![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat de konig betreft; Volgens mij was hij nazisympathisant enkel in zover het hem zijn troon opleverde. Wat hem nog erger maakt dan een De Grelle, die er 'ten minste' echt in geloofde - Leo was enkel bezing met het eigenbelang. En in ruil leverde hij aan Goebbels een prachtige propagandamiddel... iets wat een gewone of ambtenaar niet deed... En waarom moet de Koning anders handelen dan zijn volk? Omdat met macht komt verantwoordelijkheid. Wie staatshoofd is zou het voorbeeld moeten geven niet? Van een genraal mogen we toch ook meer verwachten dan iemand die zijn dientsplicht doet, niet? Allez zo zie ik dat toch.
![]() |
#142 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bovendien moet je ook rekening houden met ideologische motieven. Als België Nieuwe Orde partijen tolereerde, en die partijen winnen hier verkiezingen, kan je dan redelijkerwijze verwachten dat die Nieuwe Orde-leden niet gaan meewerken met collega's? 'k Bedoel maar, een deel van wat jij als vlaams-nationalistische beweging bestempelt (en ook een deel van het politieke leven daarbuiten) had nu eenmaal sympathieën met het nazisme. Dat is misschien niet het toppunt van vaderlandsliefde, zelfopoffering en nationalisme (of misschien ook wel), maar dat is wel hun ideologische uitgangspunt. Dat die mensen plots hun kar zouden draaien wanneer de uitkomst van de oorlog vastligt zou net niet in hun voordeel gesproken hebben. Dan waren het inderdaad opportunisten van de bovenste slag die anderen als kanonnenvlees naar het front stuurden of die zelf enkel hun postjes wilden veilig stellen.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 3 september 2011 om 00:33. |
|
![]() |
![]() |
#143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Noot - dat braaf zijn in t begin was enkel in West Europa he, oost Europa was andere koek, zoals ge wel weet, gewoon ter verduidelijking.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 3 september 2011 om 00:31. |
|
![]() |
![]() |
#144 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#145 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister-President
|
![]() Dit is een schoolvoorbeeld van het soort totaal ongepaste en ontoelaatbare verstoringen van een politieke discussie, die niettemin kennelijk probleemloos door de eigenaars en moderatoren van dit discussieplatform worden toegelaten.
Ik weet niet of deze aperte laisser aller voortspruit uit onkunde of uit onwil, maar ik weet wel dat het de beste manier is om ernstige deelnemers van het forum te verdrijven. Voor wat mezelf betreft kan ik duidelijk zijn : zo lang dergelijke posts hier worden toegelaten, blijf ik weg. Het ga u allen goed. |
![]() |