een broeierige sfeer op school te hebben. Ook graag geen onzinnige en nodeloze herhalingen. En ook niet 6 x naar de bekende weg vragen. Bij voorbaat dank! Zo goed artisjok? Citaat:
Ik heb dit topic gestart om uit te vinden waarom er mensen zijn die zoiets doen en waarom er mensen zijn die dat nog met een lachend gezicht goedkeuren ook. Zoals in dat filmpje. Ik wil de achterliggende oorzaken te weten komen. Wat ligt daaraan ten grondslag? Van waar komen zo'n uitspraken? Van waar komt zo'n gedachtegoed? Als dat voor jou haat spuien is dan zegt dat veel meer over jouw eigen haat, enggeestig hokjesdenken en bevooroordeeld zijn dan over iets anders. Dit is meteen ook de laatste x dat ik op deze vraag antwoord. Dit is mijn definitieve antwoord en hier moet je het mee doen. En als je het niet snapt dan moet je maar een cursus begrijpend lezen gaan doen. Citaat:
![]() |
![]() |
#142 | ||||
Banneling
|
![]() Neen, je hebt geen antwoord gegeven.
Citaat:
Waaruit blijkt dit duidelijk? Citaat:
Citaat:
Je schreef Als dat voor jou haat spuien is dan zegt dat veel meer over jouw eigen haat, enggeestig hokjesdenken en bevooroordeeld zijn dan over iets anders.Vertel me wat zegt dat erover? Als je niet kan/wil/durft antwoorden; zeg dat gewoon. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat heb ik wel.
Citaat:
Als je het niet weet ga je maar terug naar het 1e bericht. Daar staat het allemaal nog te lezen. Citaat:
Citaat:
Ik heb dit topic gestart om uit te vinden waarom er mensen zijn die zoiets doen en waarom er mensen zijn die dat nog met een lachend gezicht goedkeuren ook. Zoals in dat filmpje. Ik wil de achterliggende oorzaken te weten komen. Wat ligt daaraan ten grondslag? Van waar komen zo'n uitspraken? Van waar komt zo'n gedachtegoed? Als dat voor jou haat spuien is dan zegt dat veel meer over jouw eigen haat, enggeestig hokjesdenken en bevooroordeeld zijn dan over iets anders. En dat is wel een antwoord. En nou goed opletten. Het onderstreepte verwijswoordje dat in de 2e alinea slaat terug op de hele 1e alinea. Citaat:
Maar je bekijkt het verder maar. Als dit jouw manier van discussiëren is dan geef mijn portie maar aan Fikkie. Ik heb nl geen zin om uren te steken in iemand die bewust de boel in de maling aan het nemen is.
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Jullie liggen nou natuurlijk in een stuip omdat ik als verse door artisjok antwoord te geven met open ogen in de val ben gelopen die jullie al lang kennen. Of niet?
![]() |
![]() |
#148 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Feit is dat het geen zin heeft om tegen arti en nog enkele anderen te discuteren als het om dergelijke zaken gaat. Zeker arti is er voor gekend. Haar strategie is steeds dezelfde. Enfin je hebt het zelf gezien hoe ze te werk gaat. Negeren is het beste, simpel. Wel oppassen, een verkeerd woord of uitdrukking die je strafpunten kan opleveren zal niet genegeerd worden. Arti durft zelfs ver terug gaan (archief doorzoeken enz) om alsnog je een ban te proberen aan smeren. Ik denk zelfs dat ze haar eigen archief heeft aangelegd. Of ze spannen samen om je bepaalde uitspraken te ontlokken, gebeurt ook. Veel kans zelfs dat ze mij om deze post rapporteert voor een persoonlijke aanval. Nou ja, ze doet maar. ![]() ![]()
http://www.eviloverlord.com/lists/overlord.html Laatst gewijzigd door Erwinvds : 4 februari 2011 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dank je voor de info Erwinvds. Het is dus nog erger als ik al dacht. Als dit klopt tenminste, maar ik zie vanwege mijn eigen ervaringen tot nu toe geen reden om hieraan te twijfelen.
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Waarover gaat deze draad ook weer?
Gelieve te roddelen per PM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Neeuh denk het niet, roddelen (achter de rug praten/schrijven) over iemand is mijn ding niet.
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
rod·de·len roddelde, h geroddeld opzettelijk slechte dingen van iem vertellen; kwaadspreken, lasteren bron : van dale on-line roddelen Uitspraak: ˈrɔdələ(n) (roddelde, heeft geroddeld) Werkwoord praten over anderen, vooral op een vervelende manier `Ze hebben hier niks beters te doen dan de hele dag over elkaar roddelen.` http://www.woorden.org/woord/roddelen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Hey ik kan dat ook. ![]() roddelen 1) Achterklappen 2) Afgeven 3) Babbelen 4) Beklappen 5) Belasteren 6) Boze woorden zeggen waar iemand afwezig is 7) Commeren 8) Klappeien 9) Klappen 10) Kleppen 11) Kletsen 12) Konkelen 13) Konkelfoezen 14) Kwaadspreken 15) Kwetelen 16) L Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl En hoe grappig je ook bent arti, ik ben gewoon niet geïnteresseerd genoeg in je dus doei. Je hebt het forum terug. Have fun girlie. ![]()
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vanaf dag1 gaf ze mij het gevoel dat ze mijn neus wil afbijten. Wijselijk om er niet op in te gaan. Als niemand zich laat bijten is sereniteit aanwezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien is het wel een therapeutische oefening die moet uitgevoerd worden in opdracht van zijn begeleider of leerkracht? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 5 februari 2011 om 09:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over mishandelde jonge meiden, die niet deden wat een onzichtbaar vriendje beveelt.
Citaat:
Maar, je hebt wel gelijk dat medeforummers je standaard taktiek in geuren en kleuren uitleggen aan nieuwe forumleden of goed gebrachte dubbelnicks. Om het in mijn onnavolgbare stijl te brengen. U bent een zeurpiet, een onmogelijke gesprekspartner en een islamofiele cryptocommunist. U ontsnapt net aan het predicaat Tranzi. U zaagt mensen doodmoe voor antwoorden die U niet wil krijgen, en zeurt dan nog wat meer omdat volgens U de gegeven antwoorden niet de door U gewenste antwoorden zijn.
![]() |