![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 18 februari 2011 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf hou ook meer van een zachte verpakking
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
|
![]() Best mogelijk, maar het resultaat is wel hetzelfde
![]() |
![]() |
#144 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
solidarnosc, een beetje ernstig blijven hé! je klinkt als een oude pater die dreigt met hel en verdoemenis. FDW waarschuwde te vroeg en soms een beetje (te) brutaal voor de gevaren en wantoestanden van de multicul, die nu ook door Merkel, Sarkozy, Cameron en Verhagen aangeklaagd worden. Jij gaat dus recht naar de rode hemel en alle bovenstaande sloebers naar de hel!? Kom eens met argumenten voor de dag in plaats van nonsens te vertellen;
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 20 februari 2011 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Een personenzaak omwille van de macht en invloed. De drie G's: Gat, God en Geld zei men vroeger. Ondertussen is God er wel afgevallen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en ons landje is al zo klein
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
BDW zou op zijn minst zijn mond kunnen houden, er zijn genoeg anderen die het voor hem in zijn plaats zullen doen. Het is mij duidelijk dat onder de vlaamse bevolking er al lang geen sprake meer is van een gevoel dat VB stemmers extremisten zijn die achter een cordon moeten gezet worden. Hoeveel vlamingen zouden er gaan betogen indien het VB in een regering zou zitten? Een aantal organisaties die hierdoor bedreigd worden zoals de multicul-lobby en de klassieke vakbonden zouden ongetwijfeld proberen te mobiliseren en hun delegues zullen wel een paar keer betogen in Brussel. Verder valt er mogelijk publiek geweld te verwachten van een kleine groep extreem-linksen en opgehistste migranten. Jan modaal? Die zal er écht niet van wakker liggen hoor. Ik heb al jaren geen enkele moeite meer om te zeggen dat ik VB stem(de). Ik heb echt nog nooit het gevoel gehad dat mensen mij daarop ineens anders bekeken of dachten dat ik een neo-nazi was. Onder de Vlaamse bevolking heeft het Cordon volgens mij nooit geleefd en de dag van vandaag al helemaal niet meer. Waarom doet een BDW er dan alles aan om het toch in stand te houden en te garanderen dat het VB uitgesloten blijft? - Is het platte partijpolitiek? I.e. ontmoedigde VB-stemmers binnenhalen? - Is het om salonfähig te zijn bij Di Rupo en Gennez? - Persoonlijke afkeer? Combinatie van bovenstaande? Joost mag het weten maar een degelijke reden bestaat er m.i. niet voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() Mogelijk guido, maar het is en blijft diep-treurig!
![]() |
![]() |
#151 |
Gouverneur
|
![]() Op de "strottensnijder" stem ik niet meer , dus op NVA ook niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#153 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Ik bedoel openbare samenwerking
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
Je mag ook slimmer zijn dan de slimste mens ![]() Enkel onze tegenstrevers vinden het goed dat VB-NVA bekvechten
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die dikke onozelaar kan alleen maar blaffen, en den hoop blaft wer mee. De flauwe zever is na al bekan 300 dagen bezig... snapt den blaffende hoop na nog niet dat die flauwekul niks uithaald? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed bezig.
![]() |