![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Europees Commissaris
|
![]() Ga Iron cross of Darkest Hour nog is bovenhalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() en je moet verdomme zelf de Y-axis in uwen .ini file aanpassen om die te inverten, stomme kloten! (nu naar't schijnt wordt dat bij de eerste update verholpen ![]()
![]() |
![]() |
#143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Epic fail... Laatst gewijzigd door SDG : 12 juni 2011 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Noordse landschappen, noordse sneeuw, noordse mythologie, noordse draken, noordse wapens en noordse gevechten.
Alles waarvan de doorwinterde gamer een warm gevoel vanbinnen krijgt dus. Maar zal het mij van mijn RPG fobie verlossen? Game to have van dit najaar, volgens the internetz. http://www.youtube.com/watch?v=PjqsYzBrP-M ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister-President
|
![]() Wat is volgens jullie de beste game ooit? Ik game al enkele jaren niet of nauwelijks meer dus mijn top drie is misschien ietwat verouderd. Misschien pik ik de draad binnenkort terug op, want het begint terug te kriebelen.
1. GTA 2 (ja den twee ja, ik vond de erop volgende versies ronduit slecht) (singleplayer) 2. Unreal Tournament (de originele versie, niet 2003, 2004 of den 3, al heb ik die laatste nooit gespeeld) (multiplayer) 3. Medal of Honor: Allied Assault (single- en multiplayer)
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 30 augustus 2011 om 02:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Kingdom Of Loathing
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2) Baldur's Gate 2 3) Knights of the Old Republic (1/2) (<- Bioware fanboi ![]()
![]() |
![]() |
#150 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Call of Duty Modern Wrfare 1 COD Black Ops World at War was ook nog behoorlijk.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Minister
|
![]() FF VII
![]() FF VIII ![]() FF X ![]()
![]() |
#152 |
Parlementslid
|
![]() UFO: Enemy unknown
Games zijn OK maar geef mij tegenwoordig maar borspellen ![]()
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 30 augustus 2011 om 09:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Partijlid
|
![]() Ik kijk naar de games waar ik het meeste plezier aan gehad heb tot nu toe.Heb op zowat alle platforms gespeeld en momenteel enkel ps3 (voornamelijk fifa) en op pc shooters en strategy. Maar mijn top 5 ooit blijft toch:
- Mario kart (N64) - GTA Vice City (PS) - Counterstrike 1.6 (PC) - Red Alert Yuri's revege (PC) -Heroes of might and magic 3 (PC) Er vallen er nog een paar uit de boot zoals de Fifa-reeks, AOM etc.
'Het ergste dat arme mensen kan overkomen, is dat er geen rijke mensen meer zijn. Als je de motor van de welvaart aanvalt met allerlei belastingen, gaat dat eerst ten koste van die mensen.' Siegfried Bracke |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. FF 7
2. Collin Mc Rae 2 3. Super Mario Kart (supernintendo) Eervolle vermelding voor Return to castle Wolfenstein
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De NFS-reeksen en Splinter Cells hebben me al het langste beziggehouden
![]() en de Rockstargames hebben me ook nooit verveelt ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#156 |
Partijlid
|
![]() Syphon Filter - Metal Gear Solid (Snake snake Snaaaaaaaaaake) en Medievil komen me plots ook binnen geschoten met al het nodige jeugdsentiment erbij
![]()
'Het ergste dat arme mensen kan overkomen, is dat er geen rijke mensen meer zijn. Als je de motor van de welvaart aanvalt met allerlei belastingen, gaat dat eerst ten koste van die mensen.' Siegfried Bracke |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3. Poker - NL Hold'em tournament/Omaha High/Limit Stud.
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 1. Planescape: Torment
2. Diablo II 3. TES: Morrowind |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De beste ooit? Moeilijk te zeggen. Als ik er uit verschillende genres toch een paar moet uitpikken, zou ik zeggen:
- Rome: Total War - Fallout 3 - GTR 2 - No One Lives Forever - GTA IV - Commandos 2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() als we dan toch voor een beste ooit gaan :
LSL in the land of the Lounge Lizards (de sensoredblokjes alleen al waren geniaal) Death knights of Krynn Morrowind Mass effect 1&2 (laat ons hopen dat 3 er naast mag) om eeuwig te spelen: Football manager en de laatste cycling manager begint erop te lijken.