![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het VB beweert van tegen het homohuwelijk te zijn dan gelooft u dat wel ? das pas om te lachen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb reeds drie maal verwezen naar het standpunt van het VB. Als u met een pluim in uw gat wil paraderen dan mag u dat gerust van het VB ( ik daag u uit om dat bij uw islam lieverdjes van Molenbeek eens te proberen ![]() Maar als u hen vraagt om collectief een stijve te krijgen als jullie elkaar in het publiek liggen af te lebberen dan denk ik dat u gaat bot vangen.
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geloof best dat Moureaux dat zou zeggen, waar schreef ik dat ik dat niet geloof? Maar hij is er geen, dat kan je zelf lezen in dezelfde tekst waar hij schreef een marxist te zijn. ![]() Als het VB schrijft op hun website tegen roze optochten, zondagen en tegen homohuwelijken te zijn kom ik tot het besluit dat ze deze mensen discrimineren. Ik geloof dat wat een politieke partij op hun website schrijft hun mening is, waarom zouden ze dat anders schrijven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
neen hoor. Evenwel wil ik niet zo wreed zijn om u uw gediscrimineerdheid-hobby af te pakken...u mag zich dus gerust blijvend gediscrimineerd voelen hoor karootje...loop maar lekker krijsend in het rond...met de handjes in de lucht...de stoute meneren van het VB vinden dat een kind recht heeft op een papa en een mama... Maar toch nog even dit pareltje: http://www.twitlonger.com/show/cg1o0h
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() [quote=Fieseler;5645966]
Citaat:
Was dat uw reactie? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() De draad mag dus gesloten worden, de hoax is exposed. Wat valt er meer te zeggen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Kom eens af met argumenten, uw welles nietes herhalen slaat nergens op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() @ Fieselier, lees en huiver.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Lees de reactie van Le vif...Moureaux wil wel degelijk het personenverkeer van de cityparade zo ver mogelijk van zijn 'domein' houden..dat is een feit..de redenen (doortocht in het homofobe molembeek ) kloppen niet helemaal..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elk normaal mens zal zeggen dat dit een schandaal is. Maar wat nu? Ik stel vast dat de personen die hierover klagen een partij aanhangen die tegen elke roze optocht zijn? Verbazend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() In Luik is de cityparade ook niet meer welkom. En dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Verbazend ? dat is dat de homogemeenschap nog steeds geen afstand kan nemen van haar homofobe islamvrienden..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Krijgen ze dan wel een stijve als hetero's elkaar in het publiek liggen af te lebberen ?? En wat bedoel je met "jullie" ?? Ik ben 100% hetero, voor het geval dat je mij oneerbare voorstellen zou doen.
![]() |
![]() |
#160 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
||
![]() |
![]() |