Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 februari 2011, 10:21   #141
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Het CGKR heeft ook tegen S4B klacht neergelegd. Het gerechtelijk onderzoek is lopende.

Weet je van wanneer de feiten van en klacht tegen B&H dateren?

Vertel mij de verschillen.
Nog géén klacht tegen Sharia4belgium ! Ze leggen een dossier aan... dat is het verschil !

Gisteren stond hij bijna te schuimbekken aan het gerechtshof van Dendermonde.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2011, 10:21   #142
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Mogen mensen hun gevoel nog laten blijken ?
Het lijkt wel alsof u jaloers bent.
Morel was nu eenmaal een boegbeeld. Een boegbeeld van een voor jou verkeerde partij. So what ?
Maar als het kan troosten er komen misschien ook écht wel mensen naar jouw begrafenis als je ooit komt te sterven hoor. De krant zal je niet halen, vrees ik. Of wel. In zo'n klein rubriekje. Net zo klein als je reactie op het heengaan van een geliefd persoon voor velen.
Morel zocht altijd zelf de publiciteit. Tot aan haar dood. Mij niet gelaten, maar men moet ook niet overdrijven. Er zijn zoveel kranige moeders die sterven aan kanker en die kinderen achterlaten. Helaas. En dus niettegenstaande dat Morel moedig heeft gevochten, was ze niet eens iets speciaals op dat vlak. Men klopt dit allemaal op. Vooral de kranten. Dat doet hun oplage stijgen. En meer ga ik er niet meer over zeggen.

Laatst gewijzigd door system : 10 februari 2011 om 10:23.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2011, 10:23   #143
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Onze beleidsmensen maken er duidelijk geen prioriteit van. Verkeersboetes zijn véél en véél urgenter.
Vergeet niet dat zo'n bom hard kan aankomen eh ...
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2011, 10:24   #144
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er komt nu reactie en het is weer niet goed.
too little too late... zoals vaak...

dan met blozende kaken toch een korte schijnheige verklaring afleggen...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 10 februari 2011, 10:24   #145
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Na Jan, Piet, Joris, Corneel, en ABBA is er nu S4B oftewel AZBA (AandachtZoekende BaardenAssociatie). Dit komt niet van mij maar van enkele Turken en Marokkanen in mijn facebook.

Mijn persoonlijke mening over die gasten? Een bende idioten! En behandel ze dus ook zo.
jaja, GIJ moogt dat, maar wij mogen dat niet van Youssof en de linkiewinkies. WIJ moeten daar respect voor hebben van Artisjokkie.
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2011, 10:26   #146
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Sharia4belgium buiten de wet stellen en het land uitzetten met alles wat er mee te maken heeft.

Voor mij mag die gast ontploffen... en direct naast zijn vriend Allah gaan zitten. Iedereen blij.
Oud 10 februari 2011, 10:29   #147
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ik begijp die plotse "surprise" van de modale Vlaming niet.
Sharia for Belgium is desalnietemin een groep islamieten die, zoals het goede moslims past, hun ideologische opdracht willen uitvoeren en de sharia willen invoeren in Belgium.
Ik begrijp die heisa niet ivm Sharia4Belgium.

Het nazisme, de ideologische moslimcloon van het Westen, bestaat ocharmkes negentig jaar.
Iedereen weet dat als er morgen een miljoen nazi's binnengewandeld komen dat die gaan eisen dat al onze vrijheden worden afgeschaft, dat de joden, homo's en niet "gelovigen" worden vermoord, de vrouw als tweederangs kweekmachine wordt gebruikt enz....maar als de islam die al bijna vijftien maal ouder is en tien maal meer aanhangers heeft identiek hetzelfde doet dan zijn de westerlingen "verwonderd " en "begijpen ze het niet"....
2222222

Wat ik ook niet begrijp is dat ze islam als respectvolle vredelievende religie de hemel inprijzen en dan van hun stoel vallen als die respectvolle vredelievende volgelingen hun boekske ook gaan volgen... oeis! d�*n hebben ze een probleem hoor. DAMAGNIE! ze moeten GEMATIGD blijven hé.
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2011, 10:31   #148
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Morel zocht altijd zelf de publiciteit. Tot aan haar dood. Mij niet gelaten, maar men moet ook niet overdrijven. Er zijn zoveel kranige moeders die sterven aan kanker en die kinderen achterlaten. Helaas. En dus niettegenstaande dat Morel moedig heeft gevochten, was ze niet eens iets speciaals op dat vlak. Men klopt dit allemaal op. Vooral de kranten. Dat doet hun oplage stijgen. En meer ga ik er niet meer over zeggen.
Eigenlijk had ik niet gedacht dat je het zou klaar spelen, sytem, maar je bevestigt jezelf nog maar eens. Je bent het allerlaagste want je durft het niet eens luidop zeggen wat je eigenlijk wil zeggen. Lafaard!
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2011, 10:33   #149
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is een wezenlijk verschil tussen haar rol als politica en haar strijd tegen een vreselijke ziekte.
Met dat laatste probeerde ze lotgenoten haar strijdlust over te brengen.
En dat is, gezien haar situatie, een nobele daad.
Dat had niets, maar dan ook niets met 'in de spotlights' staan te maken.
Het was eerder een uiting van menselijkheid. Net hetgeen waarvan het haar, volgens de politieke tegenstanders, ontbrak.
Juist dit gebaar was een welgemikt deksel op de neus van allen die haar niet konden hebben.
En ja hoor, dit soort tragedies gebeuren alle dagen. En dat is erg genoeg.
En als het in mijn gezin zou gebeuren, zou ik de steun van zovelen ook kunnen gebruiken. Vlaams nationalisme wordt zo graag door de tegenstanders als onmenselijk afgeschilderd. Wel, dit is het bewijs van het tegendeel.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2011, 10:34   #150
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito Bekijk bericht
Eigenlijk had ik niet gedacht dat je het zou klaar spelen, sytem, maar je bevestigt jezelf nog maar eens. Je bent het allerlaagste want je durft het niet eens luidop zeggen wat je eigenlijk wil zeggen. Lafaard!
Ik zeg gewoon wat is.

