![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Ilse Uyttersprot riskeert celstraf voor openbare zedenschennis
http://www.vandaag.be/binnenland/767...-op-toren.html Zo horen jullie het ook eens van een ander want ik ben maar een oubollige seut he. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien het ostentatief ruiken aan de hand van de man , die nu graait als medisch directeur , is dat zelfs zeer waarschijnlijk.
Waarschijnlijk was juffrouw Uyttersprot niet goed 'gespoeld' van tevoren. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 26 augustus 2011 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ze zal daar dan leren van haar broek op te houden.
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie denk je dat haar vakantie betaald had?
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom is dit schandalig en is ladderzat gaan werken als minister wel grappig ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Minister
|
![]() Allez,
hebben we eens een aantoonbaar lekker wijf als burgemeester, is het weer niet goed... Ik vind het persoonlijk een voorbeeld voor Joëlle Milfet, om maar iemand te noemen, die ook wat relaxatietherapie kan gebruiken...
![]() |
#152 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
En gelijk hebben ze, het gaat niet om preutsheid of ''de sex'' (wat trouwens bedroevend was), maar om naiviteit, onvoorzichtigheid, voorbeeldfunctie edm. ![]() ![]() Bron: Vandaag.be . Laatst gewijzigd door straddle : 26 augustus 2011 om 19:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Antwoord eens waarom een minister strontzat mag gaan werken en dit mens moet boeten voor privé zaken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb gewoon mijn buik vol van onze politiekers. Hypocrieten, populisten, graaiers, strevers. Ik ben voor meritocratie, niet voor zeveraars in de politiek. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
Het is maar seks. Ik zie het verband niet tussen deze vrijpartij en haar capaciteiten als politicus. Als Ilse Uyttersprot teveel aangevallen wordt, kan de publieke opinie trouwens de kant van Uyttersprot kiezen, want per slot van rekening is het no big deal. Tenzij je een non bent. Of een pater. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() Ik dacht eerst dat dit een grap was, maar het lijkt nu toch realiteit te zijn
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het wordt hier met de dag erger. CD&V is werkelijk diep gedaald in mijn achting: volksverraad en nu de ergste vorm van sodom en gomorra toelaten. Bah ! Stel dat iedereen het doet op straat, in de tuin, jawel op de IJzertoren bijvoorbeeld. Als daar niet krachtig op gereageerd wordt is dit de toekomst van Europa. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou niet weten waarom niet. Ik had in jou niet de preutse puritein gezien waarvan je hier nu blijk geeft, Derk...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Europees Commissaris
|
![]() Tsss.....wat een kortzichtige redenering.
Als je burgemeester bent, moet je alle menselijke behoeftes wegmoffelen en vooral met de handen BOVEN de lakens slapen. Is dit 2011 ? Of zitten we terug in de jaren stilletjes ? |
![]() |
![]() |