![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Israel of Palestina | |||
Israel |
![]() ![]() ![]() |
52 | 50,98% |
Palestina |
![]() ![]() ![]() |
50 | 49,02% |
Aantal stemmers: 102. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en AI is niet de VN
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Israel is een psychopatisch zieke terreurstaat dat zichzelf niet in de spiegel durft kijken. Een gevaar voor de gehele mensheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En ze hebben groot gelijk, niet dat ik het ISR beleid geheel goedkeur, maar de aanvallen tegen de PSE waren een reactie op de raketaanvallen en bomaanslagen van laatstgenoemden. Actie-Reactie niet altijd de "slimste" oplossing maar wel de meest doeltreffende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan is het niet abnormaal dat men wanhoopspogingen onderneemt. Bovendien is het vrij normaal en menselijk dat men zich tegen de illegale bezetting verzet, met of zonder geweld. Of moet men maar laten begaan? Wat zou jij doen als morgen de walen jou straat inpalmen en uw huis met de grond gelijk maken om er een waalse school ofzo te bouwen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door (neo)geopolitiek : 17 februari 2011 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe gaat die dialoog er zo uitzien? Wat is je openingszin? Bedankt, bezetter, bij deze herken ik mijn straat als waals gebied en is het een genoegen mijn huis op te offeren voor uw doelstellingen. En de Palestijnen moeten helemaal niks herkennen. Tot hoever rijkt die Joodse staat die ze zouden moeten herkennen? Hoeveel huizen moeten er eerst nog onder de sloophamer voor het voor hen ok is? Het heeft blijkbaar geen grenzen. Niet moeilijk dat men dat niet kan, noch wil erkennen. Trouwens, wat een futuliteit, dat erkennen, dat boeit wel ivg met brutale repressie, etnische zuivering enz. Logisch dat ik de kant van het verzet kies tegen de agressor, die bovendien internationale wetten en verdragen aan haar laars lapt en wieget de non prolliferatie te tekenen. Net zoals ik voor de betogers in Cairo koos ipv Mubarrak. Jij hebt duidelijk andere waarden, waarbij mensenrechten van weinig belang zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mensenrechten impliceert ook dat onschuldigen (ja je vind ze ook onder de ISR bevolking) die niet vragen dat ze tijdens de nachtelijke uren raketten in hun tuin of erger mogen ontvangen. Blijkbaar nog niet veel van de wereld gezien om zo'n zielig zicht te hebben op het ISR/PSE probleem. Ik raad je aan om je rugzakje te vullen met je huidige overtuiging en een keer de locale sfeer in het gebied op te snuiven Geloof me het was een "eye opener" Maar blijf gerust bij je wijsheid die er vooral toe dient jezelf voor te nemen dat je gelijk hebt. Ik hoop dat er nooit een moment opduikt dat je beselft "shit ik heb ongelijk" de wereld die ik wil bestaat enkel in bouwdozen van lego Laatst gewijzigd door (neo)geopolitiek : 17 februari 2011 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat moet men er als bezetter maar bijnemen. Of hun overheid tot actie laten overgaan om de wortel van het probleem aan te pakken: de illegale bezetting en over te gaan tot vrede. Tuurlijk heb ik gelijk. De creatie van Israel is trouwens een historische blunder geweest. Stop de bezetting. Als er dan nog geweld komt langs Palestijnse mag men beginnen klagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fan van genocides, bezetting en diefstal mss?
Laatst gewijzigd door bgf324 : 17 februari 2011 om 20:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uiteraard de Palestijnse kant.
De vraag alleen al. Omdat ik niet van nazis hou, tiens.
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De bezetting stoppen is geen goede oplossing volgens u? Het gaat al 60 jaar niet vooruit. Doch, de enige die vooruit gaat is Israel in de zogehete status quo, ze kunnen ongestraft aan het stelen van land blijven doen tot in het oneindige tot iedere Paletijn omgekomen is van de honger of vermoord is. Het is ook duidelijk dat Israel als enige partij, heden ten dage, helemaal geen vrede wil. Hoezo, stilstaan en niet vooruit raken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Indien Israël op dat aanbod was ingegaan, was het al enkele jaren vrede en had men op een heel andere toonaard met elkaar gecommuniceerd. Israël is op dat aanbod niet ingegaan omdat het alle belang heeft bij Hamas als eeuwigdurende vijand. Het is geen toeval dat ze Hamas zelf uit de startblokken en in de stijgbeugels hebben geholpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Burger
|
![]() Vraag aan alle mensen die Israël hebben geklikt.
Wat vind u van het beschieten van Palestijnse ziekenhuizen? Denkt u ook dat Hamas zich daar schuil houdt? Is dat een goede reden om 'excessive collateral damage' over het hoofd te zien? Wat vind u van 'the white phosphorus' aanvallen? Ik dacht dat die tegen het internetnationaal recht zijn? Bovendien zou ik ook graag een antwoord hebben op de stelling van minister van agitatie, supra.
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() ik ben fan van democratie en jij ?van bommenleggers,raket aanvallen, ouders die hun kinderen in de strijd gooien door ze met stenen in de vuurlinie te sturen,frauderende palestijnse leiders die miliarden op de bank heben , fan?????
ik vergeet nog hamas die de mensen van al fatah afmaakt ,echt lieverdjes die palestijnen |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Vreemdeling
|
![]() Na deze reactie vraag ik mij eigenlijk af of jij wel weet wat genocides zijn?
![]() |
#160 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |