![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'SP.A mist regionalistische reflex' volgens Luc Van den Bossche Laatst gewijzigd door filosoof : 4 april 2011 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
is dat nu niet net wat ik hier al jaren probeer uit te leggen aan links in Vlaanderen ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
t enige wat we nodig hebben is eigenlijk een goeie minister van verkeer zie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een Engels koppel door Leisele rijdt, is het dan noodzakelijk dat er ook Engelse opschriften komen? En als ook Duitse toeristen in de buurt, dan ook een Duits bord? Wat dan te denken als er Spanjaarden of Italianen daar in de buurt rijden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat is in het Vlaams Gewest/Nederlands taalgebied onwettelijk en onwettig. De provincie heeft dus gelijk. De federale taalwetgeving moet gerespecteerd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het VK staat het niet in het Frans, hoor. Enkel in het Engels. Er komen immers niet alleen Fransen langs Dover het VK binnen. Ook de vele truckers uit het voormalig Oostblok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast zijn er de verschillende verkeersborden. Hierdoor wordt het opschrift trouwens nutteloos: een driehoek met een uitroepteken zou meer dan voldoende moeten zijn, daar het behoort tot de te leren en te herkennen verkeersborden. Ook door de Fransen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Nederland zijn de borden ook enkel in het Nederlands, ook al rijden er vrij veel Duitsers tijdens de zomermaanden in Nederland rond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Openingspost niet gelezen, Van den Berghe? Die staat daar anders niet voor niets hoor...
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Europees Commissaris
|
![]() Zelfs voorrang van rechts is moeilijk te begrijpen. We weten al dat een A51 bord voor de fransen niet begrijpbaar is hoewel het Europees bepaald.
Men zou denken dat Leterme gelijk had. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U stond toch in het onderwijs, niet? Is lezen daar tegenwoordig geen vereiste meer? Citaat:
||
![]() |
![]() |