![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisteren stond hij bijna te schuimbekken aan het gerechtshof van Dendermonde.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 10 februari 2011 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
|
![]() Onze beleidsmensen maken er duidelijk geen prioriteit van. Verkeersboetes zijn véél en véél urgenter.
Vergeet niet dat zo'n bom hard kan aankomen eh ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() too little too late... zoals vaak...
dan met blozende kaken toch een korte schijnheige verklaring afleggen...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sharia4belgium buiten de wet stellen en het land uitzetten met alles wat er mee te maken heeft.
Voor mij mag die gast ontploffen... en direct naast zijn vriend Allah gaan zitten. Iedereen blij.
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik ook niet begrijp is dat ze islam als respectvolle vredelievende religie de hemel inprijzen en dan van hun stoel vallen als die respectvolle vredelievende volgelingen hun boekske ook gaan volgen... oeis! d�*n hebben ze een probleem hoor. DAMAGNIE! ze moeten GEMATIGD blijven hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dat laatste probeerde ze lotgenoten haar strijdlust over te brengen. En dat is, gezien haar situatie, een nobele daad. Dat had niets, maar dan ook niets met 'in de spotlights' staan te maken. Het was eerder een uiting van menselijkheid. Net hetgeen waarvan het haar, volgens de politieke tegenstanders, ontbrak. Juist dit gebaar was een welgemikt deksel op de neus van allen die haar niet konden hebben. En ja hoor, dit soort tragedies gebeuren alle dagen. En dat is erg genoeg. En als het in mijn gezin zou gebeuren, zou ik de steun van zovelen ook kunnen gebruiken. Vlaams nationalisme wordt zo graag door de tegenstanders als onmenselijk afgeschilderd. Wel, dit is het bewijs van het tegendeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
P.S. A propos: waar is uw handtekening gebleven? Geen nood, want ik zal er u op tijd en stond aan doen herinneren. Laatst gewijzigd door system : 10 februari 2011 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar dat terzijde. Dat is hetzelfde als nonkel Dolf en zijn gespuis uit te nodigen om hier te komen wonen maar hij mag enkel de nazi uithangen als het "gematigd" is en "vredelievend"... "Wij hebben geen probleem met de Himmlers en Heidrichs en Eichmans....zolang ze hun ideologie maar op een gematigde wijze beleven als goede nazi's" Man man man...alle tientallen miljoenen slachtoffers draaien zich om in hun graf...
![]() |
![]() |
#152 |
Minister
|
![]() Kijk verder dan je wijsneus lang is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister
|
![]() Bravo, system, bravo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Zo is het toch gegaan, niet?
P.S. 2 Voor zover ge het zoudt vergeten zijn. Uw handtekening was dus: Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 10 februari 2011 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Dubbel
Laatst gewijzigd door system : 10 februari 2011 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister
|
![]() Je sugereerde dat MRM' publieke strijd al dan niet vrijwillig was, dus dat ze gedwongen werd voor politieke doeleinden.
![]() Eigenlijk kan ik me voorstellen dat er een glimlach op je gezicht kwam, toen je het nieuws hoorde. Misschien flitste wel door je hoofd: "One down, a lot to go". Kijk verder als uw wijsneus lang is !!!! U maakt zich op dit punt al tweemaal belachelijk binnen het uur.
Laatst gewijzigd door Miguelito : 10 februari 2011 om 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zullen als het verkiezingen worden vlug weten wie de wijsneus is gebleken. Laatst gewijzigd door system : 10 februari 2011 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |