![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Onze 'Blinde' Politici, kan men in 'Correct Politieke taal' wel vertalen met 'Slechtziende' of 'minder goed ziende' zoals een 'minder levende' in ieder geval één 'echte koude dode' is. Idem voor jullie desastreuze nieuwe Europese denkmethode. In huidig geval zijn het er gelukkiglijk slechts 93 slachtoffers, maar heren 'Europese Politici'; schrijf ze maar op jullie gezamelijke verantwoordelijkheidsrekening hoor!!! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Rechts zit in de oppositie in België dacht ik. Er zit zelfs een cordon rond straf dat die mannen dat gedaan krijgen. Chancke dat ze niet echt regeren. Epic fail uwentwegen.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1) U noemt geen enkele leider bij name en verklaart alle Leiders en zelfs alle 'Europese Politici' schuldig, zij zouden hun daad in vereniging hebben verricht. Dat zo een vereniging bestaat moet u hard maken. 2) U noemt geen enkele wet die politici zouden hebben overtreden maar volstaat met het verwijzen naar 'de schrijnende situatie met de Islam'. Een situatie is geen gebeurtenis waarvoor men iemand verantwoordelijk kan stellen. U zou moeten aangeven wat de politici hadden moeten doen en wanneer en volgens welke wet of maatstaf, u moet een causaal verband aantonen met de misdaad. 3) U vergeet dat politici gekozen volksvertegenwoordigers zijn en geen leiders die eigenmachtig handelen. U kunt ze dus niet persoonlijk verantwoordelijk stellen voor de situatie in de EU. 4) Met uw uitspraak zou u de Europese Leiders verantwoordelijk kunnen stellen voor elke willekeurige moordpartij in de EU en daarmee de werkelijke dader van schuld ontlasten. U geeft mensen een vrijbrief om elkaar te lijf te gaan en te vermoorden. Ik neem aan dat dit niet uw bedoeling is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Error
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" Laatst gewijzigd door gfpatch : 25 juli 2011 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een onzin. Rechts zit vandaag in de Vlaamse regering én in de Federale regering, dicteert de wetten op €uropees niveau, veroorzaakt oorlogen in Libië, Irak, Afganistan, Pakistan, ... en veroorzaakt een economische crisis op wereldniveau.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En zij hebben het hier in België voor het zeggen.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
idem , 't is zelfs zo erg dat mede door links ( groen!) , rechts ( vlaams belang ) in een cordon zit !
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" Laatst gewijzigd door gfpatch : 25 juli 2011 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jij tracht de daden van een extreem rechtse moordenaar op links schuiven dat is pas walgelijk en ongehoord. Toen een paar jaar geleden een VB sympatisant in Antwerpen in het wilde weg op buitenlanders begon te schieten stuurde extreem rechts dezelfde walgelijke verhalen de eter in.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je links in den belziek (PS en spa, groen ecolo ) hun goesting niet geeft dan saboteren ze de boel door stakingen etc... en ze zullen er altijd alles aan doen om toch maar te kunnen regeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En terecht partijen die moedwillig de wet overtreden zoals het blok hebben geen bestaansrecht meer. En omdat jullie die conclusie niet zelf konden trekken werden jullie te mijden lepralijders.
Laatst gewijzigd door speurneus : 25 juli 2011 om 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zijn net je laatste stuiptrekkingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Überhaupt niet, neen! . . .niet mijn bedoeling. EuroPolitici, worden wel meer door heelwat mensen van heel wat wantoestanden verantwoordelijk geacht. Niet schuldig maar wel verantwoordelijk. Was het maar gewoon wegens verzuim of gebrek aan verantwoordelijkheidszin, hypocrisie, corruptie en al dit soort 'stuff' dat eigen is aan zowat elke dienaar van het gemondialiseerd Kapitalisme. (DSK's; zijn er honderden) 'Europese' en andere Landen en niet de minste gaan overkop (faling) de modale werkman vreest voor de globalisering van de miserie en hongersnood maar; wees maar gerust dat de Kapitalistische overkoepelende vennootschappen en de 'Multimiljardairs' het nooit zo productief hebben gerund als nu. Wie uiteindelijk leeft en groeit economisch met het zweet en het bloed van zijn medemensen? WIE? Zeker niet de Staatsschatkisten of kluizen want de bodems ervan zijn onherroepelijk hol en loos. Wie zet de Europese grenzen wagenwijd open om tientalen duizenden ongeschoolde, ongeletterde Arabieren hier (Westen) voor misserielonen taken te laten uitvoeren die door de burgerlijke opinie als oneerbaar worden aanzien (althans aan dumpingprijzen). Hetgeen ik hier schrijf zijn uittreksels van mijn bevindingen, meningen en overtuigingen welke ik graag met U deel. Verantwoordingsfanaten laat ik merendeels wel in de kou staan omdat ik het soms niet echt nuttig acht daaraan tijd te verspillen. |
|
![]() |
![]() |