![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Ik zie niet in waarom die Noor gek zou zijn. Dan is iedereen gek die iets doet bewegen in de wereld. Dan is Osama gek om 9/11, Bush gek om Irak, Obama gek om Osama, Churchill gek om D-day, Bart De Wever gek om te onderhandelen met Di Rupo en ik gek om te gaan werken of om dit hier te posten. Iedereen is gek die iets doet wat ik niet zou doen. Iedereen is gek die iets doelbewust doet. Die gast zijn beweegredenen waren toch niet gek. Zijn doel wordt hier door velen gesteund. Enkel zijn middelen niet maar hij is belange de eerste niet die zich van gewelddadige middelen bediend. Hoeveel politici werden de laatste 50 jaar al niet neer geknald ? Hoeveel journalisten omgebracht ? Hoeveel burgers vermoord ? Allemaal om politieke redenen. Allemaal door gekken. Iedereen is gek.
Iedereen is gek die geloofd in de vrije wil ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er bij mensen altijd wel gaatjes te maken zijn. Ik hoop dat deze mensen en hun ideeën dan ook aan bod komen. http://www.dewereldmorgen.be/artikel...puerta-del-sol Of moeten die eerst een terreurdaad plegen om gehoord te worden. Ik hoop dat er ook eens kan gediscussieerd worden over andere aspecten van "hoe onze maatschappij in elkaar steekt". Citaat:
Ik denk dat hij niet gek is, maar dat zijn wereldbeeld toch wat gestoord is. Bijvoorbeeld. Denken dat links verantwoordelijk is voor alle immigratie-problemen, dat zij alle immigranten naar hier haalden,.... (Je kent de steeds weerkerende leugens wel) wijst toch op een gestoord wereldbeeld. Ik weet wel, als je eenzelfde leugen genoeg herhaald; wordt het een waarheid. Maar zo'n wit-zwart beeld. Dat is toch gestoord. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Laat me eens denken. Wie is er nog allemaal gek ? Allemaal die rare kwieten in zwarte jurken, rechters heten ze geloof ik. Die piwi die in een paleis woont en ons als onderdanen ziet en al die woesies die zich door die gek laten ridderen en zulks. Al die zich maatpakken als uniform aan meten en zichzelf en collega's met om ter langste engelse titels vereren, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() Zo simpel is het niet, want er bestaat een gelijkaardige tendens bij de infanterie. Waar denk je dat de Amerikaanse (en andere, maar ik licht degene met het grootste defensiebudget er even uit) overheid al die miljarden in R&D in investeert?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
Zijn deze daarom gek echter ? Ik zie niet in waarom. Vreemde vergelijking hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat is al een tijdje geleden, en vandaag is het de linkse zijde die immigranten gebruikt als kiesvee, om aan de macht te blijven. Een links wiens rode vlag ondertussen nog maar flauw roze, of nog erger, paars, geworden is, dit tussen haakjes. Maar dat weet iedereen toch al, waarom dat jij d�*�*rmee afkomt is me een raadsel ? Laatst gewijzigd door den dinges : 27 juli 2011 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Tenzij u mij kan vertellen dat hedendaagse militaire offensieven worden uitgevochten met de bajonet op het wapen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, mij lijkt die mens helemaal niet gek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
http://xkcd.com/552/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De psychiatrie heeft al eeuwen gediend om ongewensten in weg te steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
Tegen zoveel debiliteit, onverschilligheid en onwil kan zelfs ik niet op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
EDIT: dat geldt overigens ook voor piloten van bombardementsvliegtuigen. Wat ook in die docu aan bod komt. Laatst gewijzigd door Steve_M : 27 juli 2011 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() Extreem rechtse skinheads zingen over niets anders. En al jaren worden er aanvallen gepleegd en verijdeld. Deze was iets slimmer dan de gemiddelde skinhead. Sinds Rostock gaat er geen mand voorbij in Oost Europa zonder incidenten.
|
![]() |
![]() |