![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zucht, arme jazz, je verdiende meer geluk in je leven ![]()
![]() |
![]() |
#142 |
Europees Commissaris
|
![]() Oh nee
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Shit happens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we hopen voor hem dat het snel gegaan is, dat hij niet heeft geweten wat hem overkwam en vooral dat hij niet heeft moeten lijden... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#146 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ²
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toen ik vanmorgen deze topic onder ogen kreeg sloeg mijn motor drie slagen over, brak het zweet me uit en dacht ik "laat dit een walgelijke vergissing zijn". Na even verder lezen echter de bevestiging van zijn vader en viel het niet meer te ontkennen. Het spookt nu al de ganse dag door mijn hoofd en telkens weer krijg ik een krop in de keel. Een tijd terug belden we nog met elkaar, ook met zijn zus, met zijn geliefde katten als onderwerp.
God-verdomme, waarom moeten de goei toch altijd eerst gaan.... Sterkte aan zijn familie en (virtuele)vrienden, Het was een voorrecht u te leren kennen Jaz.... Lantjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Verschrikkelijk, nieuws, en zo jong nog...
![]() Sterkte aan de familie en vrienden...
In the night all cats are black... Laatst gewijzigd door NoTuma : 24 juli 2011 om 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rust in vrede, Jazeker.
![]()
Laatst gewijzigd door Demper : 25 juli 2011 om 01:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Minister-President
|
![]() Ik ben er niet goed van. Hij was 1 van de eersten die ik hier echt apprecieerde. Misschien heb ik hem soms iets teveel geplaagd met zijn liefde voor katten. Een groot verlies voor het forum en voor elke mens die hem als vriend en familielid had. Rust in vrede bij je mama en ik zal je niet vergeten als top-forummer.
http://www.youtube.com/watch?v=_lI9iPo2gO4 Laatst gewijzigd door longhorn : 25 juli 2011 om 01:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zojuist thuisgekomen en het eerste waar mijn blik op valt is dit bericht. Hier schrik ik toch wel heel erg van. Eén van de vaste waarden van dit forum en hoewel ik hem (helaas) nooit persoonlijk heb ontmoet beschouw ik hem vanaf het begin als een forumvriend. Wij zouden samen nog eens een pint pakken maar dat is er niet meer van gekomen.
Zijn berichten las ik altijd. Ze waren altijd boeiend en interessant. Als hij op dreef was schreef hij echte pareltjes, jaloersmakend treffend en to the point. Als hij verontwaardigd was kon hij ook behoorlijk onredelijk zijn maar juist dan liet hij zich op zijn best kennen. Door zijn zelfreflectie voelde hij zich nooit te goed om de dag erna zijn excuses aan te bieden of anderszins bereid een strijdbijl te begraven. Aan alles voelde je dat zijn emoties echt waren. Jazeker leek mij een intelligente, temperamentvolle en gevoelige man met een allergie voor onrecht. Hij heeft op dit forum - en in zijn PB's - veel (misschien wel te veel) prijsgegeven over zijn privéleven maar misschien is het wel daardoor dat ik het idee heb hem goed te hebben gekend. Zijn familie wens ik heel veel sterkte toe en ik weet zeker dat ik hem ga missen. Vaarwel Jaz! |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Minister
|
![]() ![]()
![]() |
#158 |
|
![]() 2
![]() |
#159 |
|
![]() Zeer jammer. Medeleven voor de nabestaanden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Minister-President
|
![]() Ik vind het alleszins heel chique van Maarten dat hij dit heel droevig nieuws in 'binnenland' heeft geplaatst. Een soort van 'ere wie ere toekomt' voor Jazeker.