![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.guardian.co.uk/world/2009...aotic-alliance Een van de belangrijkste kenmerken van de nieuwe extreem-rechtsen is het verspreiden van xenofobie, angst voor de arme vreemdeling en van alles wat anders is dan het traditionele eigen volk. Nationaal-populisme, een sleutelelement van het extreem-rechts, kan je beschrijven als het systematisch manipuleren van de werkelijkheid wat hier op dit forum wel heel duidelijk is, dit wordt gedomineerd door het vormen van zondebokken waar deze organisaties de DDL en EDL oa deel van uit maken.Terwijl het oude fascismse een discours bouwde met de joden en communisten als zondebokken, hebben de nieuwe extreem-rechts organisaties een nieuwe zondebok voor alle kwalen van onze samenleving, immigratie. Het nationalistisch populisme en xenofobie is omgetoverd tot een politiek recept. De algemene stijging van de werkloosheid en de groei van de immigratie in Europa in de late jaren '70 en vooral tijdens de jaren '80 en '90 kweekte een klimaat dat bevorderlijk is voor de uitbreiding van het xenofobe discours, er is namelijk concurrentie in plaats van samenwerking tussen werknemers, het eigen volk tegenover de buitenlanders,en vooral voor de steeds schaarser wordende hulpbronnen (huisvesting, sociale uitkeringen enz.) dit binnen een klimaat van crisis en de ontmanteling van de zogenaamde verzorgingsstaat. Laatst gewijzigd door Wisord : 14 februari 2011 om 01:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je een mening/stelling niet kan weerleggen, vind je er één uit. Ik ben blij vast te stellen dat je ook religieuze apartheid wil bestrijden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Als jij echt een betrouwbare bron hebt dan had jij die allang gegeven. Dan was je niet met KAFKA gekomen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zal jou eens wat vertellen artisjok. Ik ben altijd gematigd links geweest. Ik ben het eigenlijk nog steeds. Maar na 12 dagen op dit forum heb ik al wel doorgekregen dat links hier helemaal geen goed verhaal heeft. Dat links helemaal geen goeie oplossingen heeft voor integratieproblemen en immigratieproblemen. Dat links het liefst doet alsof die niet eens bestaan. Net als in de echte politiek. De enigste positieve uitzondering hierop is Pelgrim geweest. En als links hier al toegeeft dat er problemen zijn dan geven ze snel anderen de schuld. Zoals het kapitalisme. En zoals hier de PVV en de DDL de schuld krijgen. En als extreemrechtse demonen worden afgeschilderd. Terwijl links helemaal niet nadenkt waarom de PVV zo groot is geworden. Of waarom de DDL is ontstaan. Links heeft geen goed verhaal. En links heeft geen oplossingen. Het enigste wat links doet is mensen aanvallen die wel oplossingen denken te hebben. Die het tenminste proberen. Ipv. zelf mee te denken en naar oplossingen te zoeken staat links wat hysterisch te brallen aan de zijlijn. Dankzij jou en een stel anderen hier en in de echte politiek ben ik de laatste tijd eigenlijk naar rechts opgeschoven. Tegen wil en dank. Maar het is niet anders. En ik ben heus niet de enigste. In mijn hart ben ik nog steeds links. Maar ik schaam me voor wat anderen hier als links proberen te verkopen. Jij hoort daar ook bij. En ik schaam me niet om te zeggen dat de DDL voorlopig mijn zegen heeft. En hier kun je het mee doen.
![]() |
![]() |
#144 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=H03671I7 14/2 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Al deze zever en zeik, en dit enkel omdat ze niet willen bekennen dat er skinheads, neo-nazi's en ander extreem rechts tuig in grote getallen aanwezig zijn binnen de EDL enz... Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Wisord : 14 februari 2011 om 16:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Iemand de beelden gezien van die religieuze gekken in het Iraans parlement?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Begin misschien met de eerste : het Korps Landelijke Politiediensten (klpd) Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Over het korps landelijke politiediensten heb ik het al gehad. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Zelfs een beest doet zoiets niet.
'PVV-kamerlid mishandelde zwangere vrouw' Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() hoeveel keer ga je dat bericht nog recupereren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze versie is de eerste keer en eigenlijk een meer inhoudelijke versie dan de vorige. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Het stukje met wurgen en duwen in de 8 maand zwangere dame haar buik ook gelezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Wat scheelt er toch met de rechtse pipo's? Blijkbaar is geweld en mishandeling hen niet vreemd.
PVV'er Sharpe mishandelde oud-topatleet Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit maakt gewoon deel uit van de hetze tegen de PVV...alles is goed om met modder te gooien...maar die modder keerde weer...nav dat moddergooien zijn er heel wat 'beerputjes' opengetrokken over leden van andere partijen! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Bedrijf PVV'er Sharpe in 2010 opnieuw beboet voor het oplichten van klanten en oneerlijke zakenpraktijken Citaat:
Citaat:
Maar volgens SDX zijn al de rechtse pipo's heilig zelfs wanneer ze met minderjarigen sexen, zwangere vrouwen mishandelen en nu dit weer... ???? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging over 'ondergeschikten' !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |