![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Gekarakteriseerde achtervolgingswaanzin, massahysterie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lijkt wel een varkentje met een krulstaartje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Is dit een grap?! Enerzijds lig ik hier compleet strike van het lachen, anderzijds ... komaan: dit moét een grap zijn? De eerstkomende jaren zal iemand van de Moslimgemeenschap opstaan en zeggen dat het allemaal om te lachen is en ze helemaal niet zo extremistisch en waanzinnig zijn, maar ze de westerlingen gewoon een beetje wouden stangen. En dan is het één groot volksfeest, met varkensvlees. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() Dat was net mijn lievelingstoiletpapier overigens en mijn zieke overgrootmoeder was er ook zeer erg aan gehecht.
Bovendien is maagd mijn sterrenbeeld. Wat nu? Kan ik ergens gaan klagen voor de grove belediging om mijn sterrenbeeld te associëren met een extremistische ideologie en voor het feit dat men mij de vrijheid ontzegt om toiletpapier te kopen wat ik wil?
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Toevallig kreeg ik vandaag antwoord op mijn mailtje. ik schreef Carrefour volgend mailtje (was het al vergeten!) Citaat:
Citaat:
Ze krijgen nu volgend antwoord terug: Beste Sofie van de Carrefour: Voor MIJ was het helemaal niet nodig het papier uit de rekken te halen, noch de productie ervan stop te zetten; Ik vrees dat u me als klant niet meer zal zien, want ik krijg uitslag van HALAL papier. Ik vermoed dat U omwille van mijn klacht dat halal papier niét uit de rekken zal halen, noch uw andere producten zult aanpassen aan mijn psychologische en religieuze noden. Dus houdt jullie producten maar. Met vriendelijke groet een vlaming die geen dhimmie wenst te worden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik val hier bijna van mijne stoel van het lachen. Dat is iets voor de gazet. ![]() Wil je Sofie van de Carrefour melden dat ze daar op mij , Pericles, en bij uitbreiding op mijn gans gezin ,ook niet meer moeten rekenen. De smeerlappen , mij het recht ontzeggen mijn gat af te kuisen met Allah en Mohammed, terwijl ze van dat papier nog een ganse voorraad in stock hadden. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 23 juni 2011 om 07:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
![]() En dan durft ze nog te suggereren dat de Moslims ons gered hebben van alt-modisch toiletpapier. Tjonge jonge ... Is de Carrefour een moskee ofzo??? Dat Moslims dit papier niet meer kopen als het hun niet meer aanstaat hé!! Mag daarom de hele wereld het niet meer kopen in een westerse winkel (!!!) en moet zelfs de productie stopgezet worden?! ![]() Een organisatie moet meer zijn dan enkel op winstbejag gericht zijn en zich zorgen maken over haar cliënteel, maar heeft ook een belangrijke rol inzake ethische waarden die ze uitstraalt naar de rest van de samenleving ... Wat denkt Carrefour dat ze, met haar kortzichtige beleid, de Moslims heeft geleerd? Dit soort "gebeurtenissen" vind ik een petitie waard. En dat meen ik! Ik moet zeggen dat ik naar aanleiding van deze en andere topcis veel zin heb om naar warenhuizen te bellen en bezorgd de vraag te stellen of de vleesproducten van de vers-afdeling wel halal zijn. Ik ben namelijk Moslima (ik zal mijn taal wat moeten veranderen om geloofwaardig over te komen ![]() Het zou me geenszins verbazen als het antwoord was: �*lle vleesproducten kan u veilig consumeren mevrouw. Ze zijn allemaal halal.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 23 juni 2011 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als voor de moslims het WC-papier weg moet , moet voor mij het koeienvlees weg. En anders DISCRIMINATIE. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 23 juni 2011 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Minister
|
![]() De Carrefour kan mij nu definitief als klant schrappen.