Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 augustus 2011, 07:46   #141
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Zag er mij toch maar een "droge wip" uit .... zag er trouwens niet naar uit dat die klaargekomen zijn ook. Zal wel voor iets haar EX-vriendje zijn zeker.

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Vlaamse Leeuwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2011, 07:48   #142
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Wie maalt erom?

Ge hebt nu eens goed kunnen lachen met de video, voila. Next.
Oud 25 augustus 2011, 07:54   #143
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Wie maalt erom?

Ge hebt nu eens goed kunnen lachen met de video, voila. Next.
Nee,niet echt

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Oud 25 augustus 2011, 08:19   #144
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin Bekijk bericht
Nee,niet echt
Ik ook niet. Begrijp gewoon de heisa niet. Tal van mensen hebben seks op openbare plaatsen. Big deal.
Oud 25 augustus 2011, 08:31   #145
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ik ook niet. Begrijp gewoon de heisa niet. Tal van mensen hebben seks op openbare plaatsen. Big deal.
Van een burgemeester verwacht je wel een voorbeeldfunctie en per slot van rekening is openbare zedenschennis nog altijd strafbaar (artikel 385 van het Strafwetboek) en de verjaring is pas voor binnen een jaar. Zelfs wanneer de zaak verjaard is, is het een burgemeester onwaardig.

Ik vind niet dat ze ontslag moet nemen hiervoor, maar moest ik Aalstenaar zijn en van plan om op haar te stemmen, ik zou het niet meer doen. Dat tal van mensen dit doen is geen argument.
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2011, 08:38   #146
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Toch wel een geluk dat het geen filmpje van Annieken was, stel u dat even voor...
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2011, 08:39   #147
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Van een burgemeester verwacht je wel een voorbeeldfunctie en per slot van rekening is openbare zedenschennis nog altijd strafbaar (artikel 385 van het Strafwetboek) en de verjaring is pas voor binnen een jaar. Zelfs wanneer de zaak verjaard is, is het een burgemeester onwaardig.

Ik vind niet dat ze ontslag moet nemen hiervoor, maar moest ik Aalstenaar zijn en van plan om op haar te stemmen, ik zou het niet meer doen. Dat tal van mensen dit doen is geen argument.
Ik zou niet op haar stemmen tout court. . En volgens mij is dit in het buitenland?

Ik zie onder "voorbeeldfunctie" niet meteen dat je geen seks in open lucht meer mag hebben. De video is echt opgenomen in een verlaten omgeving, duidelijk. Het doet me niet meer of minder dan een burgemeester die 's nachts met andere partij "betrapt" wordt in het park of in een veld. Zoveel vrijheid moet een mens toch wel krijgen, vind ik.

Het is geen seksuele intimidatie, perversiteiten tijdens de werkuren, ...
Oud 25 augustus 2011, 08:46   #148
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Standaard

Citaat:

Wat openbare zedenschennis ? T'is nu niet dat ze met haar kont omhoog open en bloot stond te neuken midden op de markt hé . En naar mijn weten is er ook nergens een wet die zegt dat je enkel seks mag hebben in de beslotenheid van je huis. Er is niks mis met seks in open lucht of op openbare plaatsen zolang je er niemand anders bewust mee confronteerd.

En ik zie ook niet in wat dit te maken heeft met haar voorbeeldfunctie. Omdat ze burgemeester is zou zij niet mogen genieten van seks in de buitenlucht ofwa? Alhoewel dat ik betwijfel of ze genoten heeft.

Oud 25 augustus 2011, 09:24   #149
SirGalahad_
Burgemeester

SirGalahad_'s schermafbeelding

Standaard

Uit goede bron vernomen dat de 'klokkeluider' inderdaad een politieke kleur heeft.
Welke weet ik helaas niet, dus dat van politieke damaging 'zou' correct zijn...
  4. In the '60s, people took acid to make the world weird. Now the world is weird and people take Prozac to make it normal.
SirGalahad_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2011, 09:55   #150
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat openbare zedenschennis ? T'is nu niet dat ze met haar kont omhoog open en bloot stond te neuken midden op de markt hé . En naar mijn weten is er ook nergens een wet die zegt dat je enkel seks mag hebben in de beslotenheid van je huis. Er is niks mis met seks in open lucht of op openbare plaatsen zolang je er niemand anders bewust mee confronteerd.

En ik zie ook niet in wat dit te maken heeft met haar voorbeeldfunctie. Omdat ze burgemeester is zou zij niet mogen genieten van seks in de buitenlucht ofwa? Alhoewel dat ik betwijfel of ze genoten heeft.
Seks in het openbaar is wel verboden.
Daar krijgen ook jaarlijks mensen een pv voor. Als je pech hebt en je kan naar de rechtbank, prijkt er eeuwig 'openbare zedenschennis' op je strafblad. Sommige jobs kan je dan wel definitief vergeten.

Aalst is trouwens de stad waar het ziekenhuis de politie afstuurt op mensen die borstvoeding geven in de wachtkamer. Die politie - onder leiding van de burgemeester dus - gaat dan nog mee in dat idee dat zoiets mag, en pakt z'n boekske boven. Hopla, openbare zedenschennis.

Ik vind het weldegelijk dubbel. Mevrouw pleegt openbare zedenschennis (volgens de letter van de wet eh, van mij mag zij daar haar gang gaan) maar doet het af als een privézaak. Iemand anders geeft haar hongerig kind de borst in een ziekenhuis en de polietsie van de burgemeester komt een beetje pv's uitschrijven voor openbare zedenschennis.
Oud 25 augustus 2011, 10:17   #151
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

koe de poing's schermafbeelding

Standaard

In Uyttersprot's plaats zou ik vooral gegeneerd zijn dat er slechte sex werd gefilmd.
Oud 25 augustus 2011, 10:34   #152
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van een burgemeester verwacht je wel een voorbeeldfunctie
Jij misschien.