P.S.
A propos: waar is uw handtekening gebleven? Geen nood, want ik zal er u op tijd en stond aan doen herinneren.

Laatst gewijzigd door system : 10 februari 2011 om 10:37.
Oud 10 februari 2011, 10:38   #151
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
2222222

Wat ik ook niet begrijp is dat ze islam als respectvolle vredelievende religie de hemel inprijzen en dan van hun stoel vallen als die respectvolle vredelievende volgelingen hun boekske ook gaan volgen... oeis! d�*n hebben ze een probleem hoor. DAMAGNIE! ze moeten GEMATIGD blijven hé.
Correctie: de islam is slechts zeer gedeeltelijk een religie maar vooral een ideologie.
Maar dat terzijde.

Dat is hetzelfde als nonkel Dolf en zijn gespuis uit te nodigen om hier te komen wonen maar hij mag enkel de nazi uithangen als het "gematigd" is en "vredelievend"...

"Wij hebben geen probleem met de Himmlers en Heidrichs en Eichmans....zolang ze hun ideologie maar op een gematigde wijze beleven als goede nazi's"
Man man man...alle tientallen miljoenen slachtoffers draaien zich om in hun graf...
Oud 10 februari 2011, 10:44   #152
Miguelito
Minister

Standaard

Citaat:
Ik zeg gewoon wat is.
P.S.
A propos: waar is uw handtekening gebleven? Geen nood, want ik zal er u op tijd en stond aan doen herinneren.
Kijk verder dan je wijsneus lang is.
Oud 10 februari 2011, 10:53   #153
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
jaja, GIJ moogt dat, maar wij mogen dat niet van Youssof en de linkiewinkies. WIJ moeten daar respect voor hebben van Artisjokkie.
Bron? Citaat? Link?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2011, 10:54   #154
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bron? Citaat? Link?
hoezo? waarom?
Oud 10 februari 2011, 11:11   #155
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Er is een wezenlijk verschil tussen haar rol als politica en haar strijd tegen een vreselijke ziekte.
Met dat laatste probeerde ze lotgenoten haar strijdlust over te brengen.
En dat is, gezien haar situatie, een nobele daad.
Dat had niets, maar dan ook niets met 'in de spotlights' staan te maken.
Het was eerder een uiting van menselijkheid. Net hetgeen waarvan het haar, volgens de politieke tegenstanders, ontbrak.
Juist dit gebaar was een welgemikt deksel op de neus van allen die haar niet konden hebben.
En ja hoor, dit soort tragedies gebeuren alle dagen. En dat is erg genoeg.
En als het in mijn gezin zou gebeuren, zou ik de steun van zovelen ook kunnen gebruiken. Vlaams nationalisme wordt zo graag door de tegenstanders als onmenselijk afgeschilderd. Wel, dit is het bewijs van het tegendeel.
Het is gewoon verworden tot een media-hype. In gang gezet door Morel al dan niet vrijwillig. Dat is alles wat ik wilde zeggen.
Oud 10 februari 2011, 11:14   #156
Miguelito
Minister

Standaard

Citaat:
Het is gewoon verworden tot een media-hype. In gang gezet door Morel al dan niet vrijwillig. Dat is alles wat ik wilde zeggen.
Bravo, system, bravo.
Oud 10 februari 2011, 11:19   #157
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito Bekijk bericht
Bravo, system, bravo.
Zo is het toch gegaan, niet?

P.S. 2
Voor zover ge het zoudt vergeten zijn.

Uw handtekening was dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system
Neem van me aan dat, als het nu verkiezingen worden, de NVA de weg opgaat van het VB. Te weten: pardoes de berg af. Wees daar maar zeker van.

Laatst gewijzigd door system : 10 februari 2011 om 11:25.
Oud 10 februari 2011, 11:23   #158
system
Banneling

Standaard

Dubbel

Laatst gewijzigd door system : 10 februari 2011 om 11:24.
Oud 10 februari 2011, 11:26   #159
Miguelito
Minister

Standaard

Citaat:
Zo is het toch gegaan, niet?
Je sugereerde dat MRM' publieke strijd al dan niet vrijwillig was, dus dat ze gedwongen werd voor politieke doeleinden.
Eigenlijk kan ik me voorstellen dat er een glimlach op je gezicht kwam, toen je het nieuws hoorde. Misschien flitste wel door je hoofd: "One down, a lot to go".

Citaat:
Uw handtekening was dus:
Kijk verder als uw wijsneus lang is !!!! U maakt zich op dit punt al tweemaal belachelijk binnen het uur.

Laatst gewijzigd door Miguelito : 10 februari 2011 om 11:31.
Oud 10 februari 2011, 11:26   #160
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito:

Uw handtekening was dus:
Kijk verder als uw wijsneus lang is !!!!

We zullen als het verkiezingen worden vlug weten wie de wijsneus is gebleken.

Laatst gewijzigd door system : 10 februari 2011 om 11:29.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be