![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anciaux is niet links of wat dan ook. Dat is een opportunist pur sang.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Net wat ik schreef: liever blijven geloven in allerleid leugens |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegenargumenten... wie zegt dat ik tegenargumenten zou moeten geven? Jij... Ik zal het nog eens herhalen: met wat in het verleden gebeurd is, heb ik geen zak te maken. En je bent niemand om mijn rekening te gaan maken op basis van het verleden. Of zelfs van het heden. Wat weet jij ervan of ik geloof in leugens of niet? Niks. Toch projecteer je jouw eigen denkbeelden op eender wie die zich flamingant noemt. Wel, dan ben jij een fascist in mijn ogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat ideologische collaborateurs sympathie voor het fascisme hadden lijkt me nogal wiedes. Scherpzinnige conclusies die jij trekt. Wat in godsnaam heeft dat nu eigenlijk met de discussie te maken? Zit ik hier misschien de collaboratie te verdedigen? Probeer alsjeblief de zaken niet om te draaien, jij bent de reactionaire zak die de vernietiging van een vredesmonument door een onderdrukkende staat probeert goed te praten. Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 26 mei 2011 om 07:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wie het verleden niet verwerkt, riskeert in de toekomst dezelfde fouten te maken. Het probleem met de flaminganten die zich links noemen is dat dit verleden volledig negatief is. Tot vandaag is de hoofdstroom van de flaminganten reactionair of fascist. Wie stelt dat hij niets te maken heeft met dat verleden is niet geloofwaardig, want onvoldoende kritisch. De zogezegde linkse flaminganten hoor ik niet tekeer gaan tegen de reactionaire standpunten van Vlaams Belang of NVA. Wat ze wel doen is de communautaire standpunten van die partijen overnemen. Een ander probleem is dat veel flaminganten de realiteit van Brussel, Wallonië of de Vlaamse Rand niet kennen. Als je wereldbeeld niet gebaseerd is op kennis van de realiteit maar op idealisme, dan zijn uitschuivers nooit veraf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de rest is weer zo vol vooroordelen dat ik het de moeite niet vind er iets op te zeggen. Het interesseert jou helemaal niet hoe linkse flaminganten aankijken tegen de dingen. Je hebt al lang in hun plaats beslist. Het zij zo. En dit is het laatste wat ik schrijf op jouw vooringenomen poneringen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 26 mei 2011 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik ben wel degelijk geïnteresseerd in wat flaminganten die zich links noemen vinden over de situatie van de gewone mensen in Brussel en de rand. Probleem alleen is dat ik daar nooit een materialistisch analyse over lees. blijkbaar moet ik dat ook niet verwachten en blijven hun standpunten bij algemeenheden, slogans en opvissen van wat NVA en Vlaams Belang stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() aan wie moet ik dan denken die het meest beantwoord aan het vlaams-linkse profiel in de aktieve politiek , aan Siegfried Braecke ? of zijt ge niet te streng en in hetzelfde bedje ziek als de klein-linksen die mekaar bekampen ?
Laatst gewijzigd door jogo : 26 mei 2011 om 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, je hebt enerzijds eigenlijk wel een punt. Ik ben misschien te streng. Maar als ik aan gekendere mensen denk, denk ik bijvoorbeeld aan Bart Staes en Eric Defoort.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb die beginselverklaringen van "rood" eens gelezen en ik zie weeral vooral méér staat in plaats van minder. Waarin verschilt dat dan met de traditionele partijen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Parlementslid
|
![]() Ik snap ni goed wat de ijzertoren met Rood te maken heeft, maar aangezien het er toch over gaat: diezelfde hypocriete losers die daar elk jaar hun bedevaartje houden (nooit meer oorlog en zo) zwijgen nu als de pest terwijl de regering mee bommen gaat gooien op Libië.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als gij elk jaar in Augustus van uw tak maakt dat er nooit meer oorlog mag zijn, dan denk ik dat het starten van een oorlog door de overheid van het land waarin je woont een goede reden is om ook eens versneld samen te komen.
Tenzij dat het u eigenlijk niet zoveel kan schelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En 't gaat hier ni zomaar om "eender welk conflict" maar een conflict waar de Belgische staat aan deel neemt. Moesten die ouwe zakken die daar jaarlijks wat staan te lullen onder die toren echt menen wat ze zeggen zouden ze nu in actie zijn geschoten en beginnen mobiliseren. Maar nee, dat doen ze niet. Nog beter zelfs, de Niveanen waren voor de "interventie". Nazionalisten blijven fascistoïde militaristische klojo's, of ze nu vloms of belgies zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() Het wordt nu toch wel echt surreëel. Ik weet bijna niets over de organisatie die achter de Ijzerbedevaart zit, maar het lijkt me sterk dat het common procedure is om straffe uitspraken te publiceren elke keer als de actualiteit erom vraagt. Daarbij lijkt het me dat de meeste aanwezigen de federale regering en haar beslissingen sowieso niet als legitiem beschouwen. Volledig van de pot gerukt argument dus.
En nazionalisten, klojo's, fascistoïde,...wat een rebel. Geen blad voor de mond. Laat me raden, vijftien jaar? Dat is niet als belediging bedoeld, iedereen maakt die periode door. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar is niks mis mee hoor. Verzameld liberal links in de USA heeft daar ook last van.
![]() |
![]() |