Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 april 2011, 16:37   #141
kameleon
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Heb ik jou beledigd, Marie? Neen, toch? En mocht dat wel het geval zijn dan bied ik mijn oprechte excuses aan.

Ik wijs u gewoon op uw fout. Nogmaals nergens heb ik iemand het gedrag van die buren goed zien keuren in deze topic. U daarentegen verkiest er liever voor wraak te nemen en u te verlagen tot zo'n onbeschaafd niveau.
Laat ik alles dan een beetje relativeren. Waarschijnlijk dachten de Marokkaanse buren 'Diene ouwen zot van hier neffes komt toch nooit buiten' en hebben ze hun wasrek maar voor zijn deur geplaatst.
Maar dat is dan weer duvelke zijn fout die niet het hele verhaal vertelt.

Laatst gewijzigd door kameleon : 24 april 2011 om 16:37.
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2011, 16:41   #142
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Laat ik alles dan een beetje relativeren. Waarschijnlijk dachten de Marokkaanse buren 'Diene ouwen zot van hier neffes komt toch nooit buiten' en hebben ze hun wasrek maar voor zijn deur geplaatst.
Maar dat is dan weer duvelke zijn fout die niet het hele verhaal vertelt.
Waarschijnlijk klopt het verhaal niet eens? Of misschien moet duveltje eens wat meer uitleg geven.
Oud 24 april 2011, 16:43   #143
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Asociaal onbeschaafd gedrag bestaat ook onder het eigen volk, kijk maar naar de West-Vlamingen.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2011, 16:48   #144
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ja, maar dat is toch geen reden om zelf onbeschaafd te zijn.
Als A zo onbeleefd is om ongevraagd zijn wasrek voor de deur van B te plaatsen dan is de kans groot dat B een onbeleefd antwoord krijgt als hij aan A vraagt het wasrek te verplaatsen.
In een normale, beschaafde wereld zegt A : "sorry, ik heb een probleempje, geen plaats genoeg voor mijn wasrek, vindt u het erg dat ik het tijdelijk in de gang voor uw deur plaats". Dan zal B heel waarschijnlijk ook een gewoon kalm antwoord geven hetzij positief hetzij negatief, dat weten we natuurlijk niet.
Als ik het over dat water spetteren had waarop Suqar zo graag voortdurend op terugkomt, dan is dat om een goede reden. Ik heb ook ooit buren meegemaakt die maar liefst een heel tuinmeubelenarrangement zonder mijn goedkeuring voor mijn slaapkamervensters plaatsten. Ik zal u meteen gelukkig maken : het waren geen allochtonen. Vriendelijk vragen hielp niet, mensen die zo'n slechte manieren hebben, luisteren gewoon niet. Ik dierf geen stofvod meer uitkloppen want altijd zaten ze daar. Zo'n toestanden gaan serieus op de zenuwen werken. Op een dag, toen ze er niet waren, begon ik mijn vensters te wassen en daar kwamen ze en gingen op hun gemakje in hun tuinstoelen zitten. Ik kan u verzekeren dat er toen veel water met zeepsop ('t was geen javel) rondgesplatterd is en daarna heb ik me niet meer laten intimideren en hebben zij hun lesje geleerd.
Dit om te zeggen dat u er geen woorden over zou vuil maken als dat een gewone burenruzie was. Maar als het om een allochtone buur gaat, worden er excuses gezocht van hier tot Tokyo. Als u dat normaal vindt! Ik niet, hoor!
Oud 24 april 2011, 16:51   #145
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Moest u nu net niet even uw voordeur of uw raam wassen? Met veel gespetter van water met javel?
Citaat:
Blijkbaar wel voor Marie.

