![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen zien de hypocriete zakken van het CGKR dat niet zo.
Laatst gewijzigd door daiwa : 31 mei 2011 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat dat aantonen van hypocrisie betreft, het CGKR heeft al meermaals gezegd dat ze positieve discriminatie aanmoedigen. Laatst gewijzigd door daiwa : 31 mei 2011 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar we wijken af. We zijn nog steeds op zoek naar een eerlijk en effectief asielbeleid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister
|
![]() Hoe ziet zo'n eerlijk en effectief asielbeleid er dan concreet uit volgens jou? Welke toelatingscriteria wil je bijvoorbeeld hanteren?
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan misschien de laatste vraag antwoorden: toelatingscriteria: géén. Elke toelatingscriteria is discriminatie (om niet te zeggen een aantasting van zijn identiteit en geloof en andere kutblabla) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister
|
![]() Ik wist niet dat die vraag al was gesteld, maar als het antwoord zo lang op zich laat wachten, neem ik aan dat het een lang, gedetailleerd, adequaat en uiterst doorwrocht antwoord zal zijn.
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vertel jij mij; welk asielbeleid sta jij voor?http://forum.politics.be/showthread....85#post5446485 En werd verduidelijkt : Dat is net het asielbeleid. Hoe kom je er achter wie echt asielzoeker is?Maar nog geen antwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoe ziet zo'n eerlijk en effectief asielbeleid er dan concreet uit volgens jou? Welke toelatingscriteria wil je bijvoorbeeld hanteren? Ik wil dus graag weten hoe artisjok zelf het asielbeleid wil invullen, en ik wil hier dus even niet weten hoe andev dat al of niet wenst in te vullen. Jouw mening, jouw gedacht, jouw invulling van een "eerlijk en effectief asielbeleid" wil ik weten. Niets meer, maar ook niets minder.
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stelde die vraag op 7 mei en kreeg nog geen antwoord. Ik wil dat nu wel eens weten van degene die steeds kritiek (al is het overgenomen van het VB) geven op het asielbeleid. Die weten steevast zeer goed wat er allemaal mis mee is (en meer). Maar zelf eens vertellen hoe het asielbeleid er moet uitzien is te veel gevraagd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het dunkt me dan ook dat het nu jouw beurt is om over de brug te komen met jouw opinie, jouw mening, jouw visie, jouw invulling van een "eerlijk en effectief" asielbeleid".
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb alleen nog maar "niemand binnenlaten" zien passeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....35#post5447535 http://forum.politics.be/showthread....22#post5448022 http://forum.politics.be/showthread....75#post5451375 Dus kom nu maar eens zelf over de brug met jouw concrete invulling van een "eerlijk en effectief asielbeleid".
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, het feit dat je er aan toevoegt "nu ben jij de pineut"... daarmee geef je dus toe dat die invasie een strontboel is!!!! Heb vandaag zoals elke dag de nieuwsberichten doorgenomen: wat een verrijking kun je daar dagelijks toch aantreffen te wijten aan vreemd krapuul dat hier de "verrijker" komt uithangen! Verdere discussie over die lieden heeft gewoon geen zin, het goedpraten nog veel minder! Laatst gewijzigd door andev : 1 juni 2011 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |