![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is dan ook veel eenvoudiger kritiek te geven dan iets zelf trachten te begrijpen. Uw kop in het zand steken en enkel haat spuien is eenvoudig. Uw droomwereldje waar we nu in leven is meer een 'nachtmerrie' voor de meeste mensen op onze aardbol, jij kijkt mss graag naar het 'sprookjesbestaan' van de rijk klasse, maar je mist daarbij de volledige realiteit. Maar, ik zou je eigenlijk moeten wakkerschudden, niet iedereen kan rijk worden, want "rijkdom" hangt af van de legale diefstal in verband met oneerlijke transacties. oneerlijkheid is van essentieel belang ... De massa 'domheid' zorgt voor de rijke-levensstijl van de Elite ... Sommige mensen zijn geboren in bevoorrechte omstandigheden en andere mensen zijn rijk geworden door puur geluk, maar intelligentie is nog altijd de algemeen bepalende factor voor het rijk worden. Domheid voor de meerderheid van de mensen werd vroeger en nu vaak nog actief aangemoedigd. Wijdverbreide domheid zorgt nu voor het succes van rijke mensen. Domheid gebruikt men als bezwaar voor de monetaire ongelijkheid. Waarom aanvaarden veel mensen ondergeschikte posities en zwoegen ze om het rijke tuig te ondersteunen en te dienen? Arme mensen accepteren de oneerlijkheid van het kapitalisme, omdat ze dom worden gehouden door dit systeem, ze geloven dat de partijendemocratie wat in weze een schijndemocratie is, gelijk staat aan een echte democratie, alles bewijst echter dat dit niet zo is. Het nationalisme van de gewone man is dan ook van geheel andere aard dan die van de rijken. Voor de rijken is de natie hun politiek-economische organisatie die hem in staat stelt om zijn kapitaal productief zowel in binnen-en buitenland te benutten en zo de lonen enz... te drukken. Deze natie regelt de arbeiders hun belangen in het belang van deze rijke elite. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is terechte kritiek. Mogelijk ook opbouwend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wijlen mijn overleden grootvader zaliger had volkomen gelijk toen hij zei dat zowel gasten als vis na drie dagen beginnen te stinken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Daarbij heb ik enkel uw citaat kort samengevat teneinde het forumbeheer te behoeden voor de vervuiling die het nodeloos citeren van offtopic teksten nu eenmaal is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei, je mist de volledige realiteit.... en blijft bij uw idioot gezwets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, lieve mensen, dit is een bijzonder zakelijke en hoogstaande bijdrage van de zeer welbespraakte, of beter gezegd; welbesmiley'de Wisord. Net zoals deze overigens: Nu nog een "idd"-tje en/of een gedeeltelijke copie van de schrijfsels van het politburo van de communistische partij we zijn er. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg eens iets over het onderwerp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() Lees eens iets.
http://forum.politics.be/showthread....54#post5420854 http://forum.politics.be/showthread....68#post5420868 http://forum.politics.be/showthread....65#post5420965 http://forum.politics.be/showthread....90#post5420990 http://forum.politics.be/showthread....51#post5421051 http://forum.politics.be/showthread....68#post5421168 |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie nergens iets dat nog maar een beetje inhoudelijk is. In die eerste link heeft u mij enkele vragen gesteld die nergens op slaan. Vragen waarvan u op de hoogte bent van de antwoorden. Ik heb u al eerder gezegd dat ik niet meer mee doe met dat spelletje. En daarbij... "Het remigreren van het eigen volk", waar haal je het vandaan??? Verwacht u hier werkelijk een antwoord op? We zitten hier niet in de kleuterklas. |
![]() |
![]() |