Van alle reacties in deze draad is die van haar één van de meest walgelijke.
Een deftige vrouw die haar verlaagd en wraak neemt door javel over de kledij van de buren te besproeien. Walgelijke, laag en totaal onvrouwelijk. Zo'n praktijken verwacht ik meer van een skinhead.
Er is wel een verschil tussen water met javel spetteren terwijl men een deur of raam wast of javel over de kledij van de buren sproeien. U maakt er toch graag een persoonlijke vendetta van, hé!
Oud 24 april 2011, 16:53   #146
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Er is wel een verschil tussen water met javel spetteren terwijl men een deur of raam wast of javel over de kledij van de buren sproeien. U maakt er toch graag een persoonlijke vendetta van, hé!
Als men met javel zou beginnen spetteren in de gang dan is de kans wel heel groot dat er ook druppels zouden terecht komen op de kleren van de buren. Je moet uw lulkoek nu niet intrekken, Marie. Uw reactie was heel duidelijk.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 24 april 2011 om 16:53.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2011, 16:57   #147
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Als men met javel zou beginnen spetteren in de gang dan is de kans wel heel groot dat er ook druppels zouden terecht komen op de kleren van de buren. Je moet uw lulkoek nu niet intrekken, Marie. Uw reactie was heel duidelijk.

Ze is haar kar aan het draaien, wees blij dat ze haar eigen fout inziet.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2011, 17:17   #148
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik trek niets in, ik zou wel degelijk - als die buren zo onbeschoft zijn - beginnen spetteren!
En wat heeft u nu eigenlijk te vertellen over het onbeleefde gedrag van die buur? "Oh arme buurman met uw kleine appartementje en gebrek aan stem!" Zoiets?
Oud 24 april 2011, 17:19   #149
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Ze is haar kar aan het draaien, wees blij dat ze haar eigen fout inziet.
Niks van! Ik heb alleen NOOIT geschreven - wat Suqar ervan maakt - dat ik javel over die kleding zou sproeien. Ik heb gezet : water met javel spetteren terwijl ik venster of deur was.
Lees eerst eens wat er staat voor u weer begint te beledigen.
Ik denk dat Sus gelijk heeft : u geraakt nogal gemakkelijk het spoor bijster.

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 24 april 2011 om 17:19.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2011, 17:23   #150
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ik trek niets in, ik zou wel degelijk - als die buren zo onbeschoft zijn - beginnen spetteren!
Voila, dat is ook waar ik op doelde.
Citaat:
En wat heeft u nu eigenlijk te vertellen over het onbeleefde gedrag van die buur? "Oh arme buurman met uw kleine appartementje en gebrek aan stem!" Zoiets?
Hebt u de draad wel gevolgd? Ik denk dat ik hier genoeg reacties heb getypt waaruit u kunt concluderen wat ik van die buurman vind.
Oud 24 april 2011, 17:23   #151
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Niks van! Ik heb alleen NOOIT geschreven - wat Suqar ervan maakt - dat ik javel over die kleding zou sproeien. Ik heb gezet : water met javel spetteren terwijl ik venster of deur was.
Lees eerst eens wat er staat voor u weer begint te beledigen.
Ik denk dat Sus gelijk heeft : u geraakt nogal gemakkelijk het spoor bijster.
Ik geef u krediet en jij maakt er een belediging van. .... nee het was geen belediging. Bovendien was je geen vensters met javel, je gebruikt best water met een scheutje spiritus.
Oud 24 april 2011, 17:25   #152
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ik geef u krediet en jij maakt er een belediging van. .... nee het was geen belediging.
Stank voor dank.
Oud 24 april 2011, 17:28   #153
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voila, dat is ook waar ik op doelde.

Hebt u de draad wel gevolgd? Ik denk dat ik hier genoeg reacties heb getypt waaruit u kunt concluderen wat ik van die buurman vind.
Juist. En wat moet men dan volgens u doen als de onbeleefde-wasrekken-in-de-gang-plaatsende buurman negatief reageert op de vraag van de man met de door-een-wasrek-geblokkeerde deur?
't Is gemakkelijk te zeggen dat u het niet juist vindt wat onbeleefde-wasrekken-in-de-gang-plaatsende buurman doet. Maar hoe lost u het dan op? U gelooft toch niet echt in het sprookje : als ik vriendelijk glimlachend vraag dat wasrek weg te zetten, dan doet hij het sofort. Als u dat echt geloofde, hoefde u geen reacties te typen waaruit ik kan concluderen wat u van die buurman vindt.
Oud 24 april 2011, 17:30   #154
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik geef u krediet en jij maakt er een belediging van. .... nee het was geen belediging. Bovendien was je geen vensters met javel, je gebruikt best water met een scheutje spiritus.
Nooit in mijn leven spiritus in huis gehad en ik heb waarschijnlijk al meer vensters gewassen dan u in uw hele leven zult doen. Overigens als u al mijn posts hier gelezen hebt, zou u weten dat ik zeepsop gebruik.
Bovendien vind ik het feit dat u zegt dat ik "mijn kar draai" absoluut geen teken dat u mij krediet geeft. Integendeel!

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 24 april 2011 om 17:32.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2011, 17:34   #155
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Nooit in mijn leven spiritus in huis gehad en ik heb waarschijnlijk al meer vensters gewassen dan u in uw hele leven zult doen. Overigens als u al mijn posts hier gelezen hebt, zou u weten dat ik zeepsop gebruik.
Bovendien vind ik het feit dat u zegt dat ik "mijn kar draai" absoluut geen teken dat u mij krediet geeft. Integendeel!
Spiritus is het beste om streeploos te werk te gaan.

Herschrijf eens wat je dan bedoelde met die javel daar je aangaf in uw 2de post dat je er niet op doelde om hun kledij te besmeuren.
Oud 24 april 2011, 17:47   #156
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Spiritus is het beste om streeploos te werk te gaan.

Herschrijf eens wat je dan bedoelde met die javel daar je aangaf in uw 2de post dat je er niet op doelde om hun kledij te besmeuren.
Ik bedoelde gewoon wat ik zei. Water met javel spetteren als ze zo dikkoppig en onbeleefd zijn dat ze ongevraagd een wasrek voor mijn voordeur zouden zetten. Water met javel was het eerste dat in mijn hoofd opkwam omdat het over een wasrek gaat, het heeft niets met een venster of deur op zich te maken. Eigenlijk bedoelde ik het om te lachen. Zoals in het begin de meesten hier iet of wat ironisch op dit topic reageerden.
Maar onze melodramatisch ingestelde Suqar maakt er een tragedie van, erger dan Shakespeare en het is duidelijk dat ze mijn zinnetje zwaarder zelfs vindt doorwegen dan dat van die varkenskop van een ander forumlid.
En dan zeggen ze nog dat ik overdrijf! Allelujah!

P.S. Strepen op de ruiten komen er als u de vensters wast terwijl de zon erop schijnt. Was ze als de zon aan de andere kant staat en als u ook maar iets kent van vensters wassen, zult u zien dat u geen strepen hebt.
Oud 24 april 2011, 18:29   #157
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik bedoelde gewoon wat ik zei. Water met javel spetteren als ze zo dikkoppig en onbeleefd zijn dat ze ongevraagd een wasrek voor mijn voordeur zouden zetten. Water met javel was het eerste dat in mijn hoofd opkwam omdat het over een wasrek gaat, het heeft niets met een venster of deur op zich te maken. Eigenlijk bedoelde ik het om te lachen. Zoals in het begin de meesten hier iet of wat ironisch op dit topic reageerden.
Maar onze melodramatisch ingestelde Suqar maakt er een tragedie van, erger dan Shakespeare en het is duidelijk dat ze mijn zinnetje zwaarder zelfs vindt doorwegen dan dat van die varkenskop van een ander forumlid.
En dan zeggen ze nog dat ik overdrijf! Allelujah!

P.S. Strepen op de ruiten komen er als u de vensters wast terwijl de zon erop schijnt. Was ze als de zon aan de andere kant staat en als u ook maar iets kent van vensters wassen, zult u zien dat u geen strepen hebt.

Als het een grapje was had je dat wel eerder kunnen duidelijk maken, mij leek het in de eerste post niet echt om een grap te gaan. Het vervolg was dus een zeer terechte reactie van Sugar.
Oud 24 april 2011, 22:35   #158
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Bent u tegen openbaar vervoer of zo ???
Integendeel.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2011, 22:37   #159
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als het een grapje was had je dat wel eerder kunnen duidelijk maken, mij leek het in de eerste post niet echt om een grap te gaan. Het vervolg was dus een zeer terechte reactie van Sugar.
inderdaad.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2011, 22:46   #160
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ik kwam gewoon eens naar da wasrek kijken waardoor SusIratus nu geband is...
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be