![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Heb je intussen met je nobele voornemens om haatzaaien en oproepen tot geweld tegen te gaan al een aanvang gemaakt met het kuisen van je eigen heilig koranboekje?
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel linksen zijn effectief zo eerlijk tegen zichzelf dat ze "wannabe nazistische" uitspraken zouden durven maken?
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je 't niet begrijpt, laat ik 't dan anders stellen; Wie of wat is de inspiratiebron voor islamitische aanslagen, wie draagt de morele medeverantwoordelijkheid hier?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil wel democratofoob genoemd worden. ![]() Laatst gewijzigd door MAX BAUER : 31 juli 2011 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank U voor't compliment
Citaat:
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge hebt er maar een paar duizend wèl gevaarlijke kwieten nodig om heel Europa om zeep te helpen, want d�*n zullen de muzelmannen natuurlijk stand moeten kiezen: voor Allah of tegen Allah. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 31 juli 2011 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch werd er geen oorlog verklaart aan de Sovjet Unie.
![]() |
![]() |
#153 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]onzin natuurlijk...de islam is een imperialistische ideologie, net zoals het nazisme waar het enorm veel parallellen mee heeft.
Uit de losse pols: dood alle joden, dood alle andersdenkenden, dood alle homo's, vrouw is ondergeschikt aan de man en dient enkel als kweekmachine, schaf de democratie af, de justitie wordt uitgeoefend door partijideologen, enz enz.... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Let op! Ik vind dat u het recht heeft om terug te willen naar de middeleeuwen met zijn barbaarse gebruiken. Laat mij dan ook toe om daar eens goed mee te lachen. Citaat:
![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 31 juli 2011 om 19:06. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Frankrijk had een overeenkomst met Polen dat als het grondgebied werd aangevallen ieders grondgebied werd aangevallen (zoals de NATO vandaag).
Waarom de oorlog aan Duitsland verklaren en niet aan Rusland... Ik heb vroeger epische discussies gehad met onze geschiedenisleraar toen ik deze affaire opperde.
![]() |
#155 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of dat ze perfect herinnerden wat Napoleon zich in zijn nek had gehaald toen ie probeerde Rusland te strikken. Citaat:
Later was het weer een ander onderwerp, de gezamelijke inval van't Ruhrgebied van Franse en Belgische troepen in 1923. Dat werd gestart door de opmerking dat België nooit een verovering heeft gemaakt, en dat Kongo niet telde, dat was privé van leopold II. Je kan je wel voorstellen dat mijn punten niet denderend waren.
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans, het politiek correcte antwoord is gekend hoor.
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|