Van een burgemeester verwacht ik dat die een stad goed bestuurt.

Wat die verder in haar vrije tijd doet, met wie ze waar neukt, kan me geen bal schelen, zolang het met wederzijdse toestemming is.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2011, 10:51   #153
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Jij misschien.

Van een burgemeester verwacht ik dat die een stad goed bestuurt.

Wat die verder in haar vrije tijd doet, met wie ze waar neukt, kan me geen bal schelen, zolang het met wederzijdse toestemming is.
2

Het is onzin dat mensen met een hoge functie heiliger dan de paus zouden moeten zijn.
Dat waanidee komt dan ook steevast uit de hoek van de antipolitiek.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2011, 10:56   #154
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Daar krijgen ook jaarlijks mensen een pv voor. Als je pech hebt en je kan naar de rechtbank, prijkt er eeuwig 'openbare zedenschennis' op je strafblad. Sommige jobs kan je dan wel definitief vergeten.
Wie wil die jobs nu doen?
Opstandige burger
Oud 25 augustus 2011, 10:58   #155
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Als Bart of eender wie van de NVA dit had gedaan, sprak men op de VRT niet meer over Kadafi.
Oud 25 augustus 2011, 11:13   #156
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
2

Het is onzin dat mensen met een hoge functie heiliger dan de paus zouden moeten zijn.
Dat waanidee komt dan ook steevast uit de hoek van de antipolitiek.
Tjah, eerlijk gezegd kan mij dat ook allemaal niet schelen wat ze doet in haar vrije tijd, maar als ze er werkelijk zo een liederlijke levensstijl op na houdt (iets wat ik totaal niet afkeur hoor), dan zie ik eigenlijk niet in wat ze bij de CD&V te zoeken heeft. Dat lijkt me dan duidelijk plat opportunisme te zijn en dat kan ik dan weer niet smaken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2011, 11:14   #157
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat openbare zedenschennis ?
Zo noemen ze dat idd.
In de meeste landen strafbaar.

Maar zoals we allemaal weten behoort Ilse Uyttersprot tot de Vlaamse kaste der onbestrafbaren. Vlaamse Rk kinderverkrachters zitten daar ook in. Dus de arrogantie (et alors?) van deze burgemeester is wel te begrijpen.

Citaat:
. En naar mijn weten is er ook nergens een wet die zegt dat je enkel seks mag hebben in de beslotenheid van je huis. Er is niks mis met seks in open lucht of op openbare plaatsen zolang je er niemand anders bewust mee confronteerd.

Neen, dat mag dus niet.

Citaat:
En ik zie ook niet in wat dit te maken heeft met haar voorbeeldfunctie.
Iedereen in Aalst lacht deze mevouw al jaren uit. Wat dat betreft is er niets veranderd aan haar voorbeeld.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 25 augustus 2011 om 11:15.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2011, 11:17   #158
Aequitas
Partijlid

Aequitas's schermafbeelding

Standaard

Ik heb volgende bedenking:

Het filmpje staat al jaren op verschillende sites. Maar zonder dat iemand wist wie het koppel was. De titel van alle filmpjes bevatten ook nooit de identiteit.

Persoonlijk moet ik zeggen dat ik nooit Uyttersprot zou herkennen op die beelden. De man is iets duidelijker.

Dus moet de persoon die dit opgemerkt heeft dit (ex) koppel toch zeker goed kennen want hij kon ze herkennen.

Dus dit moet iemand zijn van de directe omgeving. Waarmee ik niet wil zeggen dat dit een vriend of familielid moet zijn. Dit kunnen ook 'vreemden' zijn die het ex-koppel kende van zien.
'Het ergste dat arme mensen kan overkomen, is dat er geen rijke mensen meer zijn. Als je de motor van de welvaart aanvalt met allerlei belastingen, gaat dat eerst ten koste van die mensen.' Siegfried Bracke

Laatst gewijzigd door Aequitas : 25 augustus 2011 om 11:18.
Aequitas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2011, 11:17   #159
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Zo noemen ze dat idd.
In de meeste landen strafbaar.

Maar zoals we allemaal weten behoort Ilse Uyttersprot tot de Vlaamse kaste der onbestrafbaren. Vlaamse Rk kinderverkrachters zitten daar ook in. Dus de arrogantie (et alors?) van deze burgemeester is wel te begrijpen.

Neen, dat mag dus niet.

Iedereen in Aalst lacht deze mevouw al jaren uit. Wat dat betreft is er niets veranderd aan haar voorbeeld.
Zou de invloed van de cd&v tot in Griekenland reiken?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2011, 11:18   #160
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht

Aalst is trouwens de stad waar het ziekenhuis de politie afstuurt op mensen die borstvoeding geven in de wachtkamer. Die politie - onder leiding van de burgemeester dus - gaat dan nog mee in dat idee dat zoiets mag, en pakt z'n boekske boven. Hopla, openbare zedenschennis.

Ik vind het weldegelijk dubbel. Mevrouw pleegt openbare zedenschennis (volgens de letter van de wet eh, van mij mag zij daar haar gang gaan) maar doet het af als een privézaak. Iemand anders geeft haar hongerig kind de borst in een ziekenhuis en de polietsie van de burgemeester komt een beetje pv's uitschrijven voor openbare zedenschennis.
²
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be