![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu de meeste tenten van het type veel volk zijn dus wel degelijk van "soort" plastic gemaakt. En ze worden gereinigd met ...wasbenzine. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dat het parket binnen een paar minuten (?) wist te verklaren dat niemand schuld treft vind ik een bewonderenswaardig staaltje van vakmanschap ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Banneling
|
![]() Hierna een paar quotes waarmee u zich werkelijk openlijk ten prooi geeft aan de advokaten van de tegenpartij (CVGK ...) . Ik hoop voor u dat u voldoende bemiddeld bent om een gezaghebbend advokaat te bekostigen als het zover komt. Uw nick alleen al strekt hierbij niet tot verzachtende omstandigheid. Noch uw duizenden voorafgaande postings. U weet heus wel waar u mee bezig bent. Verwacht van mij geen getuigenis �* décharge.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kar 180° gekeerd op enkele uren tijd? ![]() Eerst gif spuien tot het geen naam meer heeft, en iets later een ander met dezelfde mening als mij gelijk geven. Je bent nog niets veranderd Adrian. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een journalist maakt of kraakt je |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
|
![]() Citaat:
Die tentjes staan laag, dicht bij mekaar en vangen bijgevolg een pak minder wind. Ze beschermen mekaar. Plus als mensen erin liggen, gaan ze minder snel vliegen (zo hebben veel vrienden van mij hun tent aan de grond gehouden). Citaat:
Maar als er een storm wordt aangekondigd waarbij zelfs dakpannen kunnen gaan vliegen en waarvan je weet dat bomen kunnen gaan waaien, wat zal er dan gebeuren met allemaal ijzer in de hoogte opgesteld, met hier en daar zeilen errond? Lachen trouwens, wat er gebeurt met die medische kosten, voor de slachtoffers. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat precies heeft mijn "nick" er mee te zien?
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 20 augustus 2011 om 18:45. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() U weet heus wel wat Xenophoob betekent. U hebt misschien geen latijn/grieks gestudeerd maar de advokaten van de tegenpartij vast wel. U hangt gewoon ...
Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 20 augustus 2011 om 18:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, ik moet de eerste buitenlander nog tegenkomen waar ik een irrationele angst voor heb. Ik herinner wel van vroeger, als die Hollandse Nomads binnen kwamen, dan was ik altijd tevreden dat die jongens aan mijn kant stonden, maar daar was ook niets irrationeel aan. En wat is nu de relatie met mijn nick? Alleszins, wanneer moet ik voorkomen en op welke beschuldiging? Passeren we eerst de raadkamer of heb je zelf al een datum gezet?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 20 augustus 2011 om 19:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Groentje liegt alweer. Er is geen 'storm aangekondigd waarbij zelfs dakpannen kunnen gaan vliegen'. (Overigens; dakpannen zijn een pak zwakker dan de desbetreffende tenten.) Zoals ik al eerder zei: laat de serieuze discussies maar aan de serieuze mensen over.
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Die Descartes Jr, Xenophon moet boeten! edit: wie was dat overtijd alweer, ook iemand die me toen aan het bedreigen was met een rechtzaak. Ben de naam vergeten.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 20 augustus 2011 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
Inderdaad. Het viel mij ook op dat die heel vroeg als één van de eersten naar beneden komt. Dan stel ik mij ook de vraag: heeft die wel goed vastgestaan? Onder die paal is een dode gebleven en zijn min. 3 slachtoffers gevallen waar ik weet van heb. Eén ervan haar arm moest ter plekke geamputeerd worden... Ik vraag me dan af: is het een goed idee om zo'n palen die blijkbaar zo wankel zijn middenin tentjes te zetten, (terwijl je wéét dat de code oranje is uitgegeven!! Morgen is het overigens opnieuw storm ... ook morgen is er kans dat dit over de weien van Kiewit raast, maar toch moeten we vaststellen dat de organisatie blijkbaar geenszins rekening heeft gehouden met een storm of rukwinden. Daarvoor werd er veel te veel met zware materialen in de hoogte gewerkt (ontelbare stellingen, de hele in- en uitgang is één groot stellingsraam, stellingen en kolommen om geluidsboxen op te monteren, schermen, decoratie, ... ) En ieder klein kind weet dat een tent een gevaarlijke constructie is bij onstabiel weer van welke soort dan ook ... Héél die plaats was niet storm-proof. Ik ben bang dat er echt geen windhoos (als het dat is geweest) nodig was om de boel daar serieus in het honderd te laten lopen.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 20 augustus 2011 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
En voor patiënten die lang op de I.C. liggen, operaties en alles erbij ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Je mag er niet aan denken dat die mensen na zo'n verschrikkelijke hel en nachtmerrie ook nog eens een mogelijk levenslange financiële kater er aan overhouden en mogelijke arbeidsongeschiktheid. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 20 augustus 2011 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
|
![]() Citaat:
Met hagelbollen en "tornado's" (level 2). Het gaat om een Europese weerkaart, kans op dit weer voor heel de BENELUX. Het KMI zei dit: lokaal hevig zijn en gepaard gaan met hagel en hevige rukwinden met kans op schade. of nog: Citaat:
Als er staat kans op schade, betekent dit schade aan gebouwen, werven, auto's, omgewaaide bomen, ondergelopen kelders, ... Je hoeft geen genie te zijn om te beseffen dat een tent al helemaal niet veel te vertellen heeft tegen een rukwind. Ongelukken met tenten zijn trouwens legio. Om dan 60 000 jongeren op een wei ... enfin je weet wat er gebeurt is en je vindt ook dat het onderzocht moet worden. Dat is al meer logica dan ik van je kan verwachten denk ik. Op verontschuldigingen voor de pagina's laster die je inmiddels al over mij verspreid, verwacht ik al zeker niet. Wel één vraagje AH: in een open vlakte gaan staan met langs je allemaal hoge infrastructuur waaronder metalen masten met elektriciteit, stellingen, bomen en tenten ... is dat een risico nemen volgens u Adrian, gegeven deze weersvoorspellingen?
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 20 augustus 2011 om 20:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 20 augustus 2011 om 20:19. |
|
![]() |