Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 19 juni 2011, 18:56   #141
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ik snap niet waar die Servenhaat vandaan komt. Alsof Kroaten en Bosniërs zo'n lieverdjes waren, om maar te zwijgen van Albanezen. In ex-Joegoslavië is het allemaal ingewikkelder dan het verhaal van één slechterik.
Het is waar dat men een anti-Servische toon heeft geschept in de laatste Balkanoorlogen, maar ik dacht dat de meerderheid intussen een realistischer beeld had gekregen van Serviërs.

Laatst gewijzigd door Weyland : 19 juni 2011 om 18:58.
Weyland is offline  
Oud 19 juni 2011, 18:59   #142
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Ik snap niet waar die Servenhaat vandaan komt. Alsof Kroaten en Bosniërs zo'n lieverdjes waren, om maar te zwijgen van Albanezen. In ex-Joegoslavië is het allemaal ingewikkelder dan het verhaal van één slechterik.
De Serven zijn blank en christelijk en bijgevolg racistisch, nazistisch en fascistisch...volgens de gedachtenpolitie van België kunnen Kroaten en Albanezen onmogelijk racistisch en fascistisch zijn wegens niet blank en niet christelijk...
Oud 19 juni 2011, 19:05   #143
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
De Serven zijn blank en christelijk en bijgevolg racistisch, nazistisch en fascistisch...volgens de gedachtenpolitie van België kunnen Kroaten en Albanezen onmogelijk racistisch en fascistisch zijn wegens niet blank en niet christelijk...
Kroaten zijn Katholiek. Albanezen zijn officieel vaak Moslim, maar je hebt ook officiële Katholieken en Orthodoxen. Wel zijn alle praktisch Albanezen uit Kosovo en Servië Moslim van afkomst, maar overwegend irreligieus. In Montenegro (hoorde ooit tot hetzelfde land als Servië en is Servië-vriendelijk) zitten ook nog Katholieke Albanezen. Bovendien zien de meeste Albanezen er nogal Blank uit.
Bosniërs zijn wel officieel Moslim, maar over het algemeen niet zo religieus. Ook hen beschouw ik als Blank. Albanezen zijn het minst religieus van allemaal. Eigenlijk zijn de meeste Albanezen Atheïstisch. Er is ook bijna geen religieuze haat in Albanië.

Veel Albanezen zijn om andere redenen vaak een probleem, nl. de cultuur van verering van criminelen als helden. Veel Albanezen doen ook alsof ze Grieks of Italiaans zijn, puur omwille van hun slechte reputatie.

Laatst gewijzigd door Weyland : 19 juni 2011 om 19:13.
Weyland is offline  
Oud 19 juni 2011, 19:29   #144
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is waar dat men een anti-Servische toon heeft geschept in de laatste Balkanoorlogen, maar ik dacht dat de meerderheid intussen een realistischer beeld had gekregen van Serviërs.
De Serviers, met Milosevich, waren de enigen die de hele tijd bezig waren met oorlogjes in de buurlanden te beginnen om hun project van een Groot Servie te realiseren... nu goed, alle kanten deden vieze dingen, maar de Serviers waren zeker de ergsten.
Oud 19 juni 2011, 19:38   #145
Fieseler

Standaard

Citaat:
Kroaten zijn Katholiek. Albanezen zijn officieel vaak Moslim, maar je hebt ook officiële Katholieken en Orthodoxen. Wel zijn alle praktisch Albanezen uit Kosovo en Servië Moslim van afkomst, maar overwegend irreligieus. In Montenegro (hoorde ooit tot hetzelfde land als Servië en is Servië-vriendelijk) zitten ook nog Katholieke Albanezen. Bovendien zien de meeste Albanezen er nogal Blank uit.
Bosniërs zijn wel officieel Moslim, maar over het algemeen niet zo religieus. Ook hen beschouw ik als Blank. Albanezen zijn het minst religieus van allemaal. Eigenlijk zijn de meeste Albanezen Atheïstisch. Er is ook bijna geen religieuze haat in Albanië.

Veel Albanezen zijn om andere redenen vaak een probleem, nl. de cultuur van verering van criminelen als helden. Veel Albanezen doen ook alsof ze Grieks of Italiaans zijn, puur omwille van hun slechte reputatie.
Bedfankt voor de informatie...maar de conclusie blijft gelijk...Albanezen en Kroaten kunnen volgens de gedachtenpolitie niet racistisch zijn wegens niet christelijk en niet blank...
Oud 19 juni 2011, 19:40   #146
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
m.a.w. het normaal stelsel wat men democratie noemt. Helaas zijn er teveel belangen verbonden aan het abnormaal stelsel.
Het valt nog geen klein beetje op dat het adagium "Nous sommes quand-même tous des Belges" nooit stiller klinkt dan op die ogenblikken dat een democratisch één man/vrouw-één stem-systeem mét een federale kieskring voor het federale parlement, en zónder dubbele meerderheden, pariteiten, belangenconflicten, ... als alternatief voor de huidige, reëel bestaande en met haken en ogen aan elkaar hangende knoeiboel naar voor wordt geschoven.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline  
Oud 19 juni 2011, 19:40   #147
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
De Serviers, met Milosevich, waren de enigen die de hele tijd bezig waren met oorlogjes in de buurlanden te beginnen om hun project van een Groot Servie te realiseren... nu goed, alle kanten deden vieze dingen, maar de Serviers waren zeker de ergsten.
Thja...ik hou er niet zo van als wij buitenlanders ergens anders gaan vertellen wat binnen- en wat buitenland is....wij Vlamingen durven zelfs ons eigen land niet binnenland noemen...
Oud 19 juni 2011, 19:40   #148
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
niet blank
Vreemd, ik was al in Servië, Slovenië, Macedonië en Bosnië toen alles nog Joegoslavië heette. IMHO is iederéén 'blank' in zuid Slavië. Er liepen daar toen (en nu nog, dacht ik) heel andere breuklijnen dan 'blank en 'niet blank'.
In Albanië was ik nooit.
filosoof is offline  
Oud 19 juni 2011, 19:44   #149
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Vreemd, ik was al in Servië, Slovenië, Macedonië en Bosnië toen alles nog Joegoslavië heette. IMHO is iederéén 'blank' in zuid Slavië. Er liepen daar toen (en nu nog, dacht ik) heel andere breuklijnen dan 'blank en 'niet blank'.
In Albanië was ik nooit.
Vreemd indeed....
Mag ik er nu van uitgaan dat u het zo stilletjesaan doorheeft?

Dat is zo'n beetje zoals in Israel...de joden zijn blank (en bijgevolg racistisch).....de palestijnen daarentegen....
Oud 19 juni 2011, 20:14   #150
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vreemd indeed....
Mag ik er nu van uitgaan dat u het zo stilletjesaan doorheeft?

Dat is zo'n beetje zoals in Israel...de joden zijn blank (en bijgevolg racistisch).....de palestijnen daarentegen....
Huidskleur heeft hier de ballen mee te maken. Niet in Palestina , Israel of de Balkan. Gewoon een obsessie hier.
filosoof is offline  
Oud 19 juni 2011, 20:19   #151
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Huidskleur heeft hier de ballen mee te maken. Niet in Palestina , Israel of de Balkan. Gewoon een obsessie hier.
Zoiets als alle Vlaamgezinden zijn nazi's???

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 19 juni 2011, 22:22   #152
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Gewoonlijk zijn het diegenen die "Lebensraum" en/of een "Korridor" opeisen, die de oorlog starten, Henri1.
De Franco's blijken hun ideetjes te halen bij Herr Reichskanzler Adolf Hitler.
Oud 20 juni 2011, 10:03   #153
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Geen Hollanders in onze tuin.
Duidelijk ?
Onze tuin is uw tuin niet. U speelt in het tuintje rond Grand-Liège. Blijf daar maar, daar zit u goed.
Oud 20 juni 2011, 10:12   #154
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
Jij vind dus dat je een bestel mag verdedigen waarvoor je normaal in het failliet zou gaan, maar waar je gewoon een andere bevolkingsbroep verplicht om jouw putten te vullen?

Proficiat voor je politieke doorzicht.
Lees eens terug wat ik hier allemaal zeg over de PS. Ik stel dat ik de PS verdedig op dezelfde manier als Bart De Wever de PS verdedigt.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 20 juni 2011, 14:51   #155
Fieseler

Standaard

Citaat:
Neen...racisme is een obsessie van de "racisme-industrie"...het zijn zij die daar geld...heel veel geld...en macht...veel te veel macht....mee genereren...

Laatst gewijzigd door Fieseler : 20 juni 2011 om 14:51.
Fieseler is offline  
Oud 20 juni 2011, 15:56   #156
respublica
Minister

Standaard

Citaat:
Neen...racisme is een obsessie van de "racisme-industrie"...het zijn zij die daar geld...heel veel geld...en macht...veel te veel macht....mee genereren...
Eeuhm, hoe dat dan?
respublica is offline  
Oud 20 juni 2011, 20:01   #157
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
Wanneer je zegt dat je uit BE of VL komt; dan maakt dat weinig indruk.
Brussel als jouw hoofdstad en hoofdstad van de EU doet wel een belletje rinkelen;
veel meer dan te moeten zeggen dat de Carestel ter hoogte van Reet je administratief centrum is.
Mwa,daar is tenminste nog eten te vinden...

Wat een arrogantie alweer....

En brussel is inderdaad onze hoofstad,jullie zullen met Namen al dik tevreden moeten zijn wegens gebrek aan beter...

Meer alvast dan in het nieuw waals administratief centrum dat zal gelegen zijn in de grotten van han....
Svennies is offline  
Oud 21 juni 2011, 18:26   #158
azert

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht

En brussel is inderdaad onze hoofstad,jullie zullen met Namen al dik tevreden moeten zijn wegens gebrek aan beter...

Meer alvast dan in het nieuw waals administratief centrum dat zal gelegen zijn in de grotten van han....
weer aan de drank gezeten, blijkbaar.
azert is offline  
Oud 21 juni 2011, 19:09   #159
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
weer aan de drank gezeten, blijkbaar.
'Schitterende' tussenkomst! Je hoogste niveau?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 21 juni 2011, 19:15   #160
EddyBal

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht

Ze waren net nog Johan (vdlanotte) en de Alverman aan het spelen dit weekeinde
